hmmm.... zo had ik het niet bekeken maar dat is idd ook een raar puntje in dit hele verhaal.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:31 schreef moussie het volgende:
[..]
op zich is dat best raar, want de allochtone puberjongen is ook hier opgegroeid .. en die weet het weer wel ?
Vuile cultuurrelativist!quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
het is ook wel even wat minder bedreigend als een man, hoog op de steigers en achter een hek, een goedkeurende fluit geeft en wellicht er nog iets achteraan roept als: "hey lekker stoot". of bij geen interesse hooguit zegt: "ongesteld?!". dan dat een groepje vieze stinkventjes vanuit een portiek waar je voorbij loopt in je oor loopt te sissen. en meteen daarachter aan, omdat ze niet willen afgaan voor hun machovriendjes, "hoer!" toeroept.
lolquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap ook niet zo goed waar de politiek zich mee bemoeit. ik verwacht dat dit soort zaken door de burgers worden opgelost.
en het sissen zie je ook in mediterane landen. maar daar blijft het bij sissen en volgt er geen "hoer!" of spuugklodder. we moeten gewoon nog beter inzien dat dit soort knapen het scum van de maatschappij is en met eigen groepen komen om deze knapen volledig de poeier in te trappen. zo hard dat ze zelfs niet eens meer kunnen sissen.
Waarom zou het gebruikmaken van het recht op vrije meningsuiting door het -uebertreurige, dat ben ik met je eens- uitroepen van "hoer" aangepakt moeten worden?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vind het sis-gedrag te lomp voor woorden, maar als die figuren denken er vrouwen mee te versieren, prima. Van mij mogen ze het proberen. Dit vanuit de politiek willen verbieden is gewoon triest voor woorden.
Wat absoluut NIET kan en van mij wel mag worden aangepakt, is een eventuele agressieve reactie (uitschelden voor hoer, etc) wanneer een vrouw niet ingaat op deze 'versier-moves'.
LOLLLLLLquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het gaat meer om dat hoer na het sissen.
Iets wat ik bij Nederlandse jongens nooit heb meegemaakt.
En dat hoer is opzich ook niet bedreigend (meer een teken dat ze zielig zijn), maar als ze daarna ook nog irritant achter je gaan lopen of achterna fietsen is dat dus wel bedreigend.
Of een tong in haar plasserquote:Op zondag 7 september 2008 00:32 schreef Breiniak het volgende:
Het sissen zelf is dan niet het probleem, maar wel het roepen van scheldwoorden en dus het actief beledigen en zelfs bedreigen/molesteren van meisjes. Je begrijpt dat dit moeilijk een compliment kan zijn. Dit los je dus niet op door het sissen te verbieden. Hoewel een tong in haar mond steken niet bepaald van respect getuigt en dat ook onder de noemer "molesteren" valt.
quote:Op zondag 7 september 2008 00:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh even de tegenhanger: tijdje terug passeerde ik een moslim op straat (zeer ongewoon in R'dam west) en die sprak me aan met "wauw mevrouw u ziet er heel mooi uit" Dan sta je ook wel met je bek vol tanden eigenlijk
verkapt kijk mij eens goed in de markt liggen bij stoere marokkaantjes
Je ziet inderdaad weinig Marokkanen met een oogafwijking, ik snap je punt.quote:Op zondag 7 september 2008 00:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh even de tegenhanger: tijdje terug passeerde ik een moslim op straat (zeer ongewoon in R'dam west) en die sprak me aan met "wauw mevrouw u ziet er heel mooi uit" Dan sta je ook wel met je bek vol tanden eigenlijk
Zij zagen ook alleen deel van jouw lichaam en niet jouw hoofd zoals in het fotoboek?quote:Op zondag 7 september 2008 00:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad weinig Marokkanen met een oogafwijking, ik snap je punt.
quote:
Ja hoor, ga maar wijzen naar anderen. Niemand heeft ooit een sissende Surinamer gezien, maar goed.quote:Mazuras Asrafali, voorzitter van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie. "En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen slissen op straat".
Zeker welquote:Op zondag 7 september 2008 13:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja hoor, ga maar wijzen naar anderen. Niemand heeft ooit een sissende Surinamer gezien, maar goed.
hebben ze een handje van. zie ook enait die er meteen joden bijhaalt. echt kotswekkend.quote:Op zondag 7 september 2008 13:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja hoor, ga maar wijzen naar anderen. Niemand heeft ooit een sissende Surinamer gezien, maar goed.
Waar baseer je dit nu weer op?quote:Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef Picchia het volgende:
Het grappige is dat het CDA dit als een uitstekende gelegenheid ziet om de Sharia in te voeren. Niet meer het andere geslacht benaderen op straat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |