In dat geval ben ik geen oudere.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:58 schreef Megumi het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent? Maar de oudere van nu is het schorem van vroeger.
Schorem dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dat geval ben ik geen oudere.
Ik heb ze een tijdje terug gezien en vond ze juist verrassend goed livequote:Op vrijdag 5 september 2008 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
![]()
album klinkt goed , live zuigen ze echt big time
Alleen bij peepshows doe ze dat, ik heb nog nooit een band oid op het podium zien zuigen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef Elcadarn het volgende:
welke artiest zuigt tegenwoordig niet live.... allemaal studio werk
Mijn anus proestte even toen ik dit las. Denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:11 schreef Paramnesia het volgende:
Toen ik nog Natuurkunde studeerde, hadden we een gozer in de klas en die heette Freddy. Hij zat onder de puisten en in bad gaan was ook een wekelijkse bezigheid. We noemden hem dan ook al gauw na 3 weken: Vieze Freddy. De arme jongen. Ik denk dat hij na 2 maanden de opmerking: Ej EJ! Vieze Fuuuur waar is Willie Wartaal swa, zat begon te worden.
Ik weet ook niet waarom ik dit typ, maar hey het was vermakelijk toch?
Boeiend, ze komen 5 minuten van mn huis en t kost 10E.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
![]()
album klinkt goed , live zuigen ze echt big time
Hell, daar deed ik het voor.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:58 schreef boskameel het volgende:
[..]
Mijn anus proestte even toen ik dit las. Denk ik.
Is t zeker waard hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Boeiend, ze komen 5 minuten van mn huis en t kost 10E.
Check maar op youtube, die nummers klinken erg vet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Is t zeker waard hoor
3voor12 gaf hun optreden op lowlands een 9.5.
Check de oude dan ook even, minstens even goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:14 schreef Flurry het volgende:
Ik hou normaal gesproken niet van hiphop en al helemaal niet van Nederlandstalige hiphop, maar die nieuwe cd van djvt is echt geniaal
nog nooit Rockbitch live gezien zeker ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alleen bij peepshows doe ze dat, ik heb nog nooit een band oid op het podium zien zuigen.
Is dat niet dat neukende wijf?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:18 schreef Elcadarn het volgende:
[..]
nog nooit Rockbitch live gezien zeker ?
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:44 schreef lennartb.nl het volgende:
De Jeugd van tegenwoordig is fucking goed! Geniaal zelfs <- feit.
Hahaha, geniaal nummer.quote:
Geen enkele band is iets zonder zijn producer, maar Bas zijn JvT beats zijn niets zonder die tekstenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:46 schreef WanEnOonlie het volgende:
Laten we het anders formuleren: Bas Bron is geniaal, de JvT zijn slechts marionetten.
Denk dat ze wel degelijk geniaal zijn wat betreft teksten en muzak. Denk de enige in z'n soort.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:38 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen die DJVT geniaal noemen![]()
Je kunt ook overdrijven...
Omdat ze geniaal zijn!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wáárom krijgt dit tuig, hangend aan de onderkant van de samenleving, een prijsWaarom is er überhaupt ruimte op 3FM om de geluiden die die sukkels voortbrengen de ether in te slingeren
Kunnen ze niet normaal praten
Klacht: de Jeugd van Tegenwoordig (inclusief alles) is kansloos en kut.
Je verstond er niks van en ze kwamen op je over als een stel junks en toch ''waren ze opzich wel goed'', al weet je dat niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:29 schreef L0t.. het volgende:
Afgelopen zondag nog live gezien. Ze waren opzich wel goed geloof ik, maar ik versta toch geen fuck van die teksten
En ze zwalkten ook als een stel junks over het podium, vooral die Vjezze Fuuuuurrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |