werkte zij als enige achter die bar, ofzo? ik zou meteen haar baas erbij gehaald hebben, want dut is natuurlijk absurd!quote:Op zondag 16 november 2008 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren in Den Haag. Een vriend van me wil een Petrus tripel.
Ik dus drinken bestellen en het meisje achter de bar maakt het flesje open. Dat ding begint te schuimen. Ik denk nog: mwoah, dat is wel veel schuim maar wie weet
Geef het flesje + beker(festival, geen glas) aan die maat, blijft die bende schuimen. 3/4 van het flesje leeg.
Wij dus naar de bar toe om te zeggen dat het niet goed is. Begint ze zo van "Ja, dat is altijd, dat hoort. Dat komt omdat het nagist op de fles". Dus wij zo van -->
En proberen uit te leggen dat het niet klopt. Zegt ze: "Wil je een nieuwe dan? Helpt niet hoor want die doet hetzelfde hoor, dat hoort"
Af en toe

Nee, er werkten er 2 achter de bar en haar "baas". Die kwam erbij en stond net zo schaapachtig te kijkenquote:Op zondag 16 november 2008 20:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
werkte zij als enige achter die bar, ofzo? ik zou meteen haar baas erbij gehaald hebben, want dut is natuurlijk absurd!

Dat ben ik niet met je eens als het om geuze gaat. In Leiden haal ik regelmatig een fles geuze bij "De Bierwinkel" (voormalige "Man van Drank", voor zichzelf begonnen; twee panden naast waar hij eerst zat), en ik zie er nog steeds vaak Drie Fonteinen geuze uit '99. En die is heerlijk! Die uit '98 hebben ze misschien ook nog, de volgende keer maar eens kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.Hij zal waarschijnlijk vrij meuig en stoffig smaken.(te lang bewaren is namelijk ook niet goed
)

Tijd voor een ander vriendje dan..quote:Op donderdag 20 november 2008 20:18 schreef hannekethemaster het volgende:
ik was hem al kwijt in mijn lijst
alweer een tijdje geleden dat ik speciaalbieren gedronken heb trouwens! Mijn huidige vriendje houdt er niet zo van

Waar ga je in Poppel naartoe? Ik altijd op de grens zelf.. Niet in Poppel zelf.. Op de grens is zoals ik kon zien een groter assortiment dan die in Poppel zelf.quote:Op zondag 16 november 2008 18:00 schreef Chielus het volgende:
Weer wat nieuwe dingen gehaald in Poppel. , Abbaye des Rocs Brune, (ken de amber al, erg lekker en ben wel benieuwd naar deze.) Kempisch vuur 3 dubbel. Barbar Winterbok. (8 %, stevige bok dus, hopelijk niet te zoet) Augustijn en Brigand.
Helaas waren alle Dunkel's op. Maar hier ga ik me voorlopig wel mee vermaken.
dumpen!!!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:18 schreef hannekethemaster het volgende:
ik was hem al kwijt in mijn lijst
alweer een tijdje geleden dat ik speciaalbieren gedronken heb trouwens! Mijn huidige vriendje houdt er niet zo van

goed bier! Wordt ook in het moortgat gebrouwen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:12 schreef Radioheader het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren voor m'n verjaardag van een vriend dit gehad, nog nooit gedronken. Maar, wel een fantastisch mooi glas!

Hey ik heb toevallig vanmiddag een Maredsous Blond 6 gehaald. Lekker biertje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:12 schreef Radioheader het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren voor m'n verjaardag van een vriend dit gehad, nog nooit gedronken. Maar, wel een fantastisch mooi glas!

Ah dat glas is echt supertofquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:12 schreef Radioheader het volgende:
[ afbeelding ]
 Lekker biertje ook. Heb laatst een nieuw kroegje ontdekt waar ze vrij goedkoop speciaalbier schenken, maar begin er al weer iets te vaak te komen
 Lekker biertje ook. Heb laatst een nieuw kroegje ontdekt waar ze vrij goedkoop speciaalbier schenken, maar begin er al weer iets te vaak te komen  

). Die vond ik ook goed te drinken. (kan wel zijn dat de 4 biertjes daarvoor mn mening iets vertroebelde hehe)
). Die vond ik ook goed te drinken. (kan wel zijn dat de 4 biertjes daarvoor mn mening iets vertroebelde hehe)

Ik had ze door mijn slijter speciaal op de bestellijst laten zetten.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:38 schreef Radioheader het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand deze, neem hem morgen mee naar een vriend die jarig is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |