en in Eindhovenquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat komt toch alleen voor in de randstad?
mja, kutdorp daar. Ekkersweide of hoe heet die achterlijke constructie daarquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan rij je je toch klem in een file
quote:
zoiets ja, waar de snelweg ophoud te bestaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, kutdorp daar. Ekkersweide of hoe heet die achterlijke constructie daar
Grotendeels, maar nooit op het stuk snelweg waar ik komquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat komt toch alleen voor in de randstad?
Pinguinsushiquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, kutdorp daar. Ekkersweide of hoe heet die achterlijke constructie daar
Sushi is van vis, een pinquin is een vogel, kan dus heul nietquote:
Ik heb al sushi van knakworst gezien, helaasquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Sushi is van vis, een pinquin is een vogel, kan dus heul niet
ik heb in Duitsland een keer worst gegeten die naar pizza smaaktequote:Op vrijdag 5 september 2008 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al sushi van knakworst gezien, helaas
Kut westerse heidenen
heb je wel eens een echte pizza gehad, ergens in Italie buiten de toeristenzooi ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:10 schreef OA het volgende:
Smaakte pizza maar naar iets anders... Pizza
Zeker. Maar ik blijf het niet lekker vinden...quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb je wel eens een echte pizza gehad, ergens in Italie buiten de toeristenzooi ?
zo niet, moet je doen, dan merk je pas hoe pizza hoort te smaken
dan heb je het in ieder geval op de juiste plek geprobeerdquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:14 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik blijf het niet lekker vinden...
Crepesquote:
Hoi hotdog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |