Paar keer, 0x aan bod gekomen.quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Johan zou de vragen wat beter moeten filteren. Vragen die hij al eerder heeft beantwoord (over de transfersom van Stam) zou hij er beter uit kunnen laten. Of hij heeft gewoon te weinig vragen dat kan ookWie heeft er hier eigelijk al eens een vraag ingestuurd?
Hij had vroeger een snor, dus vast wel.quote:Op maandag 8 september 2008 16:43 schreef JOHAN410 het volgende:
Heef die knakker daar ooit wel eens gespeeld?
Heitinga heeft een prima trap in zn linker.quote:Op maandag 8 september 2008 17:50 schreef Kriegel het volgende:
Van Bommel als verdediger? Dat was leuk geweest als ie een linkspoot was geweest, had ie mooi Jeuris kunnen vervangen, maar rechts centraal hebben we al Boulah, Heitinga en zometeen ook Marcellis, wat moet je met dan nog zo'n speler?
Frustrerend trouwens, dat we alleen goede rechtspoten hebben. Misschien dat Marcellis zich in die rol zou kunnen aanpassen? Marcellis en Boulah naast elkaar zou toch wenselijker zijn dan moeten afwisselen tussen die twee + Heit terwijl je op links nog steeds die dwaas hebt staan.
Maar kan ie met dat been ook verdedigen? Ik zou het niet aandurven, hij maakt op rechts al zoveel fouten. Nee, doe Heitinga maar als verdedigende middenvelder, dat mag dan desnoods nog op links. Bij Atlético doet ie het vooralsnog fantastisch in die rol.quote:Op maandag 8 september 2008 17:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heitinga heeft een prima trap in zn linker.
Bij Atlético vormt Heitinga het centrale duo met Ujfalusi.quote:Op maandag 8 september 2008 17:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar kan ie met dat been ook verdedigen? Ik zou het niet aandurven, hij maakt op rechts al zoveel fouten. Nee, doe Heitinga maar als verdedigende middenvelder, dat mag dan desnoods nog op links. Bij Atlético doet ie het vooralsnog fantastisch in die rol.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:08 schreef Kriegel het volgende:
Ik zou toch zweren dat ie tegen Schalke een stukje meer naar voren stond.![]()
R. Garcia en Maniche speelde toen controlerend als ik het me nog kan herinneren.quote:Op maandag 8 september 2008 19:08 schreef Kriegel het volgende:
Ik zou toch zweren dat ie tegen Schalke een stukje meer naar voren stond.![]()
Ja, tegen NAC geloof ik. Leek nergens op.quote:Op maandag 8 september 2008 16:43 schreef JOHAN410 het volgende:
Heef die knakker daar ooit wel eens gespeeld?
Misschien gaan ze weer fietsenquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Wat bedoelt Wilfred nou met z'n opmerking op het eind dat Johan binnenkort weer uit z'n ivoren toren moet? Gaan ze stoppen?
Binnenkort begint Voetbal Insite weer, maar dan onder de naam Voetbal Internationalquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Wat bedoelt Wilfred nou met z'n opmerking op het eind dat Johan binnenkort weer uit z'n ivoren toren moet? Gaan ze stoppen?
Haha, inderdaad. Zo moeilijk is die naam toch niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:20 schreef Rikketik het volgende:
Wie is die 'Madoeroe' toch waar Johanneman het altijd over heeft?
quote:Onderwerp: profiel derksen
Bericht: L.S.,
Voor een profiel over Johan Derksen dat ik maak voor NRC Handelsblad wil ik graag spreken met de voorzitter van de fanclub over de ontstaansgeschiedenis e.d. Kan hij/zij contact met mij opnemen? Ik ben bereikbaar op 06-xxxxxxx. Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
-geanonimiseerd-
Mot je m'n handtekening?quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:45 schreef Silenus het volgende:
Haha, ga je eraan meewerken J-D?
Bingo!quote:Van Praag is een jeugdvriend van Johan Cruijff en een begenadigd musicus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |