Is door iemand anders al gedaan. Amivedi is ook al gebeld en die doen er allemaal niets aan omdat de eigenaar bekend is en het beestje er niet onverzorgd uitziet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:35 schreef Koepert het volgende:
Dierenambulance/bescherming bellen en verhaal uitleggen? Eventueel ondersteunen met film/getuigen? Is weer wat werk, moet je er voor over hebben natuurlijk, maar is misschien wel beter voor t kitten.
Dan heeft Juup straks én een kitten én een zoontje erbij.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:36 schreef Strychnine het volgende:
Ik moest ook gelijk aan het verhaal denken van die kat bij Biancavia. Lastig, ik zou volgens mij dat beestje al lang binnen hebben gelaten, één zielig miauwtje en ik ben overstag
Kan je het niet aan die mensen voorstellen, en dan zeggen dat dat zoontje het beestje gewoon bij jullie op mag zoeken?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan heeft Juup straks én een kitten én een zoontje erbij.
Precies, win-win situatie lijkt me.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
Ik zou toch met de man overleggen en vragen of hij de kitten geen nieuw huis wil geven waar hij wel naae binnen mag.
Kan dat joch de poes toch altijd komen aaien?
Precies, lijkt me de beste oplossing. Dat kind heeft er zo ook niets aan, en het katje verdient veel meer. Klinkt ook niet alsof die man er veel problemen mee gaat hebben. Als je het via de dierenbescherming gaat spelen zet je misschien kwaad bloed.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
Ik zou toch met de man overleggen en vragen of hij de kitten geen nieuw huis wil geven waar hij wel naae binnen mag.
Kan dat joch de poes toch altijd komen aaien?
Een beetje kat weet zelf wel aan eten te komen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:46 schreef Misstique het volgende:
Hoe wordt het beestje nu door de eigenaar gevoerd dan?
Heel eerlijk gezegd is het beestje al binnen geweest bij onsquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:36 schreef Strychnine het volgende:
Ik moest ook gelijk aan het verhaal denken van die kat bij Biancavia. Lastig, ik zou volgens mij dat beestje al lang binnen hebben gelaten, één zielig miauwtje en ik ben overstag
Kan je het niet aan die mensen voorstellen, en dan zeggen dat dat zoontje het beestje gewoon bij jullie op mag zoeken?
Dat dus! Asociaal zulke Tokkies! Laat-ie z'n kinderen ook buiten liggen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:35 schreef Koepert het volgende:
Dierenambulance/bescherming bellen en verhaal uitleggen? Eventueel ondersteunen met film/getuigen? Is weer wat werk, moet je er voor over hebben natuurlijk, maar is misschien wel beter voor t kitten.
Dan komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Maak een foto van het beessie, en zet hem op Marktplaats als "gratis op te halen"...
En laten dit soort problemen nou vooral ontstaan dankzij nestjes op marktplaats, zodat iedere mongool aan een huisdier kan komen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat dus! Asociaal zulke Tokkies! Laat-ie z'n kinderen ook buiten liggen?
Maak een foto van het beessie, en zet hem op Marktplaats als "gratis op te halen, goed tehuis gezocht"...
Goh, staan er tegenwoordig mongool-detectiepoortjes bij de deuren van asiels dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
En laten dit soort problemen nou vooral ontstaan dankzij nestjes op marktplaats, zodat iedere mongool aan een huisdier kan komen.
Omdat deze kitten van iemand is die bij ons bekend is. Het beestje heeft in principe een huis, alleen wordt er zoals het er nu naar uit ziet niet of nauwelijks naar om gekeken. Als het beest er onverzorgd uit zou zien had ik de dierenambulance gebeld en het beestje op laten halen met ons adres erbij en dan niet gezegd wie de eigenaar is. Als de eigenaar er dan niet voor was gekomen dan hadden wij het beestje met liefde en plezier in huis genomen. Tevens vind ik het niets om het beestje in huis te nemen, en dat het zoontje het beestje dan ineens bij ons voor het raam ziet zitten, dan kan ik niet maken vind ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom wil je dit kitten niet dan? Als je toch al op zoek was? Gewoon een vraag, hoor. Leek mij win win namelijk
Dat helaas niet, maar er wordt doorgaans toch goed gekeken om de mensen een dier wel waardig zijn. Dat is nog steeds geen volledig kneus bescherming maar het is beter dan op Marktplaats e.d.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Goh, staan er tegenwoordig mongool-detectiepoortjes bij de deuren van asiels dan?
Gewoon in huis nemen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat deze kitten van iemand is die bij ons bekend is. Het beestje heeft in principe een huis, alleen wordt er zoals het er nu naar uit ziet niet of nauwelijks naar om gekeken. Als het beest er onverzorgd uit zou zien had ik de dierenambulance gebeld en het beestje op laten halen met ons adres erbij en dan niet gezegd wie de eigenaar is. Als de eigenaar er dan niet voor was gekomen dan hadden wij het beestje met liefde en plezier in huis genomen. Tevens vind ik het niets om het beestje in huis te nemen, en dat het zoontje het beestje dan ineens bij ons voor het raam ziet zitten, dan kan ik niet maken vind ik.
Helaas niet, maar het is toch een tikkie moeilijker, al is het maar financieel, om een kitten uit een asiel te halen, itt gratis kittens op Marktplaats.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Goh, staan er tegenwoordig mongool-detectiepoortjes bij de deuren van asiels dan?
Buiten:quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Pics van de kitten zijn natuurlijk wel nodig om advies te geven. Snap je zelf toch ook wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |