Joah.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:49 schreef Gamer_V het volgende:
Bonuspunten kerstprijsvraag #2
Mag hier een slotje op?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[PS3 165] Why me?
Kan hier wat aan gedaan worden
Doe er wat aan FOK.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij bent dan ook een oplichter
Hab je de trailer bekeken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Forza Motorsport 3 (PS3 & Xbox360)
Waarom dicht, spel komt er toch aan
Of het eerste plaatjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hab je de trailer bekeken?, Mij best hoor dat er een topic over geopend word, maar gooi er dan iets meer info in de OP en zeker geen rickroll.
Eerste plaatje is Ridge Racer inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Of het eerste plaatjeNitro en bij de link staat 2006 vermeld. Forza 2 kwam uit 2007
Ban aanvragen mogen ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Kunnen lennartb.nl en Poit een 48 uurs forumban krijgen wegens het verbreken van de SC-tijdsklok?
48jr ban voor spank!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ban aanvragen mogen ook niet.
Zodra pasen en pinksteren op een dag vallen.(alhoewel ik mij achter de schermen ook zou kunnen uit laten lachen)quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Kunnen lennartb.nl en Poit een 48 uurs forumban krijgen wegens het verbreken van de SC-tijdsklok?
Optie 2! Optie 2!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra pasen en pinksteren op een dag vallen.(alhoewel ik mij achter de schermen ook zou kunnen uit laten lachen)
Spank for presidentquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee, want ik vind dat het wel thuis hoort in dat topic. Het zou anders alleen maar onduidelijk worden als je over elk onderwerp in GTA een appart topic moet openen, verspreid over verschillende subfora. Hoort dat dus prima thuisquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er misschien iets aan het permanente specs geleuter gedaan worden in het GTA IV topic? We zitten toch in GAM? Niet in DIG!...
Ze stellen een vraag gerelateerd aan de game. Of de game werkt op hun computer, dat past naar mijn mening prima thuis in het GTA topic.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom heet dit dan het gamesforum?
Als er een bugfix uitkomt voor de xbox/ps3 versie(voor zo ver die nog gefixed moeten worden), word dat daar ook toch gemeld, vergeet daarbij niet dat GTA IV pas een paar weken op de PC uit is, en dat dat soort vragen op den duur ook verminderen. Je zou voor elke versie een apart topic kunnen openen idd, maar daar word het geheel al helemaal onoverzichtelijk op, zeker als je weinig met forumfilters werkt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, want de oplossing heeft geensinds iets met gta te maken. Wat heeft het feit dat producent x een nieuwe driver heeft uitgebracht nou met GTA 4 te maken. Helemaal niks.
Bovendien ergeren steeds meer mensen zich er aan.
Dat soort vragen horen in DIG.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze stellen een vraag gerelateerd aan de game. Of de game werkt op hun computer, dat past naar mijn mening prima thuis in het GTA topic.
En wat is er mis meequote:
donequote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:26 schreef Bart het volgende:
[Xbox 360 Pricewatch #6] Waar Arjentjuh86 trakteert...
Vergeten in xbox-subforum te plaatsen, graag een schopje daarheen
quote:
Waarschuwing verplaatst, TVP's komen wel vaker voor. Maar dit moest niet langer zo door blijven gaan in dat topicquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan een mod de TVPs hier verwijderen:
[Xbox 360 Pricewatch #6] Waar Arjentjuh86 trakteert...
Het is de bedoeling dat er koopjes worden gespot, niet dat de halve pagina vol staat met TVP's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |