In dat geval ben ik geen oudere.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:58 schreef Megumi het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent? Maar de oudere van nu is het schorem van vroeger.
Schorem dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dat geval ben ik geen oudere.
Ik heb ze een tijdje terug gezien en vond ze juist verrassend goed livequote:Op vrijdag 5 september 2008 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
![]()
album klinkt goed , live zuigen ze echt big time
Alleen bij peepshows doe ze dat, ik heb nog nooit een band oid op het podium zien zuigen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef Elcadarn het volgende:
welke artiest zuigt tegenwoordig niet live.... allemaal studio werk
Mijn anus proestte even toen ik dit las. Denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:11 schreef Paramnesia het volgende:
Toen ik nog Natuurkunde studeerde, hadden we een gozer in de klas en die heette Freddy. Hij zat onder de puisten en in bad gaan was ook een wekelijkse bezigheid. We noemden hem dan ook al gauw na 3 weken: Vieze Freddy. De arme jongen. Ik denk dat hij na 2 maanden de opmerking: Ej EJ! Vieze Fuuuur waar is Willie Wartaal swa, zat begon te worden.
Ik weet ook niet waarom ik dit typ, maar hey het was vermakelijk toch?
Boeiend, ze komen 5 minuten van mn huis en t kost 10E.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
![]()
album klinkt goed , live zuigen ze echt big time
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |