Met die avatar zou ik eerder denken dat jij je kont weggeeft aan de massa.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Fritztiaan het volgende:
Nee, niet eens met een stok. Opbokken latente homofiel. ga je kontje maar verkopen. Mag je anderen aanraken en krijg je er geld voor![]()
Kom je ook in contact met de mensen die je zo graag mag. Die jeugd.. dat is toch niks !!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Helemaal niet, iemand die competent is hoeft helemaal niet deskundig te zijn. Het woord 'competent' heeft meer betekenissen dan enkel en alleen deskundigheid,
Naast het dikgedrukte hoeft iemand niet die goed geschoold (definieer goed geschoold) niet per se competent te zijn. Daarnaast stelde diegene waar ik op reageerde dat competentie per definitie gelijk zou staan aan deskundigheid wat natuurlijk onzin is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:06 schreef Fritztiaan het volgende:
Competent houdt zeker wel in dat je deskundig bent in zekere zin. Nu moet je het woord deskundige niet letterlijk nemen en denken aan een professor. Iemand die goed geschoold is, is competent. Als jij op school zit kan jij nooit competent zijn. Je bent immers nog aan het leren. Competent zijn, en anderzijds leren strookt niet met elkaar. Ik heb maar even de definitie voor je erbij gepakt, aangezien jij een andere definitie schijnt te hanteren.
com·pe·tent (bijvoeglijk naamwoord; competenter, competentst; competentie)
1 deskundig, bekwaam
2 tot handelen of oordelen bevoegd
3 iem. rechtens toekomend
So what? Dat de gemiddelde intelligentie van een VWO'er hoger zal liggen dan die van de gemiddelde Nederlander maakt de gemiddelde VWO'er nog niet intelligent.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:06 schreef Fritztiaan het volgende:
Jij wil echt tegendraads zijn he![]()
Mensen die op het VWO zitten, hebben een cito toets gemaakt. Zij hebben hoger gescoord dan de rest. Er zijn heel veel vaardigheden die hier voor gezorgd hebben (rekenen, lezen, schrijven).
De betere prestatie van de VWO' er is inherent aan intelligentie.
Om ook hier geen misverstand over te laten staan heb ik hier ook de definitie van het woord:
in·tel·li·gen·tie (dev)
1 verstandelijk vermogen
Dat geeft maar weer eens aan dat denken en jij geen goede combinatie zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Met die avatar zou ik eerder denken dat jij je kont weggeeft aan de massa.
Nee dat geeft aan dat jij en hetroseksualiteit geen goede combinatie zijn. Ya dig?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:04 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat geeft maar weer eens aan dat denken en jij geen goede combinatie zijn
Goed geschoold is wanneer men een opleiding heeft afgerond en daar een papiertje aan heeft overgehouden. Op dat moment heb jij jezelf bewezen, en mag jij jezelf competent noemen op de zaken waarin jij geschoold bent. Dat competentie gelijkstaat aan deskundigheid is natuurlijk onzin. Maar er zit wel een kern van waarheid in al moet je het niet zo zwart wit zien. Dat probeerde ik aan te geven.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:01 schreef Emimich het volgende:
Naast het dikgedrukte hoeft iemand niet die goed geschoold (definieer goed geschoold) niet per se competent te zijn. Daarnaast stelde diegene waar ik op reageerde dat competentie per definitie gelijk zou staan aan deskundigheid wat natuurlijk onzin is.
Dat maakt een VWO'er wel intelligent. Een kwalificatie kan je nooit geven aan iets zonder het een vergelijk. Ik zal het even verduidelijken met een auto.quote:So what? Dat de gemiddelde intelligentie van een VWO'er hoger zal liggen dan die van de gemiddelde Nederlander maakt de gemiddelde VWO'er nog niet intelligent.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee dat geeft aan dat jij en hetroseksualiteit geen goede combinatie zijn. Ya dig?
Jij bent zo simpel dat ik me ervanaf kan maken met een quotequote:Op vrijdag 5 september 2008 14:04 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat geeft maar weer eens aan dat denken en jij geen goede combinatie zijn
Kan je ook aangeven wat er onzin is of heb je je eigen advies opgevolgd?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:19 schreef Klautje het volgende:
[..]
Zal je net zoveel onzin uitkakken met mijn ballen op je kin?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:14 schreef Klautje het volgende:
Je kan ook gewoon de helft van de lessen skippen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:20 schreef Fritztiaan het volgende:
Kan je ook aangeven wat er onzin is of heb je je eigen advies opgevolgd?
Over het eerste punt verschillen we dan blijkbaar van mening, ik vind niet dat iemand die een diploma heeft gehaald daardoor meteen zichzelf 'competent mag noemen op de zaken waarin hij/zij geschoold is'. Ja, natuurlijk zou je kunnen onderbouwen dat diegene competent is over datgene waarin hij/zij geschoold is maar ik trek het begrip ' competentie' een stuk breder.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:15 schreef Fritztiaan het volgende:
Goed geschoold is wanneer men een opleiding heeft afgerond en daar een papiertje aan heeft overgehouden. Op dat moment heb jij jezelf bewezen, en mag jij jezelf competent noemen op de zaken waarin jij geschoold bent. Dat competentie gelijkstaat aan deskundigheid is natuurlijk onzin. Maar er zit wel een kern van waarheid in al moet je het niet zo zwart wit zien. Dat probeerde ik aan te geven.
Natuurlijk zal je moeten vergelijken om ergens over tot een oordeel te komen maar dat is dan ook met vrijwel alle zaken in dit leven. De kernvraag in deze is dan ook wanneer je iemand als 'intelligent' beschouwt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:15 schreef Fritztiaan het volgende:
Dat maakt een VWO'er wel intelligent. Een kwalificatie kan je nooit geven aan iets zonder het een vergelijk. Ik zal het even verduidelijken met een auto.
Als er mooie auto's zijn (intelligente mensen), dan moeten er ook lelijke auto's zijn (minder intelligente mensen). Waarom? Omdat op het moment er alleen maar mooie auto's zijn, het bijvoegelijk naamwoord mooi geen onderscheid meer geeft en het dus allemaal normale auto's zijn.
Dus de stelling dat er op het VWO intelligentere mensen zitten klopt. Dit neemt overigens niet weg dat er op het VMBO iemand kan zitten die net zo intelligent is als de VWO' er. Er spelen zoveel factoren mee dat je geen antwoord kan hebben die altijd klopt.
Jongenman, ik moet plaatsvervangende schaamte vertonen. Wacht wacht hier gaan we even een polletje over houden. Kijken wie er in het publieke oog van fok nou meer zich zou moeten schamen oke?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:16 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
[..]
Jij bent zo simpel dat ik me ervanaf kan maken met een quote
Kijk Para, je probeert me al een tijd te dissen. Elke keer haal ik je onderuit. Ondanks ik je doorzettingsvermogen bewonder, verbaast het mij dat je geen last hebt van plaatsvervangende schaamte.
Oke, laten we dan een een IQ-wedstrijd doen. Ik betwijfel of jij mij in deze aankan. Ik betwijfel dat ten zeerste om eerlijk te zijn.quote:Uit onderzoek is gebleken dat gevoel van schaamte en intelligentie een verband hebben met elkaar, dus in jouw geval verklaart dat een hoop.
Jongeman, als geboren Amsterdam-zuid-ooster ben ik trots erop dat ik geen dropout ben geworden. Niet te snel tot conclusies jumpen. Aight? meneer de zelf-verklaarde player die mij nu op mijn straattaal gaat wijzen.quote:Dat je zo "straat" doet, sterkt je punten geenszins sterker overigens. Maakt je alleen zwakker, dropout![]()
Is geoorloofdquote:
Geen idee, ik was redelijk populairquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:24 schreef Tuvai.net het volgende:
Jezus Christus, Fritztiaan. Paramnesia en ik zijn nou ook niet bepaald beste vrienden, maar zelden kom ik zo'n omhooggevallen, arrogant, minachtend en in hokjes denkend persoon als jou tegen.Hoe voelde dat nou om vroeger altijd als laatste gekozen te worden in het gymnastieklokaal?
Ok prima. Ik begrijp jou, jij begrijpt mij. Maar beiden hanteren we de definitie binnen de perken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:25 schreef Emimich het volgende:
Over het eerste punt verschillen we dan blijkbaar van mening, ik vind niet dat iemand die een diploma heeft gehaald daardoor meteen zichzelf 'competent mag noemen op de zaken waarin hij/zij geschoold is'. Ja, natuurlijk zou je kunnen onderbouwen dat diegene competent is over datgene waarin hij/zij geschoold is maar ik trek het begrip ' competentie' een stuk breder.
Aangezien het over middelbaar onderwijs ging, en VWO daar het hoogste in is, lijkt dit me een redelijke graadmeter.quote:Natuurlijk zal je moeten vergelijken om ergens over tot een oordeel te komen maar dat is dan ook met vrijwel alle zaken in dit leven. De kernvraag in deze is dan ook wanneer je iemand als 'intelligent' beschouwt.
Meneer de ik-weet-alles beter -maar altijd onderbouwd, in tegenstelling tot jouquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:41 schreef Paramnesia het volgende:
Poll: Wie zou er hier zicht het meest moeten schamen?Fritztiaan
Meneer de ik-weet-alles beter, zelf verklaard player, verdacht avatar bezittende, prat-gaand op alle kutje die hij genakt heeft. De man, de arrogantie, de non-argumenten brengende Fritiziaan. No homo.Paramnesia
De ik-zou-fok-namaken-met -grote-bek-maar-het-lukte-niet, de arrogantste, de fok-wannebe-ganster, de fobo-versier-kneus. Geld is alles en voor de rest zijn jullie niks, en ik heb geld, de man met Narcissus syndroom. Paramnesia!
Wie o wie moet zich meer schamen!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat lul je, ik heb niet eens gestemtquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:44 schreef Klautje het volgende:
Haha die Fritz hoor, wat een kluns. Stemt 'ie op zichzelf.
Trouwens, dat was gericht aan TS.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:08 schreef Gummibeer79 het volgende:
Hehe, als je nu al zeikt over drukte, maar je borst dan maar nat.
Tenzij je putjesschepper wilt worden zul je waarschijnlijk trainingen/cursussen/opleidingen moeten blijven volgen tbv je carriere, náást 40 uur werken, een huishouden, partner en evt kinderen.
Dus: kop op huillie, niet zeiken.
Mag je doen. Ik weet wel beter. Mensen die mij hier irl kennen weten dat ik niet alleen de praatjes, maar ook de daden heb. Maargoed das moeilijk te bevatten voor de gemiddelde fokker, zie de afgunst hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:16 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Trouwens, dat was gericht aan TS.
@Fritztiaan: Arrogante omhooggevallen droeftoeters vallen in de praktijk als eerste door de mand. Veel praatjes, maar niks kunnen. Ik schaal jou in in deze groep.
Je woont ook in een huisje gemaakt van chocolade?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:24 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Mag je doen. Ik weet wel beter. Mensen die mij hier irl kennen weten dat ik niet alleen de praatjes, maar ook de daden heb. Maargoed das moeilijk te bevatten voor de gemiddelde fokker, zie de afgunst hier![]()
Maargoed, ik slaap er niet slechter van en mijn leven lijdt er ook niet onder. Ik lach erom
Nope bescheiden villa in een redelijk dure wijk. Ach, is niet mijn prestatie. Ik heb redelijk rijke oudersquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:26 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je woont ook in een huisje gemaakt van chocolade?
Oh alsjeblieft! Kan iemand dit hockeylulletje laten ophouden! En tegelijkertijd ook nog dat imitatie-pimpinees als onderschrift!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:28 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nope bescheiden villa in een redelijk dure wijk. Ach, is niet mijn prestatie. Ik heb redelijk rijke ouders
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:28 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nope bescheiden villa in een redelijk dure wijk. Ach, is niet mijn prestatie. Ik heb redelijk rijke ouders
Het wordt steeds vervelender he?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:35 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft! Kan iemand dit hockeylulletje laten ophouden! En tegelijkertijd ook nog dat imitatie-pimpinees als onderschrift!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij woont in een 3kamer flatje?quote:
Wat.... Lult iedereen eruit? Waar?!? Wanneer?!? Heb ik iets gemist?!?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:37 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Het wordt steeds vervelender he?![]()
Rijk, arrogant, irritant, lult iedereen eruit
Ignorance is a blissquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:39 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Wat.... Lult iedereen eruit? Waar?!? Wanneer?!? Heb ik iets gemist?!?
2 onder 1 kap, en ik ben er hartstikke gelukkig meequote:Op vrijdag 5 september 2008 15:38 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Jij woont in een 3kamer flatje?![]()
Geeft niet. Weet je waarom? VERSCHIL MOET ER WEZEN
Maar zeg jochie: Wat trek jij nou elke maand binnen als salaris? En dan heb ik het niet over het zakgeld van je pappie en mammie?quote:
Salaris? Laten we het erophouden dat mijn netto maandloon rond de 2000 euro ligt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Maar zeg jochie: Wat trek jij nou elke maand binnen als salaris? En dan heb ik het niet over het zakgeld van je pappie en mammie?
Weet je wat het is ventje: Je bent niks, je presteert nog niks en je draagt nog niks bij aan de maatschappij. Je trekt je enkel op aan de uitslag van en cito-toets en je rijke pappie en mammie.
Kun je je voorstellen dat er mensen zijn op fok! mét een dikke baan én een gevoel van eigenwaarde én bescheidenheid?
Als je dat bereikt hebt, ach he... tot die tijd: opbokken en klep houden.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Salaris? Laten we het erophouden dat mijn netto maandloon rond de 2000 euro ligt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:50 schreef Fritztiaan het volgende:
bescheidenheid, tot op zekere hoogte
Is pijnlijk he, dat je Jeugdig, sociaal kan zijn en toch goed kunt verdienen?quote:
Ja, nog lulliger is dat ik jonger dan jou ben en al stukken meer dan jou verdien, terwijl ik er niet 24/7 over lig op te scheppen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Is pijnlijk he, dat je Jeugdig, sociaal kan zijn en toch goed kunt verdienen?
Weet je wat nou het lullige is: Je daagt me uit mee te gaan bluffen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Salaris? Laten we het erophouden dat mijn netto maandloon rond de 2000 euro ligt.
Ik ben zeker iets, ik ben namelijk verantwoordelijk voor het netwerk bij de grootste makelaar van Nederland. MSCE/MCSA gecertificeerd.
Dus:
Baan, check
Gevoel eigenwaarde, check
bescheidenheid, tot op zekere hoogte
Jammer he dat ik geen studentje ben
gast je hebt geen idee over mijn kunnen. Of ik bescheiden ben, ja of nee is dan ook zeer lastig te zeggen.quote:
Goed verdienen? Proest, lees ik dat nou goed?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Is pijnlijk he, dat je Jeugdig, sociaal kan zijn en toch goed kunt verdienen?
Dan geloof je het niet toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:55 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Weet je wat nou het lullige is: Je daagt me uit mee te gaan bluffen.
En dat doe ik dus niet!
En nu weet ik wat jouw reactie is: Ja blahblahblah, nu heb ik je eruit geluld, blahblahbalh, vast veel meer dan jij blahblahblah.
Sweet dreams. Grote kans dat ik je al een keer rondgecommandeerd heb, laten we het daarop houden.
Het feit dat je totaal niet bescheiden bent heb je zelf maar al te vaak bewezen hier op Fok!.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:56 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
gast je hebt geen idee over mijn kunnen. Of ik bescheiden ben, ja of nee is dan ook zeer lastig te zeggen.
Rond de 2000 euro per maand netto is natuurlijk ook een hongerloontjequote:Op vrijdag 5 september 2008 15:56 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Goed verdienen? Proest, lees ik dat nou goed?
Daarom, tot op zekere hoogte. Wel blijven lezen he devvertjequote:Op vrijdag 5 september 2008 15:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het feit dat je totaal niet bescheiden bent heb je zelf maar al te vaak bewezen hier op Fok!.
Jammer genoeg voor jou zullen die alleen tijdelijk of misplaatst zijn. Iedere normaal persoon zal een collega/werknemer met jouw mentaliteit er op den duur, op z'n zachts gezegd, uitkotsen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:58 schreef Fritztiaan het volgende:
Er zijn volwassenen die hier niet aankomen en ik zit hier mijn 23 jaar (!!) al aan, en ik heb nog zoveel doorgroeimogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |