abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61426483
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:31 schreef moussie het volgende:

[..]

op zich is dat best raar, want de allochtone puberjongen is ook hier opgegroeid .. en die weet het weer wel ?
hmmm.... zo had ik het niet bekeken maar dat is idd ook een raar puntje in dit hele verhaal.

Dus op dit moment blijkt dat de allochtone pubermeisjes al heel aardig aan het integreren zijn maar dat de allochtone puberjongens het nog niet lukt.
Zegt mi wel iets over het aanpassingsvermogen van allochtone jongeren, wat aangekaart wordt door de voorzitter is van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  zaterdag 6 september 2008 @ 14:40:02 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61426485
het is ook wel even wat minder bedreigend als een man, hoog op de steigers en achter een hek, een goedkeurende fluit geeft en wellicht er nog iets achteraan roept als: "hey lekker stoot". of bij geen interesse hooguit zegt: "ongesteld?!". dan dat een groepje vieze stinkventjes vanuit een portiek waar je voorbij loopt in je oor loopt te sissen. en meteen daarachter aan, omdat ze niet willen afgaan voor hun machovriendjes, "hoer!" toeroept.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61426582
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
het is ook wel even wat minder bedreigend als een man, hoog op de steigers en achter een hek, een goedkeurende fluit geeft en wellicht er nog iets achteraan roept als: "hey lekker stoot". of bij geen interesse hooguit zegt: "ongesteld?!". dan dat een groepje vieze stinkventjes vanuit een portiek waar je voorbij loopt in je oor loopt te sissen. en meteen daarachter aan, omdat ze niet willen afgaan voor hun machovriendjes, "hoer!" toeroept.
Vuile cultuurrelativist!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 6 september 2008 @ 14:45:16 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61426601
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vuile cultuurrelativist!
lol
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:08:33 #155
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_61436834
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap ook niet zo goed waar de politiek zich mee bemoeit. ik verwacht dat dit soort zaken door de burgers worden opgelost.
en het sissen zie je ook in mediterane landen. maar daar blijft het bij sissen en volgt er geen "hoer!" of spuugklodder. we moeten gewoon nog beter inzien dat dit soort knapen het scum van de maatschappij is en met eigen groepen komen om deze knapen volledig de poeier in te trappen. zo hard dat ze zelfs niet eens meer kunnen sissen.

Ik vind het sis-gedrag te lomp voor woorden, maar als die figuren denken er vrouwen mee te versieren, prima. Van mij mogen ze het proberen. Dit vanuit de politiek willen verbieden is gewoon triest voor woorden.

Wat absoluut NIET kan en van mij wel mag worden aangepakt, is een eventuele agressieve reactie (uitschelden voor hoer, etc) wanneer een vrouw niet ingaat op deze 'versier-moves'.
Krekker is de bom!
pi_61436924
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik vind het sis-gedrag te lomp voor woorden, maar als die figuren denken er vrouwen mee te versieren, prima. Van mij mogen ze het proberen. Dit vanuit de politiek willen verbieden is gewoon triest voor woorden.

Wat absoluut NIET kan en van mij wel mag worden aangepakt, is een eventuele agressieve reactie (uitschelden voor hoer, etc) wanneer een vrouw niet ingaat op deze 'versier-moves'.
Waarom zou het gebruikmaken van het recht op vrije meningsuiting door het -uebertreurige, dat ben ik met je eens- uitroepen van "hoer" aangepakt moeten worden?

Laat lekker gaan joh.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_61438519
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Het gaat meer om dat hoer na het sissen.
Iets wat ik bij Nederlandse jongens nooit heb meegemaakt.

En dat hoer is opzich ook niet bedreigend (meer een teken dat ze zielig zijn), maar als ze daarna ook nog irritant achter je gaan lopen of achterna fietsen is dat dus wel bedreigend.
LOLLLLLL
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61439288
Is er echt een voorstel om sissen te verbieden?
  zondag 7 september 2008 @ 00:01:04 #159
222000 Breiniak
Prince des Belges
pi_61439384
Dat fluiten is taboe bij vele moslims, omdat ze in magie en demonen geloven. Best sneu.
Het sissen verbieden is uiteraard een slechter idee. Censuur is waar de dictatuur begint. Je moet een verandering in een maatschappij niet opleggen, want dat werkt averechts in de psyche van de bevolking.

SERIEUS! Men wil in onze moderne maatschappij gewoon alles kunstmatig opleggen door wetten en men vergeet het menselijk aspect. Dit is zorgbarend. Ga zo voort en Rusland wordt over 50 jaar een betere democratie dan ons.

[ Bericht 14% gewijzigd door Breiniak op 07-09-2008 00:09:06 (opbouw alinea's) ]
pi_61439847
*Sisselllllllllllllllltong!*
HOERRRRRRRR!!!!!!!!!!!*
SJJJJJJJJJJJJ! meisje heey! Jij daar
mag iek jouw neukie doen?
Pliesssssssssssss
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 7 september 2008 @ 00:32:42 #161
222000 Breiniak
Prince des Belges
pi_61439944
Het sissen zelf is dan niet het probleem, maar wel het roepen van scheldwoorden en dus het actief beledigen en zelfs bedreigen/molesteren van meisjes. Je begrijpt dat dit moeilijk een compliment kan zijn. Dit los je dus niet op door het sissen te verbieden. Hoewel een tong in haar mond steken niet bepaald van respect getuigt en dat ook onder de noemer "molesteren" valt; dit is nogmaals niet deel van het 'sissen' zelf.
pi_61439960
quote:
Op zondag 7 september 2008 00:32 schreef Breiniak het volgende:
Het sissen zelf is dan niet het probleem, maar wel het roepen van scheldwoorden en dus het actief beledigen en zelfs bedreigen/molesteren van meisjes. Je begrijpt dat dit moeilijk een compliment kan zijn. Dit los je dus niet op door het sissen te verbieden. Hoewel een tong in haar mond steken niet bepaald van respect getuigt en dat ook onder de noemer "molesteren" valt.
Of een tong in haar plasser
ik vind dat niet kunnen hoor zonder toestemming hoor!!!!!!!!
Foei!
  zondag 7 september 2008 @ 00:40:28 #163
222000 Breiniak
Prince des Belges
pi_61440095
Ik bedoelde tong in "haar oor" lol. ^^ In elk geval: ik zou me zelf ook niet op mijn gemak voelen indien ik de interesse van een moslim zou trekken. Dit heeft niets met racisme te maken: de islam is gewoon vrouwonvriendelijk naar onze normen. En ja, werkelijk geloven in magie en erkennen dat de Koran waarheid is is een gevaarlijke instelling.

De islam is zelf zodanig opgebouwd dat weinig moslims inzien dat er mensen bestaan die niet in een God geloven, omdat ze het als een verschrikkelijk denkbeeld beschouwen. Mensen van het boek (christenen en joden) kunnen nog volgens de Koran gerespecteerd worden, maar kaffir (ongelovigen) zijn altijd de vijand. Een moslimindividu die liever vrede ziet zal bijgevolg ook altijd een westerling automatisch als christen voorstellen en zelden/nooit als atheïst.

Bovendien weigeren moslims de overdonderende bewijzen voor de evolutietheorie te accepteren en zijn ze bereid een hele brok wetenschap in de vergetelheid te brengen. Zij hebben immers zonder bewijs besloten dat de Koran het perfecte boek van de waarheid is. Dit is een 'gegeven' feit voor moslims door hun levensloop en dat is nu net wat hen gevaarlijk maakt.
Er zijn, op Albanezen, Bosniërs, Farsi-diaspora en Turken uit grote steden na, weinig mensen met moslimroots die niet geloven...
pi_61440209
Oh even de tegenhanger: tijdje terug passeerde ik een moslim op straat (zeer ongewoon in R'dam west ) en die sprak me aan met "wauw mevrouw u ziet er heel mooi uit" Dan sta je ook wel met je bek vol tanden eigenlijk

verkapt kijk mij eens goed in de markt liggen bij stoere marokkaantjes
pi_61440670
quote:
Op zondag 7 september 2008 00:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh even de tegenhanger: tijdje terug passeerde ik een moslim op straat (zeer ongewoon in R'dam west ) en die sprak me aan met "wauw mevrouw u ziet er heel mooi uit" Dan sta je ook wel met je bek vol tanden eigenlijk

Tjeeh dat is ook kleuten!
Kan het me voorstellen!
pi_61440700
quote:

Je ziet inderdaad weinig Marokkanen met een oogafwijking, ik snap je punt.

zondag 7 september 2008 @ 01:50:36 #167
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_61440958
quote:

Zij zagen ook alleen deel van jouw lichaam en niet jouw hoofd zoals in het fotoboek?
Krekker is de bom!
pi_61444512
quote:
Op zondag 7 september 2008 01:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je ziet inderdaad weinig Marokkanen met een oogafwijking, ik snap je punt.
pi_61445558
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:48 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

pi_61446929
quote:
Mazuras Asrafali, voorzitter van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie. "En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen slissen op straat".
Ja hoor, ga maar wijzen naar anderen. Niemand heeft ooit een sissende Surinamer gezien, maar goed.
pi_61446964
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:58 schreef Picchia het volgende:

[..]

Ja hoor, ga maar wijzen naar anderen. Niemand heeft ooit een sissende Surinamer gezien, maar goed.
Zeker wel Vooral oudere Surinamers en Anti's hebben daar een handje van.
pi_61446992

Nee mon, ik loop nooit naar die dames te sissen weetje.
pi_61447203
Het grappige is dat het CDA dit als een uitstekende gelegenheid ziet om de Sharia in te voeren. Niet meer het andere geslacht benaderen op straat.
  zondag 7 september 2008 @ 14:12:44 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61447298
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:58 schreef Picchia het volgende:

[..]

hebben ze een handje van. zie ook enait die er meteen joden bijhaalt. echt kotswekkend.
  zondag 7 september 2008 @ 14:15:07 #175
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61447354
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef Picchia het volgende:
Het grappige is dat het CDA dit als een uitstekende gelegenheid ziet om de Sharia in te voeren. Niet meer het andere geslacht benaderen op straat.
Waar baseer je dit nu weer op?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')