Als ik dat denk? Ga eens gauw naar het park, kuthippie. Ze zoeken nog straatmuzikanten die alle muzieksoorten maar snel op 1 hoop gooien. Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Joah, britpop - indie. Indie is een breed begrip, maar wel nice.![]()
[..]
Als jij dat denkt.
Als jij ooit in de buurt komt van Los Santos, kom je er niet meer uit vrind.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef Sackboy het volgende:
Coldplay is emo.
OG LOC moet dood.
Indie FTW
Geef antwoordquote:Op donderdag 4 september 2008 20:13 schreef behangplakker het volgende:
Ik moet even wat van joey vragen: Wie is posterboy?
Don't worry about a thing,quote:
Dat filmpje is wel mooi jaquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right.
Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right!"
![]()
Dat is zoeen fokheld van tijdje geledenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef behangplakker het volgende:
Niemand die even zegt wie posterboy is?
Eensquote:Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef BigKahuna het volgende:
Godsamme, kom ik weer eens op fok, zijn er alleen maar kuttopics geopend.
Heftige comeback.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als ik dat denk? Ga eens gauw naar het park, kuthippie. Ze zoeken nog straatmuzikanten die alle muzieksoorten maar snel op 1 hoop gooien. Cultuurbarbaar
Goed bezigquote:Op donderdag 4 september 2008 21:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eens![]()
Komend weekend ga ik weer veel beleven, dus zal je dan voorzien van wat kwaliteitstopics.
Ik herken hem wel, maar ken hem niet als posterboyquote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is zoeen fokheld van tijdje geleden
[PAINT] De crimineel
onder welke steen heb jij gelegen bp?
Om maar niet te spreken over Angel Pinequote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als jij ooit in de buurt komt van Los Santos, kom je er niet meer uit vrind.
Zwarte-Hertjes feest met jonge damesquote:Op donderdag 4 september 2008 21:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eens![]()
Komend weekend ga ik weer veel beleven, dus zal je dan voorzien van wat kwaliteitstopics.
Iddquote:Op donderdag 4 september 2008 21:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zwarte-Hertjes feest met jonge dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |