Nou, link naar het bewijs?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:36 schreef superXmacho het volgende:
Ik ben geen kloon..
en het tegen deel is al bewezen.
quote:
wrm ben ik omgebouwt dan??quote:
wat moet er dan in de TT staan??quote:Op donderdag 4 september 2008 17:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik ga hier denk ik ook posten.
Kan die TT niet aangepast worden?
Flepke, aangenaamquote:
Hayden = Lekkerquote:Op donderdag 4 september 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat moet er dan in de TT staan??
Omgebouwdquote:Op donderdag 4 september 2008 17:56 schreef Sackboy het volgende:
Ach, toch wel gezellig dat we hier een omgebouwde breezah-analfabeet in de KLB SC hebben
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:56 schreef behangplakker het volgende:
Hee, superxmacho. Zou je me pijpen met je puntkaak als ik zeg dat ik een mocropauper ben?
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:56 schreef Sackboy het volgende:
Ach, toch wel gezellig dat we hier een omgebouwde breezah-analfabeet in de KLB SC hebben
Wut, heb je 3-gangen pizza gekocht ofzo? Ben nog eerder klaar met dineren dan jij.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:34 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ssst.![]()
Ik ga eten, hopelijk een nieuw topic als ik terug ben.
quote:Dit is de laatste maal dat ik verzoek om het wel of niet openen van een KLB-SC topic BUITEN KLB-FB te houden. Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent en jij hebt daar moeite mee, ga dan niet in KLB-FB huilen maar open hem zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
3 Minuten.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:10 schreef memrtn het volgende:
[..]
Wut, heb je 3-gangen pizza gekocht ofzo? Ben nog eerder klaar met dineren dan jij.
Doerakken die dat in de KLB FB meldenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:13 schreef Juup© het volgende:
Dames en heren, graag uw aandacht voor het volgende:
[..]
Dank u voor uw aandacht.
P.S. Deze mededeling gaat ook in de OP en blijft daar ook staan!!!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |