als ie het vaker gaat zeggen wel, nu hoort ie nog niet op de bingokaart.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Pak de bingokaart er maar weer bij hoor.
Ulti trulti miljonair.
Ik vind het zo prima. Niet te lang ook geen reclames, doe mij maar Studio Voetbalquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:58 schreef w00h00 het volgende:
Jammer dat voetbalinsite niet meer op televisie is zeg.
Ik mis de discussies van Johan met z'n gasten wel.
Mis het ook !quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:58 schreef w00h00 het volgende:
Jammer dat voetbalinsite niet meer op televisie is zeg.
Ik mis de discussies van Johan met z'n gasten wel.
Was ook leuk dat PiereBF toen een vraag steldequote:Op vrijdag 5 september 2008 16:15 schreef borisz het volgende:
Blijft lollig om te kijken.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:00 schreef Adelante het volgende:
Ik zeg dat ze de volgende keer naar de kapper van Genee gaan.
In VI stond ook iets in de trant van "Rijnmond heeft een paar sterren vastgelegd, waaronder hoofdredacteur van VI: Johan Derksen"quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
net Johan Derksen gezien bij FC Rijnmond. hij bleef maar doorpraten terwijl de presentator wat wilde zeggen. de man die naast hem zit lijkt hij ook niet echt serieus te nemen. echt walgelijk.. maar omdat het Johan is toch leuk
ik denk dat Genee niet zo vroeg op wil staanquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:59 schreef Rikketik het volgende:
Ze moeten er vaker op uit trekken, aan dat bureau zijn ze veel te stijfjes. Gister met zijn tweeën op het bankje was leuker.
Gejat van Evertquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:45 schreef Kriegel het volgende:
En ook voor dit topic de bingokaart!![]()
[ afbeelding ]
Niks gejat, iedere voetbalpersoonlijkheid die graag in herhaling valt hoort een bingokaart te hebben.quote:
Haha zulke uitspraken kijk ik voor, het leuke is dat Genee dat ook uitlokt met zn vragen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:55 schreef DrDentz het volgende:
De titel van de laatste Voetbal Insite had eigenlijk "Sylvester Stallone een acteur van Jan-lik-me-reet" moeten zijn.
Thanksquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
venomsnake : Mooi gifje in de OP !
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:15 schreef -J-D- het volgende:
Die föhn in de eerste seconde van elke Voetbal Insite (rechtsboven)
Volgens mij is het niet veranderd, maar ik let nooit zo op intro'squote:Op zaterdag 6 september 2008 16:14 schreef shroomer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahah ja klopt dat zag ik deze week ook voor eerst opeens, wou het nog posten hierDat niemand dat eerder zag? Of is het fimpje verandert.
Rinus is inderdaad een gare kutnaam!quote:Op maandag 8 september 2008 12:09 schreef Boomlaars het volgende:
Uiteraard moest de vraag over Stam door Rinus Boomlaars (gare kutnaam) behandeld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |