Als ik dat denk? Ga eens gauw naar het park, kuthippie. Ze zoeken nog straatmuzikanten die alle muzieksoorten maar snel op 1 hoop gooien. Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Joah, britpop - indie. Indie is een breed begrip, maar wel nice.![]()
[..]
Als jij dat denkt.
Als jij ooit in de buurt komt van Los Santos, kom je er niet meer uit vrind.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef Sackboy het volgende:
Coldplay is emo.
OG LOC moet dood.
Indie FTW
Geef antwoordquote:Op donderdag 4 september 2008 20:13 schreef behangplakker het volgende:
Ik moet even wat van joey vragen: Wie is posterboy?
Don't worry about a thing,quote:
Dat filmpje is wel mooi jaquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right.
Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right!"
![]()
Dat is zoeen fokheld van tijdje geledenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef behangplakker het volgende:
Niemand die even zegt wie posterboy is?
Eensquote:Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef BigKahuna het volgende:
Godsamme, kom ik weer eens op fok, zijn er alleen maar kuttopics geopend.
Heftige comeback.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als ik dat denk? Ga eens gauw naar het park, kuthippie. Ze zoeken nog straatmuzikanten die alle muzieksoorten maar snel op 1 hoop gooien. Cultuurbarbaar
Goed bezigquote:Op donderdag 4 september 2008 21:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eens![]()
Komend weekend ga ik weer veel beleven, dus zal je dan voorzien van wat kwaliteitstopics.
Ik herken hem wel, maar ken hem niet als posterboyquote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is zoeen fokheld van tijdje geleden
[PAINT] De crimineel
onder welke steen heb jij gelegen bp?
Om maar niet te spreken over Angel Pinequote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als jij ooit in de buurt komt van Los Santos, kom je er niet meer uit vrind.
Zwarte-Hertjes feest met jonge damesquote:Op donderdag 4 september 2008 21:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eens![]()
Komend weekend ga ik weer veel beleven, dus zal je dan voorzien van wat kwaliteitstopics.
Iddquote:Op donderdag 4 september 2008 21:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zwarte-Hertjes feest met jonge dames
Heb ook nog verjaardag van matthias, maar weet niet of ik daar heen ga.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:22 schreef afcajos het volgende:
alhoewel, nu heb je breeezersletjes
Stoer, vrienden + 6quote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb ook nog verjaardag van matthias, maar weet niet of ik daar heen ga.
We komen ook vanaf bbq naar buitenwacht gaan we hebben redelijke groep? Jij ik, mel, joost, joris, thijs, ewoud, nick?
De meeste die ik hier opnoem zitten in de vriendengroep van jordyquote:Op donderdag 4 september 2008 21:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stoer, vrienden + 6[ afbeelding ]
Nooit gehad
Ah kan ook jaquote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
We komen ook vanaf bbq naar buitenwacht gaan we hebben redelijke groep? Jij ik, mel, joost, joris, thijs, ewoud, nick?
DAT GAAT ZE NIET MENENquote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer ...
en jullie zijn al op pagina 6!!
Jullie hebben het tempo er aardig in.
Ik zal niet super veel antwoorden want ben me latijns aan het leren.
Pagina 3 nog maar hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer ...
Het is 'latijn'.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer ...
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
GEWELDIG!!
ONUR HEEFT NIEUWE FOTO'S EROP STAAN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 4 september 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
GEWELDIG!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
GEWELDIG!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
Gasturbine, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Jij gebruikt trouwens codes, OG Loc kan heul niet doodquote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer ...
Hoax @ mensen die dezelfde naam als ik hebben.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat lieg jijquote:Op donderdag 4 september 2008 21:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij gebruikt trouwens codes, OG Loc kan heul niet dood
Dubbele HOAX ! Jij hebt heul geen naamquote:Op donderdag 4 september 2008 21:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
...
[..]
Hoax @ mensen die dezelfde naam als ik hebben.
EN ZONDER DIE WAPENS GING HIJ OOK NIET DOODquote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat lieg jij? Als ik codes zou gebruiken zat ik niet zo krap bij kas
Ik heb alleen de wapen code even gebruikt, omdat ik Loc wel met grof geschut wil omleggen.
je hebt dus codes gebruikt, zo gaar.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat lieg jij? Als ik codes zou gebruiken zat ik niet zo krap bij kas
Ik heb alleen de wapen code even gebruikt, omdat ik Loc wel met grof geschut wil omleggen.
IK HAD HEM OOK GEWOON KUNNEN DOODKNUPPELEN! HAD JE DAT GEWILD DANquote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
EN ZONDER DIE WAPENS GING HIJ OOK NIET DOOD
Ik kan zonder én metquote:Op donderdag 4 september 2008 21:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
je hebt dus codes gebruikt, zo gaar.
ik doe niet anders
Ik heb 'm uitgespeeld met codes. En ben er nu mee bezig zonder codes, kijken of het luktquote:Op donderdag 4 september 2008 21:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
je hebt dus codes gebruikt, zo gaar.
ik doe niet anders
Dan pwnt OG jou dubbel en dwarsquote:Op donderdag 4 september 2008 21:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
IK HAD HEM OOK GEWOON KUNNEN DOODKNUPPELEN! HAD JE DAT GEWILD DAN!!
Duurt alleen iets langer meer nietquote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb 'm uitgespeeld met codes. En ben er nu mee bezig zonder codes, kijken of het lukt.
Als het 1e al een hoax zou zijn, dan zou het tweede ook niet relevant zijn. Tevens, het slaat nergens op.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dubbele HOAX ! Jij hebt heul geen naam
Nee, OG is een te grote kankerkneus om mij te pwnenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan pwnt OG jou dubbel en dwars
Dat komt omdat de thug life in de gevangenis zijn hersenen heeft aangetast.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, OG is een te grote kankerkneus om mij te pwnen!
Hij kan niet eens zn eigen rhymes schrijven!
Madd Dogg
Goh meen jequote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Als het 1e al een hoax zou zijn, dan zou het tweede ook niet relevant zijn. Tevens, het slaat nergens op.
Wat is dat? ik doe PS2quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind trouwens de cheat 'ninjatown' Gewéldig!
Voor zijn parkeerboetesquote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat komt omdat de thug life in de gevangenis zijn hersenen heeft aangetast.
Madd Doggquote:Op donderdag 4 september 2008 22:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, OG is een te grote kankerkneus om mij te pwnen!
Hij kan niet eens zn eigen rhymes schrijven!
Madd Dogg
Iedereen wordt ninja+katana'squote:
de wc chemicaliën bedoel jequote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat komt omdat de thug life in de gevangenis zijn hersenen heeft aangetast.
Big Smoke is een verrader, hij loog.quote:
Hij loog niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Big Smoke is een verrader, hij loog.
Hoe klotequote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Iedereen wordt ninja+katana's
Voor de rest zijn er alleen nog maar motoren en zwarte politieauto's.
Wannabe -gangsterquote:Op donderdag 4 september 2008 22:07 schreef BigKahuna het volgende:
OG Loc is een wc-schoonmaker_!
Madd Dogg is baas, alleen z'n huis al
Cesar is wel leip, die japanner in San Fierro ook. Die blindequote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Cesar is wel leip, die japanner in San Fierro ook. Die blinde
OGquote:Op donderdag 4 september 2008 22:10 schreef BigKahuna het volgende:
Die twee britten in Las Venturas!
Hoe heet hij in het echiequote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef GasTurbine het volgende:
De inspreker van CJ heeft trouwens ook een album gemaakt heuj.
'San Andreas Mixtapes.' zoek het moar op.
Ga wegquote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef superXmacho het volgende:
Zit ook niet veel actie hier meer in.
Ik ben net klaar met de helft van me latijns.
Heb geen zin meer om te leren.
ik heb ook een tijdtje GTA gespeelt met code's.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga weg![]()
Als over GTA geen actie is, moet je dood.![]()
Ohja: KANKER
http://en.wikipedia.org/wiki/Young_Maylayquote:Op donderdag 4 september 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe heet hij in het echie
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik heb ook een tijdtje GTA gespeelt met code's.
Maar ja je bent een Nigger dus daarom vond ik het niet zo veel meer aan.
En need for speed is leuker
Krijg ebola, slet.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik heb ook een tijdtje GTA gespeelt met code's.
Maar ja je bent een Nigger dus daarom vond ik het niet zo veel meer aan.
En need for speed is leuker
Inderdaad, stel jonge honden hier.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme, anders maken jullie een aparte SC over GTA aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |