Mwah, hier is het altijd gezellig hoor. Wij hebben geen ruziënde familiequote:Op vrijdag 5 september 2008 06:44 schreef Klonk het volgende:
dieptepunt dus
Desondanks toch sterktequote:Op vrijdag 5 september 2008 06:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, hier is het altijd gezellig hoor. Wij hebben geen ruziënde familie
Sinds wanneer ben jij naar de black side?quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Amper geslapen. Keep the koffie coming.
Ik ben snotverkouden joh. Echt balen. Vannacht wakker gelegen met zon spijkermat in m'n keel. Bah.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:22 schreef Pheno het volgende:
Sinds wanneer ben jij naar de black side?
Je negeert mijn vraag. Koffiequote:Op vrijdag 5 september 2008 07:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben snotverkouden joh. Echt balen. Vannacht wakker gelegen met zon spijkermat in m'n keel. Bah.
Ik heb ook enorme wallen onder m'n ogen. Sigh. Kut.
quote:
Mja, ik heb de koffie nodig om te functioneren vandaag. Afgewisseld met voldoende thee natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:25 schreef Pheno het volgende:
Je negeert mijn vraag. Koffie
Oh, als het vast zit: mosterd, sambal of wasabi (<- dat laatste is 100% gegarandeerd). Je neus loopt weer als een zonnetje.
en dan rij je je toch klem in een filequote:Op vrijdag 5 september 2008 07:04 schreef OA het volgende:
Zo eens even aankleden enzo. Vandaag lekker met de wagen, dus ik kan rustig aan doen!
Oh, dat komt toch alleen voor in de randstad?quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:46 schreef Klonk het volgende:
je weet wel een rij auto´s die tegen hun zin stil staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |