Ben je ongesteld of zo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef disjfa het volgende:
kan iemand even mijn zooi uit dit topic halen aangezien ik daar helemaal niets mee te doen heb:
Het grote Aquila approved games topic
fixedquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:49 schreef AQuila360 het volgende:
Er zijn op het moment 2 centraal 360 topics open!
En deze was er later dus kan die dicht! [Xbox 360 #378] Veel games, weinig (speel)tijd!
Donequote:Op zaterdag 8 november 2008 09:16 schreef maniack28 het volgende:
[Hattrick]Fok!Cup XV : Lustrumeditie!! kan dicht
We zijn begonnen met de cup met een nieuwe OP in dit topic:
[Hattrick] Fok!Cup XV: Nu gaat het pas echt beginnen
Veranderdquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:33 schreef donroyco het volgende:
Zeer interessant spel: Erepublik
Haal dan ook de OP leeg, gezien het SPAM is
opgeschoondquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:33 schreef donroyco het volgende:
Zeer interessant spel: Erepublik
Haal dan ook de OP leeg, gezien het SPAM is
Donequote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef Viro het volgende:
Het Grote BoF! Topic: Waar Staticdata Een Minnaar Heeft
Zou een mod van Minaar even Minnaar willen maken?
Dank u bij voorbaat
Dat lijkt mij echt een spyware probleem, draai ff hitman pro op je computerquote:Op donderdag 13 november 2008 17:37 schreef Cheiron het volgende:
Sinds vanmiddag, als ik naar games.fok.nl ga, wordt ik meteen geredirect naar www.eset.com. Hebben anderen hier ook last van?
Een promo-versie is in de meeste gevallen een game die ter review aan bladen/websites aangeboden wordt. Dit exemplaar is niet voor de verkoop, en er zit normaal gesproken dan ook geen doosje/handleiding bij. Wel is dit normaal gesproken het volledige spel zoals het in de winkel ligt.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Even een kort vraagje, dat niet over FOK! gaat, maar ik ga er geen apart topic voor openen.
Wat is een promo-versie van een game?
Bedankt.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:19 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Een promo-versie is in de meeste gevallen een game die ter review aan bladen/websites aangeboden wordt. Dit exemplaar is niet voor de verkoop, en er zit normaal gesproken dan ook geen doosje/handleiding bij. Wel is dit normaal gesproken het volledige spel zoals het in de winkel ligt.
En is crew van deelname uitgesloten?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Komt er dit jaar weer een kerstwedstrijd met later de veiling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens dit bericht wel ja! Maar dat staat los van dit GAM subforum, je krijgt de game in ieder geval thuisgestuurdquote:Op woensdag 26 november 2008 19:42 schreef kevin33 het volgende:
Zag ik nou goed dat ik Quantum of Solace voor de ps3 gewonnen heb?
Top!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens dit bericht wel ja! Maar dat staat los van dit GAM subforum, je krijgt de game in ieder geval thuisgestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |