quote:Op zondag 7 september 2008 13:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastisch filmpje!
LeXX, me 2![]()
Lewis (door de Duitse RTL de Barack Obama van de f1 genoemd) roept over de boordradio dat hij iets voelt aan de wagen.. Ojee...
Kai Ebel heeft meestal van die debiele kleding aan..quote:Op zondag 7 september 2008 13:44 schreef -Hans- het volgende:
Vettel maakt een (cynische) opmerking over de kleding van Kai Ebel "mooi pak heb je aan". Vervolgens zoomt de camera in op de kleding van Kai en die draagt me toch een vreselijk pak. Het ziet er echt niet uit.
Een kledingadviseur voor hem zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 13:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Kai Ebel heeft meestal van die debiele kleding aan..
Als er nou ook eens wat ging gebeuren.quote:
Ja ik ook, Spa is meestal wel leuk. Iig een geweldig circuit.quote:Op zondag 7 september 2008 13:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik pik ook maar weer eens een GP'tje mee
jammerquote:Op zondag 7 september 2008 13:55 schreef WEST het volgende:
volgens buienradar weinig neerslag activiteit rond Francorchamps
held!quote:
Ik zou het doen.quote:Op zondag 7 september 2008 14:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Moet ik ''Coutlhard, suffert''! al onder ctrl-V zetten
Nu nog regenquote:Op zondag 7 september 2008 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor 't eerst sinds laaaaang schakel ik ook weer es in.
In elk geval een opsteker voor hem, maar Hamilton is bijzonder snel in sector 1. Het kan nog een leuk gevecht worden tussen Kimi en Hamilton.quote:Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Even laten zien wie er de koning van Spa is.
En nu hopen dat de motor het houdt.
Dat eerste kan ik dan weer niet zien. De live timing wil hier niet laden.quote:Op zondag 7 september 2008 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval een opsteker voor hem, maar Hamilton is bijzonder snel in sector 1. Het kan nog een leuk gevecht worden tussen Kimi en Hamilton.
Sector 2 is Kimi echt heer en meester Pakt 0.5 daaro. Die pagina zal wel weer overbelast zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 14:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik dan weer niet zien. De live timing wil hier niet laden.
Kimi zet al 2 ronden de snelste tijd in sector 1quote:Op zondag 7 september 2008 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval een opsteker voor hem, maar Hamilton is bijzonder snel in sector 1. Het kan nog een leuk gevecht worden tussen Kimi en Hamilton.
Gok ik ook, want Formula1.com is ook niet vooruit te branden. Beetje jammer weer.quote:Op zondag 7 september 2008 14:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sector 2 is Kimi echt heer en meester Pakt 0.5 daaro. Die pagina zal wel weer overbelast zijn.
Hamilton spinde, Raikonnen haakte direct aan en ging hem voorbij.quote:Op zondag 7 september 2008 14:12 schreef LeXX het volgende:
Nette actie van Heikki!
Ik heb het over Kovalainen buitenom Piquet in Blanchimontquote:Op zondag 7 september 2008 14:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hamilton spinde, Raikonnen haakte direct aan en ging hem voorbij.
Niks bijzonders aan hoor.
Het moet gaan regenen
quote:Op zondag 7 september 2008 14:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het moet gaan regenen
Die kerel die jij bedoelt heet Kimiquote:Op zondag 7 september 2008 14:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het moet gaan regenen
Als hij al inhaald spint hij toch wel weer ergens.. tis een rijders circuit hequote:Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
Het verschil is nu erg klein ! Kom op Hamilton !!!
O, ja ik ging er automatisch vanuit dat het over Lewis-Kimi gingquote:Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik heb het over Kovalainen buitenom Piquet in Blanchimont
quote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef Giem het volgende:
[..]
Als hij al inhaald spint hij toch wel weer ergens.. tis een rijders circuit he
Precies.. daarom won hij ook in Monaco.quote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef Giem het volgende:
[..]
Als hij al inhaald spint hij toch wel weer ergens.. tis een rijders circuit he
Als 3e starten en na een halve ronde 13e liggen is erg sterk idd.:')quote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Kova is ook sterk bezig zeg!
Dat is gewoon een optocht.. dat wil je niet eens een circuit noemen net als de meeste straten circuitsquote:Op zondag 7 september 2008 14:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies.. daarom won hij ook in Monaco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |