En dat wordt alleen maar erger hahaha. Vooral als je weet dat je straks naar school gaat daar, dan ga je ineens alles anders bekijken. Ineens wil je alles op de foto zetten en vind je alles mooi..echt vaag is dat, daar ben ik gelukkig nu wel een beetje overheen, anders raken mijn pc en harde schijven zo vol met foto's die nergens opslaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu dat is inderdaad zo. Ik merk wel dat ik de laatste tijd foto's meer kritischer ben gaan bekijken
.
Ik niet ik wil gewoon naar huis en slapenquote:
ik heb nog meer fotos van de pup, staan alleen niet in het foboquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaahw ze zijn nog zo leuk als ze nog klein zijnook als ze groot zijn natuurlijk.
Ik had foto's gezien ja op je fobo. Lief man![]()
wil ze altijd opvreten en knuffelen enzo
Dat doe ik nu alquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dat wordt alleen maar erger hahaha. Vooral als je weet dat je straks naar school gaat daar, dan ga je ineens alles anders bekijken. Ineens wil je alles op de foto zetten en vind je alles mooi..echt vaag is dat, daar ben ik gelukkig nu wel een beetje overheen, anders raken mijn pc en harde schijven zo vol met foto's die nergens opslaanecht ik nam foto's van de domste dingen
pff, zeker alweer weekend houden hequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga naar huis en ga mss even wat op het station halen
* Crazy-M slaat droxz KOquote:
dan moet je iets etenquote:
Oh , heb je slecht geslapen ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik niet ik wil gewoon naar huis en slapen
Ben al bezig hoor, vanmiddag ga ik pas wegquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M slaat droxz KO
Ga vakantie vieren !!!
Mogguh! en ben je al dronken ?quote:
grrrrrrrrrrr,quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben al bezig hoor, vanmiddag ga ik pas weg
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben al bezig hoor, vanmiddag ga ik pas weg
Ja hoor, alleen dat uitslapen wil nog niet helemaal lukkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:44 schreef tripack het volgende:
morguuh Droxzgeniet je al een beetje?
Nu al?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh! en ben je al dronken ?
haha, ja je hebt vakantie manquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu al?
Zat wel aan mijn eerste irish (vakantie) koffie te denken
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
grmbl, ik krijg honger dus ik sla handen achterover om in mijn jaszakken te voelen:
GEEN KOEKJES BIJ !!!!!!
*breekt handquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Talk to the hand![]()
ja het niveau daalt behoorlijk![]()
doe mij maar een droxz special en zo'n krakeling daarquote:
Ik ga vanmiddag met de trein naar de camping samen metquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja je hebt vakantie manJetzt geht loss!
ik was net zo goed bezig om van de koekjes weer af te blijvenquote:
ben je geil of wil je een koekjequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
grmbl, ik krijg honger dus ik sla handen achterover om in mijn jaszakken te voelen:
GEEN KOEKJES BIJ !!!!!!
Ergens in limburg/brabant ofzo... mijn topografie zuigt nogalquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:50 schreef tripack het volgende:
[..]
doe mij maar een droxz special en zo'n krakeling daar
waar gaat de vakantie eigenlijk naar toe ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |