Is het verplicht om voor het eerste college de literatuur vrij te geven voor alle colleges en ook de wijze van examinering of kan dit gedurende het semester nog aangepast worden? En is het verplicht als er een opkomstplicht is dit voor aanvang van het semester bekend te maken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
OER is toch per faculteit verschillend? Anyway, waar ben je naar op zoek?.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:56 schreef HostiMeister het volgende:
wauw, je doet het ook nog echt ook nog...
Het kwam ineens in me op en de rest van de banen letten verder toch niet opquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:56 schreef HostiMeister het volgende:
wauw, je doet het ook nog echt ook nog...
FOK!en op een beamer lijkt me dan weer helemaal niks, film kijken daarentegenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jeuj je kan zoomen met de ps3 browser...
[ afbeelding ]
lelijke telefooncamera
Aanwezigheidsplicht moet voor zover ik weet wel van tevoren bekend zijn, ja. Dat valt namelijk onder een tentameneis, en die moeten voorafgaand aan de cursus bekend zijn. Of de wijze van tentaminering ook onder die eisen valt, weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het verplicht om voor het eerste college de literatuur vrij te geven voor alle colleges en ook de wijze van examinering of kan dit gedurende het semester nog aangepast worden? En is het verplicht als er een opkomstplicht is dit voor aanvang van het semester bekend te maken?
Nee da's veel te groot inderdaad. Letters op posterformaat enzo, bah. Films kijken is wel koningquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK!en op een beamer lijkt me dan weer helemaal niks, film kijken daarentegen.
Puick topique!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pronte borstjes van jonge studentes
Ik had foto's verwacht (n)quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pronte borstjes van jonge studentes
en dat idd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |