Lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:26 schreef ursel het volgende:
Zo, net terug van paar dagen België.
Heerlijk genoten uiteraard.
Wel grappig, kom je over de grens van duitsland, geen 10 km van waar we zaten. hebben ze alleen maar bittburger cola, lemon of gewoon bittburger.
Gelukkig hadden ze in st. Vith ruim assortiment..
Vanavond ff updaten welke ook alweer. In ieder geval wel de Grimmbergen bruin bier dacht ik. 8 voor de prijs van 6.
Vind ik wel, maar smaken verschillen, zijn twee compleet verschillende bierenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:37 schreef veldmuis het volgende:
Grimbergen dubbel? Is dat lekkerder dan de Tripel?
Dan pik ik de dubbel de volgende keer mee!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vind ik wel, maar smaken verschillen, zijn twee compleet verschillende bieren
Ik vind tripels over het algemeen lekkerder dan dubbels.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:37 schreef veldmuis het volgende:
Grimbergen dubbel? Is dat lekkerder dan de Tripel?
de 9 is makkelijk te krijgen bij de betere bierhandelaren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:17 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
Ik vind tripels over het algemeen lekkerder dan dubbels.
Binnenkort trouwens de leffe 9 eens proberen. Ben er helaas nog steeds niet aan toe gekomen die in belgie te halen, volgens mij is die namelijk nog steeds niet in Nederland te verkrijgen.
Die Leffe 9 is een killer. van de zomer een keer helemaal rot van 3 flesjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:17 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
Ik vind tripels over het algemeen lekkerder dan dubbels.
Binnenkort trouwens de leffe 9 eens proberen. Ben er helaas nog steeds niet aan toe gekomen die in belgie te halen, volgens mij is die namelijk nog steeds niet in Nederland te verkrijgen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:17 schreef borisz het volgende:
Gister had ik Duchesse de Bourgogne
erg lekker, zeer fruitig
ik vind het wel lekker maar bij dit bier moet je niet denken dat je een bier drinkt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:17 schreef borisz het volgende:
Gister had ik Duchesse de Bourgogne
erg lekker, zeer fruitig
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker maar bij dit bier moet je niet denken dat je een bier drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |