Oh, spannend. Succes B.quote:Op maandag 8 september 2008 08:17 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
![]()
Nog even, en dan wordt het weer spannend, waarschijnlijk gesprek met de directeur ivm mijn rugklachten.
Had ik vanochtend ook enorm veel last van... Gaat nu stilletjesaan wat beterquote:Op maandag 8 september 2008 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb 0,0 fut vandaag. Bah. Maandag..
Hé Fles. Hoe is het met de knie? En Oostenrijk?quote:
Oostenrijk was geweldigquote:Op maandag 8 september 2008 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé Fles. Hoe is het met de knie? En Oostenrijk?
SLB?quote:Op maandag 8 september 2008 11:03 schreef mcDavid het volgende:
Roosteren ze 2 uur in voor SLB, is die pipo met 20 minuutjes klaar.
*gaap*
De studieloopbaanbegeleider heeft altijd gelijkquote:Op maandag 8 september 2008 11:08 schreef mcDavid het volgende:
StudieLoopbaanBegeleiding.
Het ergste is nog: hij heeft ook precies helemaal niets gezegd die 20 minuten.
Komt dat niet vaker voor bij jullie?quote:Op maandag 8 september 2008 11:03 schreef mcDavid het volgende:
Roosteren ze 2 uur in voor SLB, is die pipo met 20 minuutjes klaar.
*gaap*
Liedje?quote:Op maandag 8 september 2008 11:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nu zit ik met dat liedje in mijn kop!!![]()
Hoi
Nutteloze SLB-voorlichtingen wel. Maar dan meestal gewoon één uurtje, en aan het einde van de dag.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Komt dat niet vaker voor bij jullie?
quote:
*zingt*quote:
die ja, thanks!quote:Op maandag 8 september 2008 14:53 schreef mcDavid het volgende:
http://duft.nl/portfolio/studentbedrijf
die bedoel je denk ik?
De eigen site van ons studentbedrijf is alweer een heel poosje offline
Goede avond, speelman,quote:
Heb 'm gelijk maar even bijna helemaal afgemaakt en live gezet, die site.quote:
Ik zie niks nieuws staan bij het studenten bedrijfquote:Op maandag 8 september 2008 20:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb 'm gelijk maar even bijna helemaal afgemaakt en live gezet, die site.
Ah, misschien heb ik er daar wel een paar van getriggerd danquote:Op maandag 8 september 2008 20:18 schreef mcDavid het volgende:
neuh de andere pagina's bedoel ik.
Waarvan de helft vanochtend nog "404" zei.
Momenteel gaat het best vlot anders hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:21 schreef mcDavid het volgende:
[gez] peper voor in reet fok-servers
mcd zit er niet op te kloten met zijn scriptjes, dat scheelt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momenteel gaat het best vlot anders hoor
Zal ik anders mijn scriptjes aanzettenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
mcd zit er niet op te kloten met zijn scriptjes, dat scheelt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:08 schreef Kuukske het volgende:
Wáárom ben ik nu al toe aan weekend. Waarom.
Hai Flessiequote:
Omdat weekend goed voor je isquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hai Flessie. Vertel mij eens, waarom?
Da's waar!quote:
Ik moet nog steeds weer wennen aan de normale dagenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:08 schreef Kuukske het volgende:
Wáárom ben ik nu al toe aan weekend. Waarom.
Hey! Dat is een leuk liedje! Heb je daar ook de muziek bijquote:Op maandag 8 september 2008 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*zingt*
Ik heb een heel vervelend liedje in mijn hoofd!
Ik heb een heel vervelend liedje in mijn hoofd.
Ik heb een heel vervelend liedje in mijn hoofd,
En het wil er niet meer uuuuuiiiitt!!!!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Goedemorgen allemaal.quote:
Echt kantoor werk dus, kom maar wanneer je wil.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:43 schreef qu63 het volgende:
Zo, op 'kantoor'
Werd pas om half 9 wakker
Maar ben nog steeds de eerste hier
Ambtenarijquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:43 schreef qu63 het volgende:
Zo, op 'kantoor'
Nee, omdat we gisteren 'langer' door zijn gegaan (planning was 15.30 het werd 16.30) werd er gezegd dat we dan vandaag om 10.15 zouden beginnen. Alleen wil ik niet werken op die manier. Ik houd gewoon dagen van 9 tot 17 aan. Dus volgens mijn eigen planning was ik te laat vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt kantoor werk dus, kom maar wanneer je wil.
Nee, studentenquote:
psiesquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
Uurtje overwerken en gelijk dag later iets later beginnen.o męn. WATJES.
Neequote:Jij niet natuurlijk he qutie.
Heb niet gewandeld hequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
En met jou? Je knie? Volgehouden dat wandelen of moest je terug naar je dokter?
Niet gewandeld, misschien wel zo verstandig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb niet gewandeld heVerder redelijk uitgehouden. Deze week maar even thuis werken
![]()
Gaar geregeld zeg bij jou. En als het nou niet verlengd wordt, wat dan?
quote:
Half 9 al?quote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 09:43 schreef qu63 het volgende:
Zo, op 'kantoor'
Planning was 7 uurquote:
Windowsquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:38 schreef mcDavid het volgende:
Hou jij dat serieus een jaar lang vol?
Die van mij draait nu een maand of 6 en das een record denk ik
Das ook wel erg vroeg he, 11 uurquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik was om 11 uur op school op mijn vrije dag om met een maat aan een opdracht te werken, bel ik 'm op, moet'ie eerst nog boodschappen doen en weet ik veel wat allemaalgaat nog wel even duren dus.
Meestal bedenk ik dan weer dat ik er een ander OS op wil zetten, mislukt dat, en eindig ik met weer een verse windows-installatiequote:
Ja hoor, en ik ben de Paashaasquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik was om 11 uur op school op mijn vrije dag
Zelfs met Windows kun je jaren draaien zonder gezeik.quote:
Niet als je David heetquote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 12:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Zelfs met Windows kun je jaren draaien zonder gezeik.
Je bent in de war met DOS.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben helemaal nergens mee in de war. Ik draai nu al bijna een jaar weer Vista naar volle tevredenheid en ook XP heb ik jaren met veel plezier gedraaid. De keren dat ik opnieuw geinstalleerd heb hadden te maken met een kapotte harddisk en later nog een keer met een andere disk, dus dan zul je wel moeten.quote:
Ook zonder security patchesquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar is de hele wereld het wel over eens denk ikquote:
Helaas, met het dll model van MS waar ze zo stug bij zweren gaat dat niet lukken. God knows whyquote:
Ff wachten nog, zit nog op schoolquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
TETTEN?
Juffrouw Leonieke komt zo, wedden?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
TETTEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |