Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je je arrogante gezwets daadwerkelijk meent. Geen HBO'er zal ooit naar je luisteren als je daadwerkelijk zo omgaat met mensen die niet zoals jou dat heilige WO-papiertje hebben. Een leidinggevende of collega die zich zo opstelde zoals jij dat hier doet op FOK! had ik allang weggetreiterd samen met m'n andere minderwaardige HBO-scholiertjes.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, meneer bepaalt even aan de hand van iemands internet escapades of hij in het dagelijks leven met mensen om kan gaan, ja of nee. Goed bezig.
Mocht het allemaal kloppen, dan valt het nog een beetje mee met je en heb je blijkbaar toch nog iets meer een leven dan dat het hier op het eerste gezicht lijkt.quote:En jij mag best vragen of ik sport en hobby's heb hoor. Komt-ie-dan-he.
Ik train zo'n 3 of 4 keer per week, krachtsport. Hobby's vind ik een geitenwollensokken-begrip, maar goed, ik hou me graag bezig met actief beleggen. Ook maak ik zoveel reizen als mogelijk is, het liefst met m'n vriendin. Nu ik 'vriendin' heb genoemd mag uiteraard ook de hobby 'neuken' niet achterblijven. Enneh, ook ben ik fervent snowboarder en bij gebrek aan beter doe ik dat - behalve tijdens wintersport - indoor in Nederland en soms Duitsland.
Ach, bepaalde WO'ertjes hebben nou eenmaal wat te compenseren bij gebrek aan een vriendin, een succesvol leven naast hun studie/baan en een goed uiterlijk. Daarom zetten ze zich hier maar even massaal af tegen mensen met een HBO of MBO-opleiding, dan voelen ze zich weer iets beter als ze vanavond alleen hun bedje inkruipen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:06 schreef Dorkquemada het volgende:
Blijft me trouwens verbazen hoe vaak dit topic voorbij komt
Waarom zou het niet allemaal kloppen? Tering, wat een achterdocht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:16 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je je arrogante gezwets daadwerkelijk meent. Geen HBO'er zal ooit naar je luisteren als je daadwerkelijk zo omgaat met mensen die niet zoals jou dat heilige WO-papiertje hebben. Een leidinggevende of collega die zich zo opstelde zoals jij dat hier doet op FOK! had ik allang weggetreiterd samen met m'n andere minderwaardige HBO-scholiertjes.
[..]
Mocht het allemaal kloppen, dan valt het nog een beetje mee met je en heb je blijkbaar toch nog iets meer een leven dan dat het hier op het eerste gezicht lijkt.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:13 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Wat zal jij het moeilijk hebben/krijgen bij je baan, miezerig anti-sociaal autistje.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:59 schreef Beauregard het volgende:
Wauw, dit topic heeft echt een heerlijke wending genomen.
WO'er representin', bitches!
Hoe durven die HBO'ers in dit topic zo'n ontzettend grote waffel op te zetten? Vooral die koekenbakker die rustig eventjes beweert dat het verschil HBO-WO stukken kleiner is dan MBO-HBO. Gast, laat me niet lachen! MBO is voor HBO'ers die op de middelbare school te lamlendig waren, aap!!!111!!
Verder wil ik even zeggen dat ik wat mailcontact heb gehad met FOK! over het eventueel invoeren van een niveau tag. 'WO', 'HBO', 'MBO' en 'achterlijk'. Dat maakt het voeren van een discussie op FOK! een stuk makkelijker, omdat je zo in 1 oogopslag ziet welke prutsers je beter kunt negeren ('HBO' tags en lager) en met welke je een degelijke conversatie kunt voeren, juist, de WO'ers. Topic volgt binnenkort...
Welkom Beauregardquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jij bent wat mij betreft niet flamebaar, omdat je dan wel MBO hebt gedaan, maar blijkbaar toch iets van je leven hebt kunnen maken. Flamebaar zijn de HBO'ers op FOK! die constant het niveau van een universiteit denken te moeten bagatelliseren en tegelijkertijd hun eigen cursus-centrum de hemel in prijzen. Beetje jammer, dat soort types.
Bepaalde HBO'ers zijn zo verstandig dat ze iedere keer weer het FOK forum dienen vol te spammen met hun Calimero-achtige beweringen met als toppunt: ''ik zou makkelijk Uni kunnen doen als ik zou willen!1111!11111"quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ach, bepaalde WO'ertjes hebben nou eenmaal wat te compenseren bij gebrek aan een vriendin, een succesvol leven naast hun studie/baan en een goed uiterlijk. Daarom zetten ze zich hier maar even massaal af tegen mensen met een HBO of MBO-opleiding, dan voelen ze zich weer iets beter als ze vanavond alleen hun bedje inkruipen.
Heb je hem ook weer.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
[..]
Welkom Beauregard![]()
Eindelijk een gedegen medestander in de strijd tegen het proletariaat
Dat is fijn voor die mensen, maar moet je daarom zo achterlijk reageren?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bepaalde HBO'ers zijn zo verstandig dat ze iedere keer weer het FOK forum dienen vol te spammen met hun Calimero-achtige beweringen met als toppunt: ''ik zou makkelijk Uni kunnen doen als ik zou willen!1111!11111"
Over achterlijk reageren gesproken, wie zet er even 10 belachelijke quotes van bovenstaande persoon in dit topic op een rijtje..?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:15 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is fijn voor die mensen, maar moet je daarom zo achterlijk reageren?
Ah, je doelt op mij. Ik heb nergens gezegd dat ik 'ook wel WO' zou kunnen, achterlijke mongool.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Over achterlijk reageren gesproken, wie zet er even 10 belachelijke quotes van bovenstaande persoon in dit topic op een rijtje..?
Ah, daar is mister elitair himself weer.quote:Op zaterdag 13 september 2008 @ 18:08 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
[..]
Welkom Beauregard![]()
Eindelijk een gedegen medestander in de strijd tegen het proletariaat
Elitair? Mocht ie willen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ah, daar is mister elitair himself weer.
RozeAnjer is gewoon een aantal keer keihard afgewezen door HBO'ers. Daarom botviert hij nu zijn frustraties op het internet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 @ 18:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ah, daar is mister elitair himself weer.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Over achterlijk reageren gesproken, wie zet er even 10 belachelijke quotes van bovenstaande persoon in dit topic op een rijtje..?
Ok vriend, laat eens zien waar ik geclaimd zou hebben dat jij ook wel even WO zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:47 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ah, je doelt op mij. Ik heb nergens gezegd dat ik 'ook wel WO' zou kunnen, achterlijke mongool.
Grappig, dat juist degenen hier die pretenderen te beschikken over de hoogste intelligentie, het domste overkomen.
Doe niet alsof het behalen van dat fucking papiertje van jullie het meest waardevolle ding is wat je in het leven kunt bereiken. Er is zoveel meer in het leven dan dat, maar dat begrijpen jullie totaal niet. Best zielig eigenlijk.
Dat komt op mij eerder over als een zwaktebod.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef Flammie het volgende:
Hij post niet meer hier omdat ie geen tijd meer heeft!
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, jaDat was het enige waar ik het met haar over eens was. De Telegraaf is ook geen krant. Het is gewoon een roddelblad op goedkoop krantenpapier dat tokkies laat denken dat ze "gedigstingee...gegistdingneer...euh...slim" zijn.
Nee, het gaat om die links invloeden. Ze was voordat ze journalistiek ging doen gewoon een leuk VWO meisje, D66 stemmertje, niks mis mee. Maar ze gleedt compleet af, wou zelfs op Femke Halsema gaan stemmen. Nu is politieke voorkeur voor mij niet snel een groot struikelblok, maar ik vind jezelf laten palen door m'n beste vriend nog beter te verdedigen.
Het wordt ook voor algemene kennis aangenomen dat de tong is ingedeeld in verschillende smaaksectoren maar dat klopt ook nietquote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang wel hoor. Maar het punt waar jij over begon (IQ - EQ), dat is echt al vaak aangetoond en het wordt bijna als algemene kennis beschouwd dit te weten.
Het vragen naar bronnen en deze naderhand afkrakenevalueren kan wel zin hebben hoor. Het is wel typisch WO, je wint het toch niet. Zeg ik A, zeg jij B en andersom.
en niet te vergeten dat een mbo`er als enige veel praktijk kennis krijgen zowel op het hbo als wo hangt dat van je stage afquote:Op donderdag 11 september 2008 20:57 schreef Emimich het volgende:
Geestig om te zien hoe vrijwel alle HBO'ers in dit topic zich krampachtig tegen iedere vorm van minachting jegens hen. Het lijkt wel een groot minderwaardigheidscomplex met allerlei vage claims over bijvoorbeeld het gebrek aan sociale vaardigheden van WO'ers, de fantastische praktijkkennis van HBO'ers met de daarmee samenhangende superioriteit later in het bedrijfsleven én als laatste nog het toppunt; de eeuwige uitzondering. "Ik had WO kunnen doen maar ik was te lui en nu doe ik HBO maar ik ben wel veel slimmer dan veel WO'ers en ik had makkelijk WO kunnen doen!"
Dat is totaal niet waar dus.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en niet te vergeten dat een mbo`er als enige veel praktijk kennis krijgen zowel op het hbo als wo hangt dat van je stage af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |