quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus ik hou het niet meer bij hier geloof ik
send me the picca of uquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je me eerst vindenals je me vindt: krijg je een biertje
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ben heul niet oversext![]()
heb gewoon altijd zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Brabant aha, dank u!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we slapen bij mn zoessie, die woont in tilburg he
da's heeel dichtbij oisterwijk
dus idd oisterwijk is in brabant
zie foboquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
send me the picca of u![]()
i will have victory
;o hoezo ?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... dat kan ik ergens van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ben je zo bang voor ons dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bouwt grote muur om tilburg heen en blokkeert alle toegangswegen.
Zaterdag avond is tilburg uitgaanstad verboden voor jullie
de grootste criminelenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je zo bang voor ons dan?![]()
Alkmaar en Amsterdam FTW!
de oudste 2 zijn er niet dus dan houden we er 3 overquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Brabant aha, dank u!
Gaat helemaal goedkomen hoor!
Dus je zit dan weer allemaal tussen de kids?
alsjeblieft ???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
oh migraine.en die steken. ik ken die problemen helaasquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja van de hoofdpijn, had achterlijke steken in me kopwas bang dat ik migraine zou krijgen maar thank god deze x niet
same voor hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ heeft heul geen zin vandaag ....
hoe gaan we de dag door komen tot 5 uur ....
NZB'tje?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ben Liebrand - Grandmixes
die goeie ouwe tijd .... van 1990 tot 2007
zeer veel goeie herrineringen
zijn heul lekkere mixjes
Demotiveren is alleen op het werk, ik motiveer mensen om te zuipen en meer....quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de grootste criminelen![]()
![]()
jah maar dadelijk demotiveer je me nog om uit te gaan
dan is het goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Demotiveren is alleen op het werk, ik motiveer mensen om te zuipen en meer....
Hebben we toch nog een paar uurtjes in de avond over?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de oudste 2 zijn er niet dus dan houden we er 3 over
en ronja natuurlijk!
zoals het er nu uitziet kunnen we uiterlijk 16.00 wegrijden zijn er dan tussen 17.00 en 17.30!
En je hebt het nu aan mij en lyn doorgegeven zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh migraine.en die steken. ik ken die problemen helaasgelukkig ook al paar maanden niet gehad!
hmm hopelijk knap je wat op voor het weekend. anders heb je er ook niets aan
Ok, link naar NZB is ook goed hoorquote:
sorry!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En je hebt het nu aan mij en lyn doorgegeven zeker?
Van de week beide
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alsjeblieft ???
NeeeeeeeeeeeeeeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeej
echt niet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Neej is beroerd heb er 2 weken geleden 4 dagen last van gehad..me hele weekend ook naar de klote! Ik heb het veels te vaak, medicijnen werken niet. Lekker als je je daarvoor iedere x ziek moet melden...baal er gigantisch van.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh migraine.en die steken. ik ken die problemen helaasgelukkig ook al paar maanden niet gehad!
hmm hopelijk knap je wat op voor het weekend. anders heb je er ook niets aan
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beloof je niet te gaan lachen?
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Biertje doen dan maar?quote:
ik beloof hetquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
beloof je niet te gaan lachen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
beloof je niet te gaan lachen?
Ik werkt toevallig voor een bedrijf dat medicijnen maakt, weet je zeker dat niet alles werkt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej is beroerd heb er 2 weken geleden 4 dagen last van gehad..me hele weekend ook naar de klote! Ik heb het veels te vaak, medicijnen werken niet. Lekker als je je daarvoor iedere x ziek moet melden...baal er gigantisch van.
Hahaha zo erg is het ook weer niet...maar ik zag net pas voor het eerst dat er 2 Crazy's in dit topic zitten. Ik dacht af en toe huh ???? En ineens zag ik hetquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik beloof het
je mag ook in pm sturen als je niet in topic wilt gooien
* Dr.Droxz kijkt naast zich... zo ik heb ook aardig wat aan die fles whiskey zitten lurkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
Daar ben ik gisteravond mee geindigd.
Kun je beter niet doen op doordeweekse dag, heb je dag erna geen zin meer :p
Heel graag, dan kan ik dat misschien aan mijn dokter voorleggen. Ik ben al een poos niet meer terug geweest omdat het eigenlijk wel minder vaak werd, maar de laatste tijd is het weer bal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik werkt toevallig voor een bedrijf dat medicijnen maakt, weet je zeker dat niet alles werkt?
"Wij" hebben toevallig net nieuwe medicijnen tegen migraine... zal eens vragen naar de naam van dat product
ach is niet ergquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hahaha zo erg is het ook weer niet...maar ik zag net pas voor het eerst dat er 2 Crazy's in dit topic zitten. Ik dacht af en toe huh ???? En ineens zag ik het![]()
Heb nu alleen een weekje vakantie, zal het volgende week voor je vragenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heel graag, dan kan ik dat misschien aan mijn dokter voorleggen. Ik ben al een poos niet meer terug geweest omdat het eigenlijk wel minder vaak werd, maar de laatste tijd is het weer bal.
tis gewoon een fokking kloon !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach is niet erg
iedereen kan zich vergissen he
en verschil is ook niet zo groot in naam, en in gedrag
Het is zijn moeder, nu snap ik het!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tis gewoon een fokking kloon !!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tis gewoon een fokking geil zoveel crazy's !!!!!!!!!
Ik weiger ook te zeggen waar ik werk....een te groot bedrijf, moeten er wel meer zitten hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nu alleen een weekje vakantie, zal het volgende week voor je vragen
(kan hier alleen even niet zeggen waar ik voor werk... post hier te veel)
wel toevallig dat beide crazy's in brabant wonenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is zijn moeder, nu snap ik het!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach is niet erg
iedereen kan zich vergissen he
en verschil is ook niet zo groot in naam, en in gedrag
Je edit klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]ehm, ook voor jou is er nog wel plek in de inrichting hoor
nee, het is PAS 11:22quote:
En ik gebruik deze nickname (zonder dat "dr." ervoor dan) al te lang, te veel mensen kennen me onder deze naam... ach, de meeste hier weten toch wel waar ik werk... de meeste mensen hier komen hier al langer dan een jaarquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weiger ook te zeggen waar ik werk....een te groot bedrijf, moeten er wel meer zitten hier
Pff ik heb er echt genoeg van hoor ik zit mezelf in de wegquote:
Dat dan weer niet, ik maak ze wel goed ja!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
idd je moeder die vind het geil ....
tis zo 2007 om een qoute te verneuken .....
Een "droxz special" aub!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pff ik heb er echt genoeg van hoor ik zit mezelf in de weg![]()
Nogiemand?
ja mijn inspiratie is vandaag beetje .... KUTquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, ik maak ze wel goed ja!
doe maar theequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pff ik heb er echt genoeg van hoor ik zit mezelf in de weg![]()
Nogiemand?
Bij dezequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een "droxz special" aub!
(cappucino + sterke espresso)
welke smaak ?quote:
Hmmmm ik neem denk ik uuuhmmmmm.....kersen jij dan?quote:
condoomsmaakquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmmm ik neem denk ik uuuhmmmmm.....kersen jij dan?
quote:
Daar doe ik altijd uren overquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heb ik nu een record, heb zo goed als al mijn spullen gepakt binnen 10 minuten
ik voelde me aangesprokenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik vroeg het aan die andere crazy
![]()
maar jij bent een vrouw..quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik voelde me aangesproken![]()
tsss![]()
whatevaaaaaaa
Ik ben een man, jij bent een vrouw... dat zal het schil zijn denk ik!quote:
Ja ik ben een vrouw ja....quote:
Jaaaa die is lekkerquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmmm ik neem denk ik uuuhmmmmm.....kersen jij dan?
ik ook altijd in 10 min ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heb ik nu een record, heb zo goed als al mijn spullen gepakt binnen 10 minuten
doet een hand voor de mond.quote:
Ja hoe durf ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet een hand voor de mond.gapen in het openbaar
dadelijk steek je de rest aanquote:
wie weet wat er allemaal uitkomtquote:
nu ja, bij oude mensen kan er het gebit uitvliegen ...quote:
n00bquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
btw, probleem met bankzaken is ook opgelost![]()
Ik was vergeten om op verzenden te klikkenwas dus ook niet van rekening af gehaald
![]()
mooie handquote:
foutje moet kunnenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
btw, probleem met bankzaken is ook opgelost![]()
Ik was vergeten om op verzenden te klikkenwas dus ook niet van rekening af gehaald
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu ja, bij oude mensen kan er het gebit uitvliegen ...
sommige mensen gapen vochtig ... vliegt er speeksel uit de mond
Gadsiepatsiequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar zolang het maar niet in je gezicht is
ja maar de bank er de schuld van geven?quote:
Dank u, ik zal hem met trots dragenquote:
niet gedaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar de bank er de schuld van geven?
dan is het topic volquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
O god ik moet nog echt aan het werk ook![]()
ben er zo weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |