Mafkees. Die gasjes sissen nog net niet naar mannen met lang blond haar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
- verkapte ik ben een leuke meid en zie er sensueel uit post -²
Da's pas een belediging!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:21 schreef moussie het volgende:
[..]
huh .. hij wou toch geen stukkie van die meid maar een stukkie van de pizza ?
of is dat weer een upgrade in beledigingen .. verrek, het sizzelt niet naar mij maar naar de pizza ?
Wel als ze alleen de achterkant zien.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mafkees. Die gasjes sissen nog net niet naar mannen met lang blond haar.
Dat komt ervan als mannen hun lange haar ook al wassen met Elsève voor lang en glanzend haarquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel als ze alleen de achterkant zien.
Moeten ze ook maar van onze shampo afblijven. Eigen schuld als je nagefloten wordt!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt ervan als mannen hun lange haar ook al wassen met Elsève voor lang en glanzend haar
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Moeten ze ook maar van onze shampo afblijven. Eigen schuld als je nagefloten wordt!
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)liment___.html?p=3,1
en die reacties bij de telegraaf...
Gek, ik dacht altijd dat dat betekende dat hun hersens leegliepen.![]()
Allochtonen begrijpen ophef niet? de meeste begrijpen sowieso niks. Alles wat zij doen is goed of cultuur, en wat wij doen is discriminatie of hun God beledigen.Als ik zou fluiten naar een allochtoon meisje, heb ik gelijk de broer en de rest van de familie achter mij aan en wordt gelinched.. ook cultuur zeker?Gaat lekker, of leer onze cultuur eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |