abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61405905
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:38 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Het bedrag kan ik beamen in deze. Ik denk dat Tuvai ook wel in het rijtje: "Ik pwn Fritziaan" gestopt kan worden.

Echt Fritz wat je opnoemt is voor je leeftijd goed, zeer goed zelfs. Maar niet uitzonderlijk.
Ach, er zitten nog wel meer mensen hier die het bovengemiddeld goed hebben. Je moet dat gewoon iedereen gunnen en dat doe ik zelf ook. Aan arrogante klootzakjes als Fritztiaan die menen door hun net ietsjes meer dan gemiddelde leventje boven alles en iedereen menen te staan heb ik echter een broertje dood.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:46:35 #177
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61406023
Sommige mensen moeten nog leren dat echte rijkdom in je hart zit en niet op je bankrekening staat.
Gelukkig slijt deze kortzichtigheid, in de meest gevallen, met de jaren. Wellicht komt het met Fok!s eigen huisbluffer ook nog wel's goed.

Goh Gummi, wat een fijngevoeligheid ineens. Je lijkt dr. Phil wel!
Ik ben een eckte rapnegert
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:47:06 #178
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61406032
Dat gezegd hebbende. Ik geef veel ervoor op om die hoogte te bereiken. Als meneer hier zegt dat hij 6 dagen per week uitgaat enz enz. Dan verlies ik daarin. Als ik rond 9 a 10 uur thuis ben wil ik maar 1 ding. En dat is op m'n bank liggen en rusten voor de volgende werkdag. Ik mag blij zijn met een zaterdagje. Dus nou ja, Dat is dan zijn winst.

Ik zou niet inzien hoe je grootte hoogtes kan bereiken als je 6 van de 7 dagen op de hort bent, echt niet.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:59:37 #179
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61406439
Echt een slechte trol dit!
© Bafnek
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:08:04 #180
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61406661
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:59 schreef Klautje het volgende:
Echt een slechte trol dit!
Juist niet, iedereen gaat op hem in.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:09:34 #181
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61406698
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:08 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Juist niet, iedereen gaat op hem in.
En eigenlijk is dat wel jammer. We zouden 'm beter kunnen laten brallen en verder geen aandacht aan besteden...
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:18:08 #182
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61406940
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:09 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

En eigenlijk is dat wel jammer. We zouden 'm beter kunnen laten brallen en verder geen aandacht aan besteden...
Hij reageert toch niet meer.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:22:43 #183
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61407030
slotje dan maar
pi_61407094
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:41 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ignorance is a bliss

In ieder geval heeft eminich het al afgelegd tegen mij in dit topic.
Para met zijn poll. Wat een kutkneus is het ook. Graaft zijn eigen graf. De stemmers gooien hem erin
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:04 schreef Fritztiaan het volgende:
Ok prima. Ik begrijp jou, jij begrijpt mij. Maar beiden hanteren we de definitie binnen de perken.
Don't feed the troll..
pi_61407305
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:47 schreef Paramnesia het volgende:
Dat gezegd hebbende. Ik geef veel ervoor op om die hoogte te bereiken. Als meneer hier zegt dat hij 6 dagen per week uitgaat enz enz. Dan verlies ik daarin. Als ik rond 9 a 10 uur thuis ben wil ik maar 1 ding. En dat is op m'n bank liggen en rusten voor de volgende werkdag. Ik mag blij zijn met een zaterdagje. Dus nou ja, Dat is dan zijn winst.

Ik zou niet inzien hoe je grootte hoogtes kan bereiken als je 6 van de 7 dagen op de hort bent, echt niet.
Was ik ook al aan aan het denken. Ik vind die 1, hooguit 2 keren, dat ik 'op stap' ga meer dan genoeg. De rest van de tijd dat ik niet bij m'n vriendin ben besteed ik aan werk. Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat iemand die elke dag op stap gaat (sowieso, doordeweeks op stap is gewoon dodelijk saai) veel vooruitgang boekt als het op succes aankomt.
pi_61407945
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:53 schreef DuTank het volgende:
Niet zeiken jij! Ik zit na hoop gezeik op Luzac en moet 5/6 in één jaar doen. Lange dagen, veel werk, etc, etc. Sterf, huilie.
Niet zeiken jij, Luzac is een veel fijnere school dan een gewone middelbare school. Ik heb er zelf ook op gezeten en de dagen zijn écht niet veel langer dan op een gewone middelbare school, je moet je huiswerk etc al op school maken, dus als je thuis komt zou je al klaar moeten zijn met alles.

Luzac Eindhoven trouwens?
  zaterdag 6 september 2008 @ 09:04:31 #187
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61421199
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

[..]

Dat zou voor mij een daling van 66% per maand zijn. Agian ik betwijfel het. Ondernemer zijn > loonslaaf.

Ow ja en ik ben 3 jaar jonger dan jou. Voel je hem al branden?

*stopt ego-pik terug in broek*
Hoe kan jij precies berekenen wat jij erop achteruit gaat als ik het exacte bedrag niet noem? Ik had het over rond de 2000 euro. Ik kan je zeggen dat het er een stuk boven ligt. Exacte bedragen heb ik niet genoemd omdat ik anders weer van opscheppen beticht word

Maargoed, dit is je eerste misser.

Je 2e is dat ik helemaal geen loonslaaf ben. Ik ben eigen baas. Zelfstandig. Ik doe gewoon projecten bij bedrijven. Dankzij mijn certificaten en kennis kan ik daar dik voor cashen.

Voor een ondernemer lees je erg slecht, is dat je ook al opgevallen? Ik zou maar oppassen voordat jouw "klanten" jouw een poot uitdraaien

Hou je ego-pik maar in je broek. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat je er toch niks mee klaarspeelt

Trouwens jij pretendeert altijd zo "no-homo" te zijn. Koosnaampjes voor een man, mwah ik weet het niet hoor, dat samen met het altijd verkondigen hoe hetereo jij wel niet bent maakt het erg verdacht. Dan heb ik het nog niet eens óver de namen

[ Bericht 3% gewijzigd door Fritztiaan op 06-09-2008 09:16:45 ]
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  zaterdag 6 september 2008 @ 09:08:05 #188
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61421208
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben nog steeds niet onder de indruk van jou en je leven. Ik zal je ook vertellen waarom.
Ik ben 21 en zit nog een behoorlijk stukje boven jouw 2000 netto in de maand. Ik ga niet aan jouw oren hangen hoe veel dat precies is (sommige Fokkers hebben wel een idee), dat laat ik fijn aan jouw fantasie over. Wat zou het mij overigens jeuken wat de rest van mijn leeftijdsgenoten verdient?
Ook voor jou geldt dat het geen 2000 euro is. Of jij erboven of onder zit kan jij dus niet zeggen. Tenzij jij boven de 3000 netto verdiend, maar dat betwijfel ik.
quote:
Ik fitness inmiddels al 6 jaartjes. Ik hoef over Mijn lichaam en conditie ook totaal niet te klagen.
Met alle respect, maar als ik jouw foto zie dan zou ik niet zeggen dat jij 6 jaar fitnessed . Doe je alleen cardio, of had je alleen een abo lopen?.
quote:
Het zal mij verder een worst wezen wat de maatschappij van het uiterlijk mijn vriendin denkt. Ik vind d'r goed uit zien en dat is wat uiterlijk betreft alles dat belangrijk is.
klopt
quote:
Huzaa! Dus je komt wel eens in een kroeg en je woont je vriendin wel eens uit. Echt, je bent een van de weinige personen die dat presteert!
Dat denk ik niet.
quote:
Nogmaals, beste Fritztiaan, je lijdt aan behoorlijke overschatting.
Gast, je kent me niet. Hou je oordeel voor je Als je mij irl kent praten we er over verder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fritztiaan op 06-09-2008 09:20:00 ]
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
  zaterdag 6 september 2008 @ 09:10:42 #189
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61421223
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:47 schreef Paramnesia het volgende:

Tja, sommige mensen kunnen wat meer hebben dan anderen he. Ik kan met 5 uur slaap prima functioneren. Ik ben altijd bezig en heb haast nooit een moment rust, maar ik doe het allemaal toch wel mooi.

Ik zou wel oppassen. Zijn de 1e tekenen van ouderdom
Peace out homies
  zaterdag 6 september 2008 @ 09:11:34 #190
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61421228
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:25 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]

Don't feed the troll..
Dat andere stukje laat je wijselijk weg. Altijd lachen mensen die selectief quoten
Peace out homies
  zaterdag 6 september 2008 @ 09:12:50 #191
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61421235
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Was ik ook al aan aan het denken. Ik vind die 1, hooguit 2 keren, dat ik 'op stap' ga meer dan genoeg. De rest van de tijd dat ik niet bij m'n vriendin ben besteed ik aan werk. Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat iemand die elke dag op stap gaat (sowieso, doordeweeks op stap is gewoon dodelijk saai) veel vooruitgang boekt als het op succes aankomt.
Jij kan het je nauwelijks voorstellen ja. Daarnaast is doordeweeks stappen echt niet saai hoor. Ik ben vrij bekend in het uitgaansleven dus in het weekend of doordeweeks, ik ken toch zat mensen.

Dat het voor jou saai is, zegt wel weer wat over jouw sociale leven
Peace out homies
pi_61421649
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 09:08 schreef Fritztiaan het volgende:
Gast, je kent me niet. Hou je oordeel voor je Als je mij irl kent praten we er over verder.
Het hele probleem is dus dat we je niet hoeven te kennen om dat te bevestigen. Als je dat ontkent geef je gewoon aan dat je een troll bent en dan is de rest ook snel uitgepraat.
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:41:59 #193
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61422193
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:04 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:

[..]

Het hele probleem is dus dat we je niet hoeven te kennen om dat te bevestigen. Als je dat ontkent geef je gewoon aan dat je een troll bent en dan is de rest ook snel uitgepraat.
Ok.

Je moeder is een hoer, en als je dat ontkent geef je gewoon aan dat je een troll bent en dan is de rest ook snel uitgepraat. Ohja, zelf ben je een pedofiele necrofiele homofiel met sadistische trekjes

Geweldige manier van communiceren
Peace out homies
pi_61422295
Waar ging dit topic ook alweer over
pi_61422489
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:06 schreef Fritztiaan het volgende:
ik verdien veel, dus veel belasting (2e belastingschaal)
pi_61422792
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 09:04 schreef Fritztiaan het volgende:
Hoe kan jij precies berekenen wat jij erop achteruit gaat als ik het exacte bedrag niet noem? Ik had het over rond de 2000 euro. Ik kan je zeggen dat het er een stuk boven ligt. Exacte bedragen heb ik niet genoemd omdat ik anders weer van opscheppen beticht word
Ja tuurlijk, het viel je gewoon tegen dat niet iedereen onder de indruk was van je monstersalaris !

Net alsof het jou zou uitmaken als je van opscheppen wordt beticht .
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:48:20 #197
82589 S-Two
barba macacu
pi_61423355
Ik zie dat het topic een mooie draai heeft gekregen .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:51:04 #198
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61423406
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:16 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, het viel je gewoon tegen dat niet iedereen onder de indruk was van je monstersalaris !

Net alsof het jou zou uitmaken als je van opscheppen wordt beticht .
Nee hoor

Als je Nederlands met een voldoende had afgerond, kon je lezen dat ik in 1e instantie al begon met "rond de"
Peace out homies
pi_61423663
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:51 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Nee hoor

Als je Nederlands met een voldoende had afgerond, kon je lezen dat ik in 1e instantie al begon met "rond de"
Normaal gesproken bedoelt men met ''rond de ¤2000'' bedragen tussen de ¤1800 en ¤2200, dus je kunt net zo goed een tikkeltje hebben overdreven !
  zaterdag 6 september 2008 @ 12:11:17 #200
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61423783
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:04 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Normaal gesproken bedoelt men met ''rond de ¤2000'' bedragen tussen de ¤1800 en ¤2200, dus je kunt net zo goed een tikkeltje hebben overdreven !
Je zou nu inmiddels wel moeten weten dat ik niet "normaal" ben. Net zoals mijn moeder maar niet kan bevatten dat als ik zeg dat ik "zo" terug ben, dit ook de volgende dag pas kan zijn.

Maar das meteen ook het nadeel van zulke woorden. Iedereen hangt er een andere verwachting aan vast.
Peace out homies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')