Welcome back DJMO! JJ, is dat de naam van jullie kindje?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:44 schreef DJMO het volgende:
thnx freecell en jose
het gaat prima hierze zijn eindelijk overtuigd, morgen nog en maandag laatste dingen regelen daar en dan ben ik van ze af
ben wel flink boller geworden voor mijn gevoel, hoewel ik niet echt veel zwaarder ben geworden. JJ roert zich flink en groeit goed overduidelijk een voetballertje in spe dus
hoe is het met jullie??? liza!! nog even volhouden meis
mijn kat heette lucaquote:Op zondag 7 september 2008 08:20 schreef Skaai het volgende:
En die heeft ze! Om 02:36 vanmorgen is Devlischase maam geworden van is Luca geboren, een gezonde jongen van 2700 gram!![]()
gefeliciteerd met dit wonderquote:Op zondag 7 september 2008 08:20 schreef Skaai het volgende:
En die heeft ze! Om 02:36 vanmorgen is Devilschase mama geworden van Luca geboren, een gezonde jongen van 2700 gram!![]()
Dankjewel! Maar we zijn geen partners hoorquote:Op zondag 7 september 2008 08:30 schreef cattie het volgende:
DC en Skaai gefeliciteerd met de geboorte van Luca! Lekker vlot gedaan, hopelijk ging het verder ook goed!
Was Luca maar van mij, dan had ik er nog wat aanquote:Op zondag 7 september 2008 09:07 schreef Nijna het volgende:
DC en Skaai van harte met jullie zoon
Diaan, niet helemaal over, maar lijkt minder tot nu toe dan gister.
Oeps!quote:Op zondag 7 september 2008 08:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar we zijn geen partners hoor![]()
Ruben was ook kleiner hoorquote:Op zondag 7 september 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
DC gefeliciteerd!
Lekker vroeg oh! En een snelle bevalling! Is het je een beetje meegevallen? En nog een kleiner hummeltje dan onze Leander!Tip: scoor wat kleertjes maat 44 bij prenatal, Leander draagt die nu nog steeds en is inmiddels 3 weken oud!
maat 50 past ie perfect hoor! zit hartstikke goed!quote:Op zondag 7 september 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
DC gefeliciteerd!
Lekker vroeg oh! En een snelle bevalling! Is het je een beetje meegevallen? En nog een kleiner hummeltje dan onze Leander!Tip: scoor wat kleertjes maat 44 bij prenatal, Leander draagt die nu nog steeds en is inmiddels 3 weken oud!
Huu?quote:Op zondag 7 september 2008 14:28 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
maat 50 past ie perfect hoor! zit hartstikke goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |