abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:10:21 #276
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_61610041
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Emimich het volgende:

[..]

Bepaalde HBO'ers zijn zo verstandig dat ze iedere keer weer het FOK forum dienen vol te spammen met hun Calimero-achtige beweringen met als toppunt: ''ik zou makkelijk Uni kunnen doen als ik zou willen!1111!11111"
Mwah gezien ik er nooit aan begonnen ben zou ik ook niet weten of ik dat kan doen.
Maakt me ook geen reet uit gezien ik al gelukkig aan het werk ben en veel plezier heb ermee.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_61610469
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:00 schreef Flammie het volgende:
Opleiding linken aan intelligentieniveau is sowieso al falen
.
Schoenentellend ziekpubliek.
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:34:35 #278
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61610513
quote:
Idd, studeren is voor talentlozen
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_61610652
Je moet evoor uit boeken kunnen leren. Je hebt mensen die leren door gewoon te doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Man-E-Faces op 13-09-2008 22:47:45 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_61610800
Dat is bullshit KingofPop en je weet t
Het heeft dan ook geen enkel nut om een punt proberen te maken om een zin zodanig te verdraaien dat het niet eens in de buurt komt met datgene wat oorspronkelijk duidelijk gemaakt werd en daarmee te doen alsof je een gelijk heb.

Wat ik meer bedoel is dat mensen zonder school niet meteen dom hoeven te zijn, of in ieder geval niet kansloos. Sommige dikbetaalde muzikanten hebben echt niet altijd een conservatorium opleiding gedaan etc. Einstein was de prutser van de school maar is toch bekend als een van de grootste genieen ooit.
Je hoeft niet meer te doen alsof iedereen van VMBO, MBO, HBO of whatever lager ligt dan jouw "denkniveau" bij voorbaat dommer is want daar kun je je lelijk in vergissen en dat is al lang niet meer zo. Via het internet valt ook veel te leren (Tutorials, Wikipedia etc).

Nu wil ik ook niet beweren dat elke VMBO'er lekker thuis leert etc, maar ik wil wel zeggen dat , welke opleiding je ook doet, je veel verder kan komen dan je in 1e instantie zou denken.
Ik ben in ieder geval gelukkig nu, nogmaals ik heb een HBO loon zonder HBO te hebben gedaan en woon samen en kom makkelijk rond. Ik snap dan ook niet hoe mensen het niet met me eens kunnen zijn.

Nogmaals: ik zeg dus niet dat IEDEREEN van het VMBO potentie heeft om iets hogerop te bereiken, dat verschilt van persoon tot persoon. Ik zeg alleen dat je ook zonder school niet perse een dombo 1e klas hoeft te zijn.

Dat is wat ik bedoel.
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:54:03 #281
202094 KingOfPop
pi_61610858
Tuurlijk, met een instelling kun je ver komen, maar uiteindelijk zal het verschil altijd worden gemaakt met wat je in je kop hebt zitten.
pi_61611494
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:50 schreef Flammie het volgende:
Dat is bullshit KingofPop en je weet t
Het heeft dan ook geen enkel nut om een punt proberen te maken om een zin zodanig te verdraaien dat het niet eens in de buurt komt met datgene wat oorspronkelijk duidelijk gemaakt werd en daarmee te doen alsof je een gelijk heb.

Wat ik meer bedoel is dat mensen zonder school niet meteen dom hoeven te zijn, of in ieder geval niet kansloos. Sommige dikbetaalde muzikanten hebben echt niet altijd een conservatorium opleiding gedaan etc. Einstein was de prutser van de school maar is toch bekend als een van de grootste genieen ooit.
Je hoeft niet meer te doen alsof iedereen van VMBO, MBO, HBO of whatever lager ligt dan jouw "denkniveau" bij voorbaat dommer is want daar kun je je lelijk in vergissen en dat is al lang niet meer zo. Via het internet valt ook veel te leren (Tutorials, Wikipedia etc).

Nu wil ik ook niet beweren dat elke VMBO'er lekker thuis leert etc, maar ik wil wel zeggen dat , welke opleiding je ook doet, je veel verder kan komen dan je in 1e instantie zou denken.
Ik ben in ieder geval gelukkig nu, nogmaals ik heb een HBO loon zonder HBO te hebben gedaan en woon samen en kom makkelijk rond. Ik snap dan ook niet hoe mensen het niet met me eens kunnen zijn.

Nogmaals: ik zeg dus niet dat IEDEREEN van het VMBO potentie heeft om iets hogerop te bereiken, dat verschilt van persoon tot persoon. Ik zeg alleen dat je ook zonder school niet perse een dombo 1e klas hoeft te zijn.

Dat is wat ik bedoel.
Zoals ik al eerder in dit topic heb aangegeven, bestaat er een verband tussen opleidingsniveau en intelligentie wat opmerkingen als onderstaande natuurlijk debiel maakt.
quote:
pi_61611649
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:54 schreef KingOfPop het volgende:
Tuurlijk, met een instelling kun je ver komen, maar uiteindelijk zal het verschil altijd worden gemaakt met wat je in je kop hebt zitten.
precies en dat hoeft niet altijd bepaald te zijn door je opleiding.
dank je wel king of pop

(meestal wel trouwens )
pi_61614454
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:55 schreef Biels het volgende:
Het is zo treurig om van die verbitterde HBO'ers te zien die hun mindere intellect proberen te compenseren met drogredenen als "je hebt vast geen leven" en "je bent sociaal minder vaardig". En dan ook echt de hoeveelheid hobby's die iemand heeft associeren met de hoeveelheid sociaal leven ! En ook het blijven herhalen dat je een WO'ertje wel even wegpest als hij zich arrogant opstelt.

Falender krijg je het bijna niet.
Continu van dat soort redenen gebruiken inderdaad. Blijkbaar hebben ze toch wél iets te compenseren, anders zouden ze dit gedrag niet vertonen
  zondag 14 september 2008 @ 02:19:20 #285
202094 KingOfPop
pi_61614543
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:35 schreef Flammie het volgende:

[..]

precies en dat hoeft niet altijd bepaald te zijn door je opleiding.
dank je wel king of pop

(meestal wel trouwens )
We zullen zien over een paar jaar
  zondag 14 september 2008 @ 10:29:08 #286
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_61616014
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 @ 18:55 schreef Roflbroek het volgende:

[..]

RozeAnjer is gewoon een aantal keer keihard afgewezen door HBO'ers. Daarom botviert hij nu zijn frustraties op het internet.
Waarschijnlijk is dat het gewoon ja.
pi_61620516
Leuke discussie . Het leuke is dat aan beide zijden opmerkingen die niet serieus bedoeld zijn te serieus worden genomen waardoor het elke keer heel persoonlijk wordt .

Overigens laten sommige HBO'ers zich wel ontzettend kennen als ze gelijk op de persoonlijke toer gaan met dingen als: geen leven, geen hobbies, anti-sociaal etc. tegen iemand van de universiteit die OVERDUIDELIJK een sarcastische opmerking maakt . Maarja, dat zal dan ook wel de reden zijn dat ze HBO doen ipv uni
pi_61622210
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:49 schreef ThaMadEd het volgende:
Leuke discussie . Het leuke is dat aan beide zijden opmerkingen die niet serieus bedoeld zijn te serieus worden genomen waardoor het elke keer heel persoonlijk wordt .

Overigens laten sommige HBO'ers zich wel ontzettend kennen als ze gelijk op de persoonlijke toer gaan met dingen als: geen leven, geen hobbies, anti-sociaal etc. tegen iemand van de universiteit die OVERDUIDELIJK een sarcastische opmerking maakt . Maarja, dat zal dan ook wel de reden zijn dat ze HBO doen ipv uni
Scherpe analyse. Je vat eigenlijk het hele topic samen en met name je laatste zin is een juweeltje.
pi_61632926
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:16 schreef Roux het volgende:

[..]

Dat is totaal niet waar dus.
Over het algemeen worden HBO opleidingen juist veel praktischer. Dit is juist het grote verschil tussen het HBO/WO. Op het HBO zijn de projecten juist praktisch waar er daadwerkelijk wat wordt gemaakt en wordt opgeleverd. De nadruk ligt minder op de theorie waarbij dit op het WO juist omgedraaid is.

Ik heb zelf HBO technische informatica gestudeerd en daar hadden we ieder blok een project waar iets gemaakt werd, al dan niet in opdracht van een bedrijf. Vergeleken met m'n opleiding MBO elektrotechniek is dit minstens net zoveel praktijk ervaring die je opdoet.
ik doe wo en bij mij betsaat het uit 2 delen, colleges met theorie en een project van een half jaar wat voor 80% uit praktijk bestaat
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_61633228
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:49 schreef ThaMadEd het volgende:

Iemands intelligentie kun je bepalen aan de mate waarin hij sarcasme begrijpt.

M Lemmens ®
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_61634672
WO peeps zijn toch voornamelijk mensen die 2600 boeken over 1 onderwerp hebben moeten lezen. En daardoor vinden dat dat ze erg veel weten? Ik vind niet dat dat ze per definitie slimmer maakt dan HBO-ers. Bij flutstudies als Psychologie op WO-niveau bijvoorbeeld. Die mensen doen niet meer dan vragenlijstjes fabriceren. En daar hebben ze 4-6 jaar voor gestudeerd!
pi_61634822
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Man-E-Faces het volgende:
WO peeps zijn toch voornamelijk mensen die 2600 boeken over 1 onderwerp hebben moeten lezen. En daardoor vinden dat dat ze erg veel weten? Ik vind niet dat dat ze per definitie slimmer maakt dan HBO-ers. Bij flutstudies als Psychologie op WO-niveau bijvoorbeeld. Die mensen doen niet meer dan vragenlijstjes fabriceren. En daar hebben ze 4-6 jaar voor gestudeerd!
Slechtste trol van dit topic!
pi_61635433
quote:
Communicatiewetenschappen is ook een topper!
pi_61635739
quote:

Ik heb amper een boek gelezen hoor. Ik haat lezen zelfs
pi_61635779
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:

[..]

Slechtste trol van dit topic!
'Slecht'? You betcha! Slecht als in Bad dus. En niet Bad meaning Bad but Bad meaning Good!.
pi_61636063
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:59 schreef Beauregard het volgende:
Wauw, dit topic heeft echt een heerlijke wending genomen.

WO'er representin', bitches!

Hoe durven die HBO'ers in dit topic zo'n ontzettend grote waffel op te zetten? Vooral die koekenbakker die rustig eventjes beweert dat het verschil HBO-WO stukken kleiner is dan MBO-HBO. Gast, laat me niet lachen! MBO is voor HBO'ers die op de middelbare school te lamlendig waren, aap! !!111!!

Verder wil ik even zeggen dat ik wat mailcontact heb gehad met FOK! over het eventueel invoeren van een niveau tag. 'WO', 'HBO', 'MBO' en 'achterlijk'. Dat maakt het voeren van een discussie op FOK! een stuk makkelijker, omdat je zo in 1 oogopslag ziet welke prutsers je beter kunt negeren ('HBO' tags en lager) en met welke je een degelijke conversatie kunt voeren, juist, de WO'ers. Topic volgt binnenkort...
Denken dat WO beter is dan HBO je bent een schande voor de mensheid. Iedereen weet dat bedrijven liever praktijkervaring willen i.p.v. iemand die 2 hoofdstukken meer van een marketingboek heeft gelezen dan een hbo'er.

FAIL JONGEMAN, ga je orgaan tussen je oren maar trainen, kan je harder gebruiken.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_61636549
quote:
Op maandag 15 september 2008 00:46 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Denken dat WO beter is dan HBO je bent een schande voor de mensheid. Iedereen weet dat bedrijven liever praktijkervaring willen i.p.v. iemand die 2 hoofdstukken meer van een marketingboek heeft gelezen dan een hbo'er.

FAIL JONGEMAN, ga je orgaan tussen je oren maar trainen, kan je harder gebruiken.
Ook weer zo'n argument dat maar gebruikt blijft worden. Bedrijven hebben liever praktijkervaring
Toch vreemd dat een WO'er over het algemeen toch een hoger salaris (en dus meer gewaardeerd is) krijgt dan een HBO'er
pi_61636944
'Tags' willen invoeren en neerkijken op anderen. Dat is wat 6 jaar WO met je doet..
WO zijn toch alleen maar irritante yuppen die praten met een irritante 'Errrrr'. En Bier drinken met de club is hun hoogtepunt. wat is daar nou zo "Uberr" aan?

[ Bericht 9% gewijzigd door Man-E-Faces op 15-09-2008 03:32:19 ]
pi_61637410
quote:
Op maandag 15 september 2008 00:46 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Kortzichtige aap, denk je dat ik bij een bedrijf zou gaan werken als ze voor 'n bepaalde functie liever een HBO'er hebben dan een WO'er? Want dat is wat jij impliceert. Het antwoord is: neen.

Het voorbeeld wat je schetst over dat boek geeft al lang aan in hoeverre jouw kennis van het verschil tussen HBO en WO juist is.

Ik vond het een prachtige poging van je, maar helaas is het het zwaktebod van het jaar. Ik print 'm uit en hang 'm aan de muur, zodat ik er elke dag even heel hard zo om kan doen: MUHAHAHAhaahaHAHAHA.
pi_61637416
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:56 schreef Man-E-Faces het volgende:
'Tags' willen invoeren en neerkijken op anderen. Dat is wat 6 jaar WO met je doet..
WO zijn toch alleen maar irritante yuppen die praten met een irritante 'Errrrr'. En Bier drinken met de club is hun hoogtepunt. wat is daar nou zo "Uberr" aan?
Ja, want dat doet elke universitaire student.

Goed bezig, bouwvakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')