abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61407453
Lief!!!! Wat een dropje!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61407564
Dat je dat ding nog rond kan laten lopen Juup! . Ik zou 'm weggejat hebben .
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:43:54 #28
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61407595
Ok, zo'n droppie verdient t niet om zn dagen buiten te slijten. Doe maar in huis nemen
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_61407779
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:30 schreef Juup© het volgende:

[..]

Buiten:
[ afbeelding ]

Heel even binnen (nu is pas goed te zien dat onze katten toch wel een stuk groter zijn ):
[ afbeelding ]
Achossie wat een poepie!!

ik zou gewoon met je buurman het erover hebben dat jullie hem een beter thuis kunnen bieden oid btw
pi_61407862
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Goh, staan er tegenwoordig mongool-detectiepoortjes bij de deuren van asiels dan?
Marktplaats = gratis
Asiel = 120 euro
#geen
pi_61407999
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:25 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Gewoon in huis nemen.
Misschien gebeurd dat ook nog wel

Wij hebben vandaag iig een nieuwe aanwinst bij het asiel besproken.
pi_61408065
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat je dat ding nog rond kan laten lopen Juup! . Ik zou 'm weggejat hebben .
Dat is dus precies ons probleem, wij hebben goed met elkaar overlegd er over omdat wij het beest zonder meer ontvoerd zouden hebben anders
pi_61408131
Ik zou eigenlijk écht ff wachten met een kitten uit het asiel halen, en eerst even kijken of je misschien iets voor deze kat kan betekenen . Stel dat die mensen 'm écht buiten laten, wordt dat beest alleen maar verder verwaarloosd, tot het eindelijk zo ver komt dat een instantie ingrijpt. Maar dan is het eigenlijk al te laat.

Serieus, die buurman klinkt niet alsof hij er veel om geeft, ik zou gewoon 's met 'm gaan praten zodra je de kat weer ziet.
pi_61408159
Ah, je hebt 'm al zie ik. Ok, nou ja, je zegt dat de optie voor deze nog open blijft.
pi_61408195
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou eigenlijk écht ff wachten met een kitten uit het asiel halen, en eerst even kijken of je misschien iets voor deze kat kan betekenen . Stel dat die mensen 'm écht buiten laten, wordt dat beest alleen maar verder verwaarloosd, tot het eindelijk zo ver komt dat een instantie ingrijpt. Maar dan is het eigenlijk al te laat.

Serieus, die buurman klinkt niet alsof hij er veel om geeft, ik zou gewoon 's met 'm gaan praten zodra je de kat weer ziet.
Ben ik ook van plan. Als het beestje hier buiten zo rond blijft lopen dan ga ik serieus vragen of hij de kat wil wegdoen aan ons.
En anders geef ik het aan de dierenambulance door, en vermeld ik niet wie de eigenaar is. Dan krijgt het beestje misschien een beter huis.

Maar goed, wij zien wel hoe het gaat verlopen. Wij doen iig ons best voor het beestje
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:10:42 #36
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_61408227
Mwaaaaahhhhh wat een dropje....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:16:05 #37
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61408387
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:43 schreef Koepert het volgende:
Ok, zo'n droppie verdient t niet om zn dagen buiten te slijten. Doe maar in huis nemen
Nou, de toestemming van Fok! heb je al, Juup.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61409068
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nou, de toestemming van Fok! heb je al, Juup.
Mooi zo, kan ik altijd daar nog naar verwijzen
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:11:26 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61409921
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:20 schreef Juup© het volgende:

[..]

Omdat deze kitten van iemand is die bij ons bekend is. Het beestje heeft in principe een huis, alleen wordt er zoals het er nu naar uit ziet niet of nauwelijks naar om gekeken. Als het beest er onverzorgd uit zou zien had ik de dierenambulance gebeld en het beestje op laten halen met ons adres erbij en dan niet gezegd wie de eigenaar is. Als de eigenaar er dan niet voor was gekomen dan hadden wij het beestje met liefde en plezier in huis genomen. Tevens vind ik het niets om het beestje in huis te nemen, en dat het zoontje het beestje dan ineens bij ons voor het raam ziet zitten, dan kan ik niet maken vind ik.
Ik bedoelde ook in overleg met die mensen natuurlijk Maar goed, je hebt nu al een andere dus maakt niets meer uit
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:11:36 #40
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61409927
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Helaas niet, maar het is toch een tikkie moeilijker, al is het maar financieel, om een kitten uit een asiel te halen, itt gratis kittens op Marktplaats.
Dus de beessies blijven langer in het asiel zitten, als ze al een plekje krijgen...
Ik had er ooit een willen hebben, maar mocht er alleen 2 tegelijk nemen van het asiel, plus dat ik daarna moest tekenen dat het beessie nooit naar buiten mocht... Einde verhaal dus, en MP bracht uitkomst met een hele leuke kitten

Erg mooi beessie op de foto's hierboven trouwens!
censuur :O
pi_61412094
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:55 schreef DuchessX het volgende:
Marktplaats = gratis
Asiel = 120 euro
Dus als je gratis aan een kat komt ben je een mongool en als je 120 euro in je zak hebt kun je geen mongool zijn?

Hoe komt het dan toch dat zo veel mensen raskatten doorhandelen via marktplaats dat vind ik dus echt rasmongolen... En als een vriendin van je een nestje heeft en je komt zo aan een kat vind ik dat niet echt mongolide.

Magoed.
pi_61413059
Heb maar een paar headers van het beestje gemaakt

[ Bericht 20% gewijzigd door Juup© op 05-09-2008 21:40:55 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:09:07 #43
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61413341
Een Fok!-mascotte? Ik vind het nog steeds een heel mooi beessie...
censuur :O
  vrijdag 5 september 2008 @ 23:00:27 #44
105263 Litso
Interlectueel.
pi_61416814
Het kan en mag eigenlijk niet he, zo'n beestje houden. Hij is van iemand anders, en er wordt niet veel aandacht aan besteed, maar het is geen sprake van mishandeling ofzo. Ik kan het me echt heel goed voorstellen, maar pas wel op dat je hier geen gezeur mee krijgt
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_61416852
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef Litso het volgende:
Het kan en mag eigenlijk niet he, zo'n beestje houden. Hij is van iemand anders, en er wordt niet veel aandacht aan besteed, maar het is geen sprake van mishandeling ofzo. Ik kan het me echt heel goed voorstellen, maar pas wel op dat je hier geen gezeur mee krijgt
Dat is ook de reden dat wij het beestje niet gehouden hebben zeg maar. Maar de opties staan nog open zoals eerder vermeld. Kijken wel hoe het gaat verlopen
pi_61418102
Wat een leuk beest!
Je ziet inderdaad duidelijk dat jullie eigen kat er ontvankelijk voor is en die kleine eruit ziet met een gedachte van "kom maar op". Staartje zwaaien, oortjes naar achteren en een big smile. .

Lief van jullie trouwens. .

Maar ik begrijp inmiddels dat ik door moet klikken om het verhaal compleet te krijgen dus dat ga ik dan ook maar even doen. .

Grmbl... alles komt maar aanlopen bij iedereen.
pi_61419511
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:27 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dus als je gratis aan een kat komt ben je een mongool en als je 120 euro in je zak hebt kun je geen mongool zijn?

Hoe komt het dan toch dat zo veel mensen raskatten doorhandelen via marktplaats dat vind ik dus echt rasmongolen... En als een vriendin van je een nestje heeft en je komt zo aan een kat vind ik dat niet echt mongolide.

Magoed.
Nee hoor, dat zijn jouw woorden

Bailey was ook een 'gratis-af-te-halen' kitten en wij zijn geen mongool Tenminste dat vinden wij zelf dan

Bailey
#geen
pi_61419552
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:46 schreef Stali het volgende:
Wat een leuk beest! [ afbeelding ]
Je ziet inderdaad duidelijk dat jullie eigen kat er ontvankelijk voor is en die kleine eruit ziet met een gedachte van "kom maar op". Staartje zwaaien, oortjes naar achteren en een big smile. .

Lief van jullie trouwens. .

Maar ik begrijp inmiddels dat ik door moet klikken om het verhaal compleet te krijgen dus dat ga ik dan ook maar even doen. .

Grmbl... alles komt maar aanlopen bij iedereen.

Kom hierheen en ontvoer de kleine vlekjespoes?

#geen
pi_61421963
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:55 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Marktplaats = gratis
Asiel = 120 euro
Dan is die uit het asiel dus goedkoper! chippen, steriliseren en inenten lukt niet voor 120 euro.
pi_61422161
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:29 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dan is die uit het asiel dus goedkoper! chippen, steriliseren en inenten lukt niet voor 120 euro.
Hangt van de dierenarts af. De DA waar mijn ouders heen gaan steriliseert voor ¤55,- en castreert voor ¤25,- en levert goed werk af. Doe daar ¤50,- aan entingen bij en je bent goedkoper uit.
Bij onze DA zouden wij duurder uit zijn (¤90,- sterilisatie, ¤50,- entingen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')