Ik neem aan dat ze daar wat winkels hebben ofzo...quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik was net zo goed bezig om van de koekjes weer af te blijven
ow en moeten we nog wat meenenem morgen?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ben je geil of wil je een koekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
das brabant naar mijn wetenquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ergens in limburg/brabant ofzo... mijn topografie zuigt nogal
Oisterwijk ofzo...
hoezo paar biertjes in de trein. je bent wel aardig lang onderweg denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag met de trein naar de camping samen met.
Denk dat ik dat beter nuchter kan doen
(whiskey staat al klaar op de camping)
Ja van de hoofdpijn, had achterlijke steken in me kopquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oh , heb je slecht geslapen ?
gezelligquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oisterwijk ofzo...
Ik was gisteren op ms dacht ik?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Droxz wrom was je gister nie op msn ...
* _F.U.B.A.R_ heeft goeie muziekjes uit de usenet winkel gehaald
* Crazy-M bouwt grote muur om tilburg heen en blokkeert alle toegangswegen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oisterwijk ofzo...
we slapen bij mn zoessie, die woont in tilburg hequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar wat winkels hebben ofzo...
Alleen als je wil blijven pitten even een slaapzak ofzo.
ik kom eraanquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bouwt grote muur om tilburg heen en blokkeert alle toegangswegen.
Zaterdag avond is tilburg uitgaanstad verboden voor jullie
ok ....quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo paar tierjes in de trein. je bent wel aardig lang onderweg denk ik
2 uur en 15 minuten ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo paar biertjes in de trein. je bent wel aardig lang onderweg denk ik
ik ook niequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus ik hou het niet meer bij hier geloof ik
moet je me eerst vindenquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik kom eraan
al is het alleen maar om jou te klieren
je bent niet de enigstequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
send me the picca of uquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je me eerst vindenals je me vindt: krijg je een biertje
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ben heul niet oversext![]()
heb gewoon altijd zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Brabant aha, dank u!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we slapen bij mn zoessie, die woont in tilburg he
da's heeel dichtbij oisterwijk
dus idd oisterwijk is in brabant
zie foboquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
send me the picca of u![]()
i will have victory
;o hoezo ?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... dat kan ik ergens van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ben je zo bang voor ons dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bouwt grote muur om tilburg heen en blokkeert alle toegangswegen.
Zaterdag avond is tilburg uitgaanstad verboden voor jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |