Help mijn vrouw kijkt te veel naar kansloze tv programma'squote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het beeld van mannen in de nieuwe media
Precies, heul niet gek dat die man dan lekker gaat hobby'enquote:Op donderdag 4 september 2008 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Help mijn vrouw kijkt te veel naar kansloze tv programma's
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef fratsman het volgende:
"Help, mijn man heeft een zeikwijf" was een betere titel geweest.
Ik snap die tendens inderdaad ook niet, en was eigenlijk van plan een reactie te typen met deze zelfde strekking. Dat met die bodybuilder vond ik echt nergens over gaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:32 schreef Strani het volgende:
Help, ik heb een man!
(Nee niet echt, ik heb een vrouw, maar het was bedoeld als parodie om aan te geven dat men steeds verder gaat in de zwartmakerij van mannen, wat ook terugkomt in een gemiddelde reclame voor wasmiddelen waarin de man steevast een chocolade-ijsje op z'n overhemd laat vallen. Welke idioot laat nou een ijsje op z'n overhemd vallen!?)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef brienen het volgende:
Heb de voor stukjes gezien.
Als hij met de camera gaat vissen kijkt hij heel niet blij.......volgens mij gaat hij normaal wat anders doen :p
Gisteren ook die film gezien? Was op een Vlaamse zender.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef brienen het volgende:
Heb de voor stukjes gezien.
Als hij met de camera gaat vissen kijkt hij heel niet blij.......volgens mij gaat hij normaal wat anders doen :p
Waarom is er niet zoiets voor vrouwen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Stali het volgende:
Weer het zoveelste programma: "Hoe zet ik mijn man voor nationale televisie zo groot mogelijk voor lul?"
Die man gaat natuurlijk niet voor niets vissen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |