Ik denk dat een Marokkaan eerder een bouwvakker op zijn bek slaat als die naar zijn zusje fluit!quote:Op maandag 8 september 2008 07:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Iemand die een ander geluid maakt dan wij gewend zijn meteen op de bek slaan is wel onderdeel van deze cultuur wil je zeggen?
Hou toch op man. Dat is JOUW interpretatie... JIJ ervaart het als onderkruiperig tot bedreigend. Sinds wanneer is jouw visie de norm voor het wel of niet op de bek mogen slaan van een anderquote:Op maandag 8 september 2008 08:46 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Lees punt 3.) eens voordat je dom gaat blaten.
Wat is het punt dat je probeert te maken?quote:Op maandag 8 september 2008 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat een Marokkaan eerder een bouwvakker op zijn bek slaat als die naar zijn zusje fluit!
Wellicht niet. Maar dat hoeft dan niet per se te komen doordat de allochtoon in kwestie het niet als compliment ziet. Wanneer je bijvoorbeeld te maken hebt met een allochtoon die van mening is dat vrouwen uitgehuwelijkt moeten worden, zou je waarschijnlijk ook geen schouwerklopje krijgen wanneer je tegen zijn moeder of zus zei "jij bent echt een lekker ding!".quote:Op maandag 8 september 2008 11:55 schreef laatmaar het volgende:
ah, dus als ik sis naar de moeder of zus van een dergelijke allochtoon dan krijg ik een schouderklopje van hem omdat ik respect toon voor zijn moeder of zus?
Huh? Wat heeft het uithuwelijken nou weer te maken met nafluiten, sissen of roepen?quote:Op maandag 8 september 2008 13:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wellicht niet. Maar dat hoeft dan niet per se te komen doordat de allochtoon in kwestie het niet als compliment ziet. Wanneer je bijvoorbeeld te maken hebt met een allochtoon die van mening is dat vrouwen uitgehuwelijkt moeten worden, zou je waarschijnlijk ook geen schouwerklopje krijgen wanneer je tegen zijn moeder of zus zei "jij bent echt een lekker ding!".
Heel simpel:quote:Op maandag 8 september 2008 14:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft het uithuwelijken nou weer te maken met nafluiten, sissen of roepen?
Zijn ze dan minder waard of zo?
En waarom ziet zo iemand dat dan niet als compliment en moeten wij het sissen van hun wel als compliment zien? Omdat wij niet aan uithuwelijken doen?
Ik snap het verband niet.
Dat zegt de TT en het artikel in de OP zegt dat het geen belediging is, daarom is de stelling van laatmaar ook valide.quote:Op maandag 8 september 2008 15:49 schreef KreKkeR het volgende:
En wie zie jij in dit topic zeggen dat wij het sissen als compliment moeten zien?Mij zie je dat in ieder geval niet zeggen.
Precies wat ik ook wilde zeggen.quote:Op maandag 8 september 2008 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt de TT en het artikel in de OP zegt dat het geen belediging is, daarom is de stelling van laatmaar ook valide.
Als het idd een compliment is, of simpelweg een manier van aandacht krijgen, dan is het geen belediging, dus zou het geen probleem mogen zijn de moeder of het zusje van een sissende jongere op dezelfde wijze te benaderen.
belediging.quote:Op maandag 8 september 2008 18:45 schreef Ghazi het volgende:
Een neger schreeuwde vandaag tegen een blond meisje dat ze kikkerbillen had. Wel lekkere kikkerbillen, riep hij haar na. En wat kusgeluiden erachterna.
Compliment of belediging/bedreiging?
quote:Op maandag 8 september 2008 19:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
belediging.
hoe zou hij het opvatten als ik ga achreeuwen dat hij apenlippen had. en daarachteraan, wel grappige apenlippen.
Had je hem niet de link naar dit topic kunnen geven met het verzoek mee te discussieren?quote:Op maandag 8 september 2008 19:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]!
Er liep net een gast aan de overkant van de straat naar me te pssst-en... Ik had een doos met pizza in m'n handen en ik reageerde natuurlijk niet. "pssssssst... PSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!111 MAAR IK WIL OOK PIZZA!!! MEISJE!!?!!?!?"
- verkapte ik ben een leuke meid en zie er sensueel uit post -quote:Op maandag 8 september 2008 19:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]!
Er liep net een gast aan de overkant van de straat naar me te pssst-en... Ik had een doos met pizza in m'n handen en ik reageerde natuurlijk niet. "pssssssst... PSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!111 MAAR IK WIL OOK PIZZA!!! MEISJE!!?!!?!?"
Dit is dan weer een duidelijke ik-ben-een-kankeruser post.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
- verkapte ik ben een leuke meid en zie er sensueel uit post -²
huh .. hij wou toch geen stukkie van die meid maar een stukkie van de pizza ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
- verkapte ik ben een leuke meid en zie er sensueel uit post -²
lees nog eens terug wat moussie schreef.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:27 schreef El_Matador het volgende:
Voor moussie is verkracht worden door een moslim het hoogste wat een vrouw kan bereiken, dus sja...
Het gaat maar om een pizza...
Iets met pappenheimers en kennen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees nog eens terug wat moussie schreef.
begin jij mijn rare humor te snappen ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees nog eens terug wat moussie schreef.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |