Check de oude dan ook even, minstens even goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:14 schreef Flurry het volgende:
Ik hou normaal gesproken niet van hiphop en al helemaal niet van Nederlandstalige hiphop, maar die nieuwe cd van djvt is echt geniaal
nog nooit Rockbitch live gezien zeker ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alleen bij peepshows doe ze dat, ik heb nog nooit een band oid op het podium zien zuigen.
Is dat niet dat neukende wijf?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:18 schreef Elcadarn het volgende:
[..]
nog nooit Rockbitch live gezien zeker ?
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:44 schreef lennartb.nl het volgende:
De Jeugd van tegenwoordig is fucking goed! Geniaal zelfs <- feit.
Hahaha, geniaal nummer.quote:
Geen enkele band is iets zonder zijn producer, maar Bas zijn JvT beats zijn niets zonder die tekstenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:46 schreef WanEnOonlie het volgende:
Laten we het anders formuleren: Bas Bron is geniaal, de JvT zijn slechts marionetten.
Denk dat ze wel degelijk geniaal zijn wat betreft teksten en muzak. Denk de enige in z'n soort.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:38 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen die DJVT geniaal noemen![]()
Je kunt ook overdrijven...
Omdat ze geniaal zijn!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wáárom krijgt dit tuig, hangend aan de onderkant van de samenleving, een prijsWaarom is er überhaupt ruimte op 3FM om de geluiden die die sukkels voortbrengen de ether in te slingeren
Kunnen ze niet normaal praten
Klacht: de Jeugd van Tegenwoordig (inclusief alles) is kansloos en kut.
Je verstond er niks van en ze kwamen op je over als een stel junks en toch ''waren ze opzich wel goed'', al weet je dat niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:29 schreef L0t.. het volgende:
Afgelopen zondag nog live gezien. Ze waren opzich wel goed geloof ik, maar ik versta toch geen fuck van die teksten
En ze zwalkten ook als een stel junks over het podium, vooral die Vjezze Fuuuuurrrr
Komt omdat je bijna 30 bent, opa.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef geelkuikentje het volgende:
de jeugd van tegenwoordig is zo dramatisch slechte muziek. Ben het eens met Roel_Jewel. Dat iemand dit kan waarderen? Kan ik echt totaal niet begrijpen. Die zooi moet gewoon verbannen worden
En waar hou jij van?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef geelkuikentje het volgende:
de jeugd van tegenwoordig is zo dramatisch slechte muziek. Ben het eens met Roel_Jewel. Dat iemand dit kan waarderen? Kan ik echt totaal niet begrijpen. Die zooi moet gewoon verbannen worden
Ben 28 en vind het leukquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Komt omdat je bijna 30 bent, opa.
Ik ben ook 'bijna' 30.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heeft gewoon met muzieksmaak te makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Was jij ook niet die gast die op de fok.nl last.fm groep zat te zeuren over de jeugd alwaar men je reeds wees op dat hoge ome henk cijfer in je lijst?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:25 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
zie last.fm onderinJa, ome henk is slecht maar dat is nostalgie en ik kan het waarderen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |