Jorientje, begin dan wel bij het begin van het voorval.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
FIFA 09 Toernooi(XBOX360) Clubs #4 Kwartfinale
Deze ook
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kunnen jullie elkander gewoon niet negeren ofzo.(niet dat ik dat verwacht aangezien jullie het in VBL ook niet kunnen).![]()
Sorry bedoelde deze FIFA 09 Toernooi(XBOX360) Clubs #4 Kwartfinalequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
A: je linkt 2x naar dezelfde post, dus 'blijven doorgaan' is het niet
B: die reactie is voor de reactie van sjimz in dit topic gepost, dus nu moet alles goed gaan. Ik kan ook weinig doen aan de organisatie van het toenooi, aangezien ik niet mee doe en het niet opgezet heb, het staat vrij om daar kritiek op te hebben.
Wat bedoel je met door blijft gaan? , ik heb hem 10 minuten later in dit topic aangesproken en sindsdien heeft hij daar niet meer gereageerd, als jij dit soort reacties in de FB wil posten om hem opnieuw uit te lokken nog meer van dat soort berichten te posten ben jij net zo goed schuldig als hij(en mssn nog wel erger aangezien jij in dat topic begon met hem uitlachen vanwege een 6-0 overwinning die niks met dat toernooi te maken had).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry bedoelde deze FIFA 09 Toernooi(XBOX360) Clubs #4 Kwartfinale
Maar het gaat er om, die post van sjimz is niet over het toernooi, jammer dat die door blijft gaan
Dat verzint hij ook alleen maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met door blijft gaan? , ik heb hem 10 minuten later in dit topic aangesproken en sindsdien heeft hij daar niet meer gereageerd, als jij dit soort reacties in de FB wil posten om hem opnieuw uit te lokken nog meer van dat soort berichten te posten ben jij net zo goed schuldig als hem(afgezien dat jij in dat topic begon met hem uitlachen vanwege een 6-0 overwinning die niks met dat toernooi te maken had).
Dat maakt het nog een leugen ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat verzint hij ook alleen maar
Ik heb nog nooit tegen die gast gespeeld
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Alstu (ik heb de lijst overigens in de OP gezet).
Open hem maar, dan plak ik de OP er wel ff inquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:23 schreef Gewas het volgende:
Hallo. Gister is het The Elder Scrolls IV: Oblivion topic vol geraakt maar niemand heeft een nieuwe geopend (tenminste ik kan hem niet vinden). Kan iemand even een nieuwe openen? Ik snap nooit hoe dat werkt met die Openings Post kopieeren.
Ik heb hem geopend: [Multi][RPG] The Elder Scrolls IV: Oblivion #24quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Open hem maar, dan plak ik de OP er wel ff in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |