Hij is toch van de blues met Cuby & Blizzards waar ze 'm niet wilde hebben?quote:Op donderdag 11 september 2008 03:51 schreef DrDentz het volgende:
Johan veegt de vloer aan met Marco Borsato. Wat een held is het toch.
Hij is manager geweest van C & B, iddquote:Op donderdag 11 september 2008 04:19 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Hij is toch van de blues met Cuby & Blizzards waar ze 'm niet wilde hebben?
Beter dan zo'n los kunstgebit..quote:Op donderdag 11 september 2008 14:53 schreef Adelante het volgende:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)lOpgesteldWorden.htm
Johan krijgt implantaten...
Thnxquote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Veerboot het volgende:
Doordekken maandag 8 september
Doordekken dinsdag 9 september
Doordekken woensdag 10 september
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een lelijke oude man is het geworden zeg
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Veerboot het volgende:
Doordekken maandag 8 september
Doordekken dinsdag 9 september
Doordekken woensdag 10 september
Dacht ik ook al aan ja...quote:Op donderdag 11 september 2008 16:16 schreef TC03 het volgende:
Waarom zegt Genee dat je de aflevering op VI.nl terug kunt kijken? Dat is toch de enige manier om het überhaupt te kijken, dus het adres hoef je dan ook niet meer te vertellen.
beetje kinderachtig van hem. zijn muzieksmaak is superieur en de rest van het land luistert naar rotzooi. ik luister ook naar muziek dat niet op de radio komt maar voel me niet geneigd om anderen om hun smaak af te kraken. sowieso erg triest om je beter te voelen omdat je indie/underground/alternatieve/onbekende muziek luistertquote:Op donderdag 11 september 2008 03:51 schreef DrDentz het volgende:
Johan veegt de vloer aan met Marco Borsato. Wat een held is het toch.
Daar kan je ook een bingokaart over maken qua vaste anekdotes / sterke verhalen trouwens.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:53 schreef Ronaldsen het volgende:
.
En Rene van der Gijp doet ook mee, dus dat wordt lachen met die gast
Hij begon erover dat hij boos was, omdat ze een foto lieten zien waarop hij nog dik was.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:07 schreef shroomer het volgende:
Ik knipperde(serieus) net langs boulevard net dat Johan er gebeld werd. Heb alleen gehoord dat hij ophing. Nog wat nieuws/grappigs verteld?
Hij voelt zich niet beter hij geeft gewoon aan wat voor troep er op de radio is, dat is geen mening dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
beetje kinderachtig van hem. zijn muzieksmaak is superieur en de rest van het land luistert naar rotzooi. ik luister ook naar muziek dat niet op de radio komt maar voel me niet geneigd om anderen om hun smaak af te kraken. sowieso erg triest om je beter te voelen omdat je indie/underground/alternatieve/onbekende muziek luistert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |