abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61451551
Het wordt tijd dat het eens verboden wordt, altijd die smerige gasten in Rotterdam als je daar loopt. Laat die smeerlappen lekker zo doen naar hun smerige zusjes en moeders
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 7 september 2008 @ 17:43:12 #182
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61452456
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
Flikker toch allemaal op stelletje boeren stamppot harkers.... Fluiten of sissen... zolang er niet beledigd wordt moet het gewoon kunnen.

Als je niet in staat bent de zaken in het juiste perspectief te zien, dan is het wellicht raadzaam om het bij boekbesprekingen van Dick Bruna´s oeuvre te houden.

NWS is dan iets te hoog gegrepen.
SIssen is wel beledigend. En als je niet reageerd als vrouw zijnde ben je een 'kankerhoer' ofzo. Nee, gewoon lekker laten doen, die kutzakken.
  zondag 7 september 2008 @ 17:45:13 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61452575
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Weet je, opzich kan dat best. Maar als je als meisje niet reageert is "kankerhoer!!! slet!!!!" Dan ook nog een compliment?

Ga toch weg met me....
Ja, dat is inderdaad vaak het gevolg, en dat wordt politiek-technisch "gemakshalve" even verzwegen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61453142
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

SIssen is wel beledigend. En als je niet reageerd als vrouw zijnde ben je een 'kankerhoer' ofzo. Nee, gewoon lekker laten doen, die kutzakken.
wat een onzin, het sissen op zich is niet beledigend, de kankerhoer die erachteraan komt als je niet reageert wel ..
pleased to meet you
  zondag 7 september 2008 @ 18:34:08 #185
193843 JihadJoe
Varkenspest
pi_61453720
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:04 schreef moussie het volgende:

[..]

wat een onzin, het sissen op zich is niet beledigend, de kankerhoer die erachteraan komt als je niet reageert wel ..
Wat zal jij blij zijn als er ooit naar je gesist wordt.
Vort, ga varkens pesten!
pi_61454050
quote:

[..]

Vind jij dat sissen ook niet bedreigend overkomen?
pi_61454059
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:34 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Wat zal jij blij zijn als er ooit naar je gesist wordt.
ik zie anders geen verschil met fluiten hoor, het was vroeger ook al zo dat die gasten die niet kunnen fluiten, en dat er heel wat, gaan pssst-en
pleased to meet you
pi_61454236
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:47 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Vind jij dat sissen ook niet bedreigend overkomen?
nee, maar dat komt misschien omdat ik vanaf mijn pubertijd te maken heb gehad met allerhande culturen, ik was er al mee bekend dankzij de Grieken en Italianen waarvan er aardig wat in de buurt woonden waarin ik ben opgegroeid ..
pleased to meet you
pi_61454526
quote:

[..]

Goh, en het hoort niet bij elkaar zeker??? Gekkigheid, gewoon verbieden en lokagentes inzetten om dat tuig manieren te leren.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_61454686
Het valt echt wel mee met dat 'kankerhoer' er achteraan hoor. Het wordt altijd zo lekker aangedikt he, net als met die verhalen van een paar jaar terug over 'smiley of verkrachten', seks voor een breezer en garageboxgangbangs. Het komt vast en zeker voor hoor en dat is erg, maar maak van een mug toch niet zo'n olifant en ga je bezighouden met dingen die wel echt zorgwekkend zijn
pi_61454687
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:08 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Goh, en het hoort niet bij elkaar zeker???
nee, dat hoort niet bij elkaar
quote:
Gekkigheid, gewoon verbieden en lokagentes inzetten om dat tuig manieren te leren.
tjeezus, te vaak naar amerikaanse cop-series gekeken of zo ?
pleased to meet you
pi_61466526
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:48 schreef moussie het volgende:

[..]

ik zie anders geen verschil met fluiten hoor, het was vroeger ook al zo dat die gasten die niet kunnen fluiten, en dat er heel wat, gaan pssst-en
Ik wel.

1.) Fluiten is een ingeburgerd al dan niet cultureel geaccepteerd in de weaterse wereld.
2.) Met fluiten kan je complete octaven feilloos maken oftewel muziek. Zo kan je een waarderend of een ander boodschap in een riedeltje aanbrengen.
3.) Het sisgeluid is al onderkruiperig tot bedreigend, doet denken aan een slang of anders een gemeen insect.
4.) Sissen zal nooit en te nimmer worden geaccepteerd al zouden ze het subsidiėren.
5.) Sissende knaapjes passen zich maar aan en doen hun culturele uitspattingen maar thuis waar men er blijkbaar geen problemen mee heeft.

Sissende knaapjes gewoon hun tanden uit de bek slaan is ook een goede remedie.
Vort, ga varkens pesten!
  maandag 8 september 2008 @ 07:56:01 #193
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_61466691
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:26 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Ik wel.

1.) Fluiten is een ingeburgerd al dan niet cultureel geaccepteerd in de weaterse wereld.
2.) Met fluiten kan je complete octaven feilloos maken oftewel muziek. Zo kan je een waarderend of een ander boodschap in een riedeltje aanbrengen.
3.) Het sisgeluid is al onderkruiperig tot bedreigend, doet denken aan een slang of anders een gemeen insect.
4.) Sissen zal nooit en te nimmer worden geaccepteerd al zouden ze het subsidiėren.
5.) Sissende knaapjes passen zich maar aan en doen hun culturele uitspattingen maar thuis waar men er blijkbaar geen problemen mee heeft.

Iemand die een ander geluid maakt dan wij gewend zijn meteen op de bek slaan is wel onderdeel van deze cultuur wil je zeggen?
Krekker is de bom!
pi_61467049
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Iemand die een ander geluid maakt dan wij gewend zijn meteen op de bek slaan is wel onderdeel van deze cultuur wil je zeggen?
Lees punt 3.) eens voordat je dom gaat blaten.
Vort, ga varkens pesten!
  maandag 8 september 2008 @ 08:47:41 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61467060
quote:

[..]

Ik wel.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61468137
quote:

[..]

Ik wel.

Plaats het onder een kaasstolp zou ik zo zeggen, god beware dat een maatschappij incluis culturele acceptatie van het een of ander verandert ..
quote:
feilloos ? Wat mij betreft mogen aardig wat van die gasten die denken dat zij 'feilloos' kunnen fluiten overgaan op sissen, dat doet minder pijn aan de oren en ze maken zich minder belachelijk
quote:
en fluiten doe je over het algemeen alleen naar je hond als je wil dat die naar je toe komt ..

btw, cultureel wel aanvaard is het sissen naar een kat , hoe komt het dat je dat niet als onderkruiperig of bedreigend ervaart ?
quote:
Gezien je nick vermoed ik dat jij een man bent .. dus wie ben jij om te bepalen wat een vrouw wel of niet gaat accepteren ?
quote:
Zoals ik al zei, autochtonen zat die niet kunnen fluiten, die mogen nu ook niet meer sissen omdat jij, als man zijnde, meent te mogen bepalen hoe vrouwen dat ervaren ?
quote:
even afgezien van het feit dat je zonder tanden wel kan sissen maar niet fluiten .. is dit dan om te laten zien hoeveel beschaafder onze cultuur is .. gewoon erop rammen lost het probleem wel op ?
pleased to meet you
pi_61468192
Ik kom uit een zware allochtonen omgeving en ik heb eigenlijk nooit echt iets van dat "sissen" meegekregen hoor.

De geluiden die je het meeste hoort zijn:

- keihard gefluit (communicatie met vrienden die ver weg staan)
- keihard geroep van namen (bijvoorbeeld "Abdeeeeel!!!!")

Of een combinatie van die twee.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
  maandag 8 september 2008 @ 10:24:03 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61468488
quote:
Op maandag 8 september 2008 10:05 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik kom uit een zware allochtonen omgeving en ik heb eigenlijk nooit echt iets van dat "sissen" meegekregen hoor.

je bent een man
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61469030
quote:
Op maandag 8 september 2008 10:05 schreef PastorOfMuppets het volgende:

Mwoah, als vrouw (in een buurt die jij omschrijft) hoor je dat dus echt wel zo nu en dan. Vind het niet erg, en dat kuthoer/kankerslet er achteraan heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt, dus waarom zou ik me er druk om maken? Er zijn dingen waar je je beter druk om kunt maken in een dergelijke buurt.
  maandag 8 september 2008 @ 11:25:34 #200
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_61469629
Nee, nee, nee... Als een Marokkaan een bossie bloemen brengt dan is het ook beledigend.

Welkom op FOK!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 8 september 2008 @ 11:52:21 #201
3542 Gia
User under construction
pi_61470214
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik denk dat een Marokkaan eerder een bouwvakker op zijn bek slaat als die naar zijn zusje fluit!
pi_61470286
ah, dus als ik sis naar de moeder of zus van een dergelijke allochtoon dan krijg ik een schouderklopje van hem omdat ik respect toon voor zijn moeder of zus?
  maandag 8 september 2008 @ 13:45:56 #203
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_61472651
quote:
Op maandag 8 september 2008 08:46 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Lees punt 3.) eens voordat je dom gaat blaten.
Hou toch op man. Dat is JOUW interpretatie... JIJ ervaart het als onderkruiperig tot bedreigend. Sinds wanneer is jouw visie de norm voor het wel of niet op de bek mogen slaan van een ander

Anderen zulleen een 'pssst' wellicht hooguit als irritant of triest beschouwen. En weer anderen hebben er weer een andere mening over.

En wanneer een vrouw het fluiten van een bouwvakker als bedreigend beschouwd, legitimeert dit het op de bek slaan van deze fluitende bouwvakker?
Krekker is de bom!
  maandag 8 september 2008 @ 13:47:53 #204
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_61472688
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk dat een Marokkaan eerder een bouwvakker op zijn bek slaat als die naar zijn zusje fluit!
Wat is het punt dat je probeert te maken?

De Marokkaan die zoiets doet zou ook gewoon vervolgd moeten worden vanwege deze actie.
Krekker is de bom!
  maandag 8 september 2008 @ 13:52:39 #205
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_61472816
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:55 schreef laatmaar het volgende:
ah, dus als ik sis naar de moeder of zus van een dergelijke allochtoon dan krijg ik een schouderklopje van hem omdat ik respect toon voor zijn moeder of zus?
Wellicht niet. Maar dat hoeft dan niet per se te komen doordat de allochtoon in kwestie het niet als compliment ziet. Wanneer je bijvoorbeeld te maken hebt met een allochtoon die van mening is dat vrouwen uitgehuwelijkt moeten worden, zou je waarschijnlijk ook geen schouwerklopje krijgen wanneer je tegen zijn moeder of zus zei "jij bent echt een lekker ding!".
Krekker is de bom!
  maandag 8 september 2008 @ 14:59:13 #206
3542 Gia
User under construction
pi_61474205
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wellicht niet. Maar dat hoeft dan niet per se te komen doordat de allochtoon in kwestie het niet als compliment ziet. Wanneer je bijvoorbeeld te maken hebt met een allochtoon die van mening is dat vrouwen uitgehuwelijkt moeten worden, zou je waarschijnlijk ook geen schouwerklopje krijgen wanneer je tegen zijn moeder of zus zei "jij bent echt een lekker ding!".
Huh? Wat heeft het uithuwelijken nou weer te maken met nafluiten, sissen of roepen?
Zijn ze dan minder waard of zo?

En waarom ziet zo iemand dat dan niet als compliment en moeten wij het sissen van hun wel als compliment zien? Omdat wij niet aan uithuwelijken doen?

Ik snap het verband niet.
  maandag 8 september 2008 @ 15:49:22 #207
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_61475229
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Huh? Wat heeft het uithuwelijken nou weer te maken met nafluiten, sissen of roepen?
Zijn ze dan minder waard of zo?

En waarom ziet zo iemand dat dan niet als compliment en moeten wij het sissen van hun wel als compliment zien? Omdat wij niet aan uithuwelijken doen?

Ik snap het verband niet.
Heel simpel:

Laatmaar zegt:

Ik zeg:
Wanneer een bepaalde actie naar de moeder of zus niet goed ontvangen wordt, zal dat in de meeste gevallen niks te maken hebben met het wel of niet als compliment beschouwen van het sissen. Het zal eerder te wijten zijn aan beschermingsdrang van de allochtoon in kwestie, waarbij zelfs een compliment naar de moeder of zus niet wordt geaccepteerd. Dus wanneer jij in zo'n geval sist naar de moeder of zus kan het best zijn dat deze allochtoon van mening is dat jij zijn moeder of zus een compliment geeft, maar desondanks toch boos reageren omdat hij complimenten naar moeder of zus niet tolereert.

Het uithuwelijken was puur een voorbeeld m.b.t. de allochtoon met extreme beschermingsdrang..

En wie zie jij in dit topic zeggen dat wij het sissen als compliment moeten zien? Mij zie je dat in ieder geval niet zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door KreKkeR op 08-09-2008 15:55:10 ]
Krekker is de bom!
  maandag 8 september 2008 @ 16:12:37 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61475751
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:49 schreef KreKkeR het volgende:
En wie zie jij in dit topic zeggen dat wij het sissen als compliment moeten zien? Mij zie je dat in ieder geval niet zeggen.
Dat zegt de TT en het artikel in de OP zegt dat het geen belediging is, daarom is de stelling van laatmaar ook valide.

Als het idd een compliment is, of simpelweg een manier van aandacht krijgen, dan is het geen belediging, dus zou het geen probleem mogen zijn de moeder of het zusje van een sissende jongere op dezelfde wijze te benaderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 september 2008 @ 16:22:25 #209
3542 Gia
User under construction
pi_61475939
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zegt de TT en het artikel in de OP zegt dat het geen belediging is, daarom is de stelling van laatmaar ook valide.

Als het idd een compliment is, of simpelweg een manier van aandacht krijgen, dan is het geen belediging, dus zou het geen probleem mogen zijn de moeder of het zusje van een sissende jongere op dezelfde wijze te benaderen.
Precies wat ik ook wilde zeggen.

Maar bij hen heet het dan dus een overdreven beschermingsdrang, wat feitelijk hetzelfde is als je bedreigd voelen. Immers, je bent bang dat de fluitende bouwvakker interesse heeft in je zusje, meer dan alleen nafluiten.
  maandag 8 september 2008 @ 18:45:59 #210
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_61479383
Een neger schreeuwde vandaag tegen een blond meisje dat ze kikkerbillen had. Wel lekkere kikkerbillen, riep hij haar na. En wat kusgeluiden erachterna.

Compliment of belediging/bedreiging?
What lies in the shadow of the statue?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')