abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:00:52 #151
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61404787
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Jammer genoeg voor jou zullen die alleen tijdelijk of misplaatst zijn. Iedere normaal persoon zal een collega/werknemer met jouw mentaliteit er op den duur, op z'n zachts gezegd, uitkotsen.
Dat had ik niet treffender kunnen verwoorden.
Ik ben een eckte rapnegert
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:02:32 #152
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61404832
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:58 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Rond de 2000 euro per maand netto is natuurlijk ook een hongerloontje

Er zijn volwassenen die hier niet aankomen en ik zit hier mijn 23 jaar (!!) al aan, en ik heb nog zoveel doorgroeimogelijkheden.
Gast, serieus. Je schept op, bent ontzettend arrogant, denkt dat je ontzettend slim bent en dat je er mensen uitlult (al moet ik je uit je droom halen door te zeggen dat dit niet het geval is), hebt een homoplaatje, een verschrikkelijke ondertitel en bent ontzettend irritant.

Alsjeblieft, ga weg uit dit topic
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:04:03 #153
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61404877
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Jammer genoeg voor jou zullen die alleen tijdelijk of misplaatst zijn. Iedere normaal persoon zal een collega/werknemer met jouw mentaliteit er op den duur, op z'n zachts gezegd, uitkotsen.
Nee, ik ben erg geliefd bijn mijn collega's eigenlijk

Altijd dikke lol. jammer genoeg altijd wel tijdelijk door de aard van mijn werk. Ik werk zelfstandig. Ik ben eigen baas. Maargoed, dat kan met mijn papieren
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:06:03 #154
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61404936
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:02 schreef xalo het volgende:

[..]

Gast, serieus. Je schept op, bent ontzettend arrogant, denkt dat je ontzettend slim bent en dat je er mensen uitlult (al moet ik je uit je droom halen door te zeggen dat dit niet het geval is), hebt een homoplaatje, een verschrikkelijke ondertitel en bent ontzettend irritant.

Alsjeblieft, ga weg uit dit topic
Waarom schep ik op? Een user deponeert wat criterea waaraan ik moet voldoen om door te mogen praten. Ik laat zien dat ik daaraan voldoe en dan schep ik op. GTFO Jealous fuck. Srsly get a clue.

Ik wil je er wel even aan herinneren, dat ik waarschijnlijk meer van waarde ben voor de maatschappij dan jij. Ik rook veel, dus accijns, ik verdien veel, dus veel belasting (2e belastingschaal), ik geef veel uit, dus ik ben goed voor de economie.

Aan afgunst ben ik wel gewend hoor, dus dat deert me niet. Begon al op school toen ik wel nike air max kreeg, en mijn vriendjes niet. Toch altijd jaloers. Later toen ik ging werken. Ik kon met geld smijten, anderen niet.

En nu hier op Fok. Wel grappig. Al die afgunst, maakt het voor mij nog leuker om te jennen
Hoe is het met jou?
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:10:12 #155
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61405052
Afgunst? Medelijden bedoel je...
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:11:52 #156
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61405089
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:06 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Waarom schep ik op? Een user deponeert wat criterea waaraan ik moet voldoen om door te mogen praten. Ik laat zien dat ik daaraan voldoe en dan schep ik op. GTFO Jealous fuck. Srsly get a clue.

Ik wil je er wel even aan herinneren, dat ik waarschijnlijk meer van waarde ben voor de maatschappij dan jij. Ik rook veel, dus accijns, ik verdien veel, dus veel belasting (2e belastingschaal), ik geef veel uit, dus ik ben goed voor de economie.

Aan afgunst ben ik wel gewend hoor, dus dat deert me niet. Begon al op school toen ik wel nike air max kreeg, en mijn vriendjes niet. Toch altijd jaloers. Later toen ik ging werken. Ik kon met geld smijten, anderen niet.

En nu hier op Fok. Wel grappig. Al die afgunst, maakt het voor mij nog leuker om te jennen
Hoe is het met jou?
Afgunst?
Damn, ik ben behoorlijk blij dat ik jou niet ben, dat ik ook gelukkig kan zijn zónder dat ik Nike Airmax draag, dat ik maar gewone schoenen van de Ter Stal draag en dat ik weet dat bij niet iedereen het geld op de rug groeit.
Als je er echt zo hard voor werkt gun ik het je, maar op dit moment irriteer ik me alleen maar dood aan je omdat ik inderdaad vind dat je opschept (en niet alleen in dit topic) en omdat ik niet tegen arrogante mensen kan

En met mij is alles goed, leuk dat je het vraagt.
[..]
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:12:23 #157
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61405107
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:10 schreef Gummibeer79 het volgende:
Dat dus ook.
[..]
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:13:23 #158
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61405126
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:10 schreef Gummibeer79 het volgende:
Medelijden hoef je niet te hebben met mij hoor. Ik ben gezond, heb een vriendin, goed sociaal leven, goed lichaam, goed salaris, algemene interesses, veel van de wereld gezien.

Bewaar het voor jezelf
Peace out homies
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:15:49 #159
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61405197
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Medelijden hoef je niet te hebben met mij hoor. Ik ben gezond, heb een vriendin, goed sociaal leven, goed lichaam, goed salaris, algemene interesses, veel van de wereld gezien.

Bewaar het voor jezelf
En dit is nou een voorbeeld van opscheppen Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je geen medelijden nodig hebt.
[..]
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:16:27 #160
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61405216
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:11 schreef xalo het volgende:

[..]

Afgunst?
Damn, ik ben behoorlijk blij dat ik jou niet ben, dat ik ook gelukkig kan zijn zónder dat ik Nike Airmax draag, dat ik maar gewone schoenen van de Ter Stal draag en dat ik weet dat bij niet iedereen het geld op de rug groeit.
Als je er echt zo hard voor werkt gun ik het je, maar op dit moment irriteer ik me alleen maar dood aan je omdat ik inderdaad vind dat je opschept (en niet alleen in dit topic) en omdat ik niet tegen arrogante mensen kan

En met mij is alles goed, leuk dat je het vraagt.
Ach, als kind ben je daar gewoon vatbaar voor. Als jij dat niet was, ben jij hard afgericht door je ouders.

En ja, ik werk hard voor me geld. Ik werk ook soms thuis als er echt grote problemen zijn (vpn). IK voeg daadwerkelijk wat toe. ga lekker kankeren op die uitkeringstrekkers, waar ik onder andere voor betaal ! Het moet godverdomme niet gekker worden zeg

Ach ik kan best aardig zijn hoor, maar als je bij mij verkeerd begint, dan heb je het nakijken. Dan brand ik je af. Maar daarom ben irl ook geliefd. Mensen weten wat ze aan me hebben.

Voor goede mensen ga ik door vuur. Kankerlijers HAAL ik door het vuur.
Peace out homies
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:17:31 #161
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61405251
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:15 schreef xalo het volgende:

[..]

En dit is nou een voorbeeld van opscheppen Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je geen medelijden nodig hebt.
Dan verschillen wij van mening. Dit is puur een opsomming van de feiten.
Peace out homies
pi_61405270
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Bewaar het voor jezelf
Volgens mij lijdt jij aan chronische zelfoverschatting. Je salaris is sowieso al niet meer dan normaal (al helemaal voor iemand die eigen baas is), dus daar hoef je ook totaal niet over op te scheppen. Je lichaam, je vriendin, je sociale leven en al die andere dingen die jij zo geweldig acht, zullen hoogstwaarschijnlijk ook niet meer dan middelmaat zijn.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:18:17 #163
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61405271
Hahaha,

Even op google afbeeldingen gezocht met de term Fritztiaan, en 2 resultaten.

Je zou e.e.a. gaan vermoeden.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:22:40 #164
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61405362
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:16 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ach, als kind ben je daar gewoon vatbaar voor. Als jij dat niet was, ben jij hard afgericht door je ouders.

En ja, ik werk hard voor me geld. Ik werk ook soms thuis als er echt grote problemen zijn (vpn). IK voeg daadwerkelijk wat toe. ga lekker kankeren op die uitkeringstrekkers, waar ik onder andere voor betaal ! Het moet godverdomme niet gekker worden zeg

Ach ik kan best aardig zijn hoor, maar als je bij mij verkeerd begint, dan heb je het nakijken. Dan brand ik je af. Maar daarom ben irl ook geliefd. Mensen weten wat ze aan me hebben.

Voor goede mensen ga ik door vuur. Kankerlijers HAAL ik door het vuur.
Hm.. ik heb nou niet echt het gevoel dat ik hard afgericht ben door m'n ouders, ze laten me gewoon merken dat er meer is in het leven dan merken, en verder ben ik nooit zo'n merkenmens geweest

Ik heb nooit gekankert op uitkeringstrekkers aangezien ik zelf nog niet fulltime werk, als jij dat wel doet, prima.

Nog even 1 vraagje, zit fok! dus vol met kankerlijers volgens jou?
[..]
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:23:25 #165
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61405378
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:18 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Volgens mij lijdt jij aan chronische zelfoverschatting. Je salaris is sowieso al niet meer dan normaal (al helemaal voor iemand die eigen baas is), dus daar hoef je ook totaal niet over op te scheppen. Je lichaam, je vriendin, je sociale leven en al die andere dingen die jij zo geweldig acht, zullen hoogstwaarschijnlijk ook niet meer dan middelmaat zijn.
" Niet meer dan normaal"

Sla de tabellen van Szw er op na, en kijk wat het loon van een 23jarige is. Ik zit daar zeg maar een factor 1.7 boven.

Me lichaam; tja laat ik het zo zeggen, ik fitness 4keer per week en doe dat 3 jaar lang. De rest laat zich wel raden denk ik
vriendin, persoonlijk, maar meeste mensen geilen ontzettend op haar. Ook wordt ze vaak nageroepen. Natuurlijk niet als ik erbij ben he
Sociale leven: laat ik het zo zeggen, van de 7 dagen die er zijn in een week, zit ik er 1 thuis. De overige 6 zit ik:

-in de kroeg
-in me vriendin
-Bij me maten

Wel een zware levenstijl, maar ik geniet met volle teugen
Peace out homies
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:26:23 #166
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61405464
-edit- was ik toch bijna verleid tot het roepen van vervelende voorbeelden over het naroepen van je vriendin.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:27:47 #167
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61405501
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:22 schreef xalo het volgende:

[..]

Hm.. ik heb nou niet echt het gevoel dat ik hard afgericht ben door m'n ouders, ze laten me gewoon merken dat er meer is in het leven dan merken, en verder ben ik nooit zo'n merkenmens geweest

Ik heb nooit gekankert op uitkeringstrekkers aangezien ik zelf nog niet fulltime werk, als jij dat wel doet, prima.

Nog even 1 vraagje, zit fok! dus vol met kankerlijers volgens jou?
Iets wat meer ouders zouden moeten doen overigens. Er is meer dan een labeltje. Maar droomde jij als kind nooit van die mooie classics? Ik wel, ik was ook zo blij dat ik ze kreeg van mijn ouders

Fok zit overigens niet vol met kankerlijers hoor. Zitten erg chille mensen tussen, maar daar is alles mee gezegd.

Waar ik meer op doelde, zijn profiteurs. Ik heb een bloedhekel aan profiteurs. Ondanks ik overkom als een klootzak (logisch ik ben het ook wel), ben ik zeker van meerwaarde voor de maatschappij.

Mensen zoeken gewoon dingen om op mij te kankeren. Ik vind het prima, hetzij gefundeerd. Gefundeerde kritiek is er helaas niet. Het blijft gissen, en als ik ergens een hekel aan heb, dan is het ongefundeerd zeiken. Get your facts straight first.

Ik ga overigens weer verder. Er moeten nog wat zaken af hier voor het weekend, en ik vertik het om over te werken.
Peace out homies
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:28:11 #168
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61405506
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:50 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Salaris? Laten we het erophouden dat mijn netto maandloon rond de 2000 euro ligt.
Dit is zo Epic Fail dat ik er niet eens over wil beginnen.
quote:
Ik ben zeker iets, ik ben namelijk verantwoordelijk voor het netwerk bij de grootste makelaar van Nederland. MSCE/MCSA gecertificeerd.

Dus:

Baan, check
Gevoel eigenwaarde, check
bescheidenheid, tot op zekere hoogte

Jammer he dat ik geen studentje ben , en je mij nu indirect een vrijbrief heb gegeven om lekker door te gaan
Check de tussenuitslag eens.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:31:45 #169
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61405601
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:27 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Iets wat meer ouders zouden moeten doen overigens. Er is meer dan een labeltje. Maar droomde jij als kind nooit van die mooie classics? Ik wel, ik was ook zo blij dat ik ze kreeg van mijn ouders

Fok zit overigens niet vol met kankerlijers hoor. Zitten erg chille mensen tussen, maar daar is alles mee gezegd.

Waar ik meer op doelde, zijn profiteurs. Ik heb een bloedhekel aan profiteurs. Ondanks ik overkom als een klootzak (logisch ik ben het ook wel), ben ik zeker van meerwaarde voor de maatschappij.

Mensen zoeken gewoon dingen om op mij te kankeren. Ik vind het prima, hetzij gefundeerd. Gefundeerde kritiek is er helaas niet. Het blijft gissen, en als ik ergens een hekel aan heb, dan is het ongefundeerd zeiken. Get your facts straight first.
Waar ik vroeger van droomde was een elektrische gitaar

Oké, duidelijk. Het is niet zo dat ik een hekel aan je heb, via internet gaat dat vrij moeilijk, het is gewoon zoals m'n standpunt eerder, dat ik je erg opschepperig over vind komen
[..]
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:32:38 #170
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61405628
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:28 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Dit is zo Epic Fail dat ik er niet eens over wil beginnen.
[..]

Check de tussenuitslag eens.
Ik weet zeker dat jij het wel zou willen

maar je zal het nooit krijgen, DAT en NIETS anders is EPIC FAIL !!
Peace out homies
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:33:52 #171
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61405667
Het is inderdaad onmogelijk een hekel aan je te hebben als persoon, maar wel als hoe je jezelf hier neerzet.
Ik droomde vroeger van een tweede eigen huis in het buitenland, in een warm tropisch oord, en dat heb ik nu inderdaad.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:34:22 #172
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61405681
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:32 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat jij het wel zou willen
quote:
maar je zal het nooit krijgen, DAT en NIETS anders is EPIC FAIL !!
Dat zou voor mij een daling van 66% per maand zijn. Agian ik betwijfel het. Ondernemer zijn > loonslaaf.

Ow ja en ik ben 3 jaar jonger dan jou. Voel je hem al branden?

*stopt ego-pik terug in broek*
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
pi_61405708
Ik ben nog steeds niet onder de indruk van jou en je leven. Ik zal je ook vertellen waarom.
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:23 schreef Fritztiaan het volgende:
Sla de tabellen van Szw er op na, en kijk wat het loon van een 23jarige is. Ik zit daar zeg maar een factor 1.7 boven.
Ik ben 21 en zit nog een behoorlijk stukje boven jouw 2000 netto in de maand. Ik ga niet aan jouw oren hangen hoe veel dat precies is (sommige Fokkers hebben wel een idee), dat laat ik fijn aan jouw fantasie over. Wat zou het mij overigens jeuken wat de rest van mijn leeftijdsgenoten verdient?
quote:
Me lichaam; tja laat ik het zo zeggen, ik fitness 4keer per week en doe dat 3 jaar lang. De rest laat zich wel raden denk ik
Ik fitness inmiddels al 6 jaartjes. Ik hoef over Mijn lichaam en conditie ook totaal niet te klagen.
quote:
vriendin, persoonlijk, maar meeste mensen geilen ontzettend op haar. Ook wordt ze vaak nageroepen. Natuurlijk niet als ik erbij ben he
Het zal mij verder een worst wezen wat de maatschappij van het uiterlijk mijn vriendin denkt. Ik vind d'r goed uit zien en dat is wat uiterlijk betreft alles dat belangrijk is.
quote:
Sociale leven: laat ik het zo zeggen, van de 7 dagen die er zijn in een week, zit ik er 1 thuis. De overige 6 zit ik:

-in de kroeg
-in me vriendin
-Bij me maten
Huzaa! Dus je komt wel eens in een kroeg en je woont je vriendin wel eens uit. Echt, je bent een van de weinige personen die dat presteert!

Nogmaals, beste Fritztiaan, je lijdt aan behoorlijke overschatting.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:37:48 #174
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61405769
-quote- Sociale leven: laat ik het zo zeggen, van de 7 dagen die er zijn in een week, zit ik er 1 thuis. De overige 6 zit ik:

-in de kroeg
-in me vriendin
-Bij me maten
-/qoute-

Uit eerdere post lees ik, als het goed is, dat je nog bij je (rijke) papa en mama woont.
Geen wonder dat je zo min mogelijk thuis bent. Een 'zelfstandig ondernemer' als jij zou namelijk allang niet meer thuis moeten wonen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:38:26 #175
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61405789
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben nog steeds niet onder de indruk van jou en je leven. Ik zal je ook vertellen waarom.
[..]

Ik ben 21 en zit nog een behoorlijk stukje boven jouw 2000 netto in de maand. Ik ga niet aan jouw oren hangen hoe veel dat precies is (sommige Fokkers hebben wel een idee), dat laat ik fijn aan jouw fantasie over.
[..]

Ik fitness inmiddels al 6 jaartjes. Ik hoef over Mijn lichaam en conditie ook totaal niet te klagen.
[..]

Het zal mij verder een worst wezen wat de maatschappij van het uiterlijk mijn vriendin denkt. Ik vind d'r goed uit zien en dat is wat uiterlijk betreft alles dat belangrijk is.
[..]

Huzaa! Dus je komt wel eens in een kroeg en je woont je vriendin wel eens uit. Echt, je bent een van de weinige personen die dat presteert!

Nogmaals, beste Fritztiaan, je lijdt aan behoorlijke overschatting.
Het bedrag kan ik beamen in deze. Ik denk dat Tuvai ook wel in het rijtje: "Ik pwn Fritziaan" gestopt kan worden.

Echt Fritz wat je opnoemt is voor je leeftijd goed, zeer goed zelfs. Maar niet uitzonderlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')