ach is niet ergquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hahaha zo erg is het ook weer niet...maar ik zag net pas voor het eerst dat er 2 Crazy's in dit topic zitten. Ik dacht af en toe huh ???? En ineens zag ik het![]()
Heb nu alleen een weekje vakantie, zal het volgende week voor je vragenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heel graag, dan kan ik dat misschien aan mijn dokter voorleggen. Ik ben al een poos niet meer terug geweest omdat het eigenlijk wel minder vaak werd, maar de laatste tijd is het weer bal.
tis gewoon een fokking kloon !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach is niet erg
iedereen kan zich vergissen he
en verschil is ook niet zo groot in naam, en in gedrag
Het is zijn moeder, nu snap ik het!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tis gewoon een fokking kloon !!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tis gewoon een fokking geil zoveel crazy's !!!!!!!!!
Ik weiger ook te zeggen waar ik werk....een te groot bedrijf, moeten er wel meer zitten hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nu alleen een weekje vakantie, zal het volgende week voor je vragen
(kan hier alleen even niet zeggen waar ik voor werk... post hier te veel)
wel toevallig dat beide crazy's in brabant wonenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is zijn moeder, nu snap ik het!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach is niet erg
iedereen kan zich vergissen he
en verschil is ook niet zo groot in naam, en in gedrag
Je edit klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]ehm, ook voor jou is er nog wel plek in de inrichting hoor
nee, het is PAS 11:22quote:
En ik gebruik deze nickname (zonder dat "dr." ervoor dan) al te lang, te veel mensen kennen me onder deze naam... ach, de meeste hier weten toch wel waar ik werk... de meeste mensen hier komen hier al langer dan een jaarquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weiger ook te zeggen waar ik werk....een te groot bedrijf, moeten er wel meer zitten hier
Pff ik heb er echt genoeg van hoor ik zit mezelf in de wegquote:
Dat dan weer niet, ik maak ze wel goed ja!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
idd je moeder die vind het geil ....
tis zo 2007 om een qoute te verneuken .....
Een "droxz special" aub!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pff ik heb er echt genoeg van hoor ik zit mezelf in de weg![]()
Nogiemand?
ja mijn inspiratie is vandaag beetje .... KUTquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, ik maak ze wel goed ja!
doe maar theequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pff ik heb er echt genoeg van hoor ik zit mezelf in de weg![]()
Nogiemand?
Bij dezequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een "droxz special" aub!
(cappucino + sterke espresso)
welke smaak ?quote:
Hmmmm ik neem denk ik uuuhmmmmm.....kersen jij dan?quote:
condoomsmaakquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmmm ik neem denk ik uuuhmmmmm.....kersen jij dan?
quote:
Daar doe ik altijd uren overquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heb ik nu een record, heb zo goed als al mijn spullen gepakt binnen 10 minuten
ik voelde me aangesprokenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik vroeg het aan die andere crazy
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |