Ik sta niet in je weg om daar een topic over te openen, Waaghalsquote:Op donderdag 4 september 2008 13:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maak je liever druk over de geloofsfanaten hier in de regering
Met of zonder verblijfsvergunning?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, die lui van de SGP en onze hele bible-belt zijn stiekem allemaal amerikanen
Verleidelijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:03 schreef Waaghals het volgende:
als jij eentje opent over geloofsfanaten
Who cares, ze moeten doooooood!!!1111oneonelevenquote:
Ja ze is wel heetquote:Op donderdag 4 september 2008 13:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het onderwerp van Zwartboek was niet oorlog. Het onderwerp was Carice van Houten![]()
![]()
heb haar live gezien in "De Gravin van Parma", ze is ZO lekkerquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
heb haar live gezien in "De Gravin van Parma", ze is ZO lekkerZe is ook de enige met wie ik van m'n vriendin vreemd mag gaan. We hebben ook afgesproken dat als ik d'r nog een keer zie ik op d'r afloop, d'r vertel dat ik van m'n vriendin met d'r naar bed mag, en m'n vriendin dat dan heel vrolijk gaat beamen
nou zet je mij ff op mn plaats dikke homo!quote:Op donderdag 4 september 2008 13:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
"onze hamburgers" (neem aan dat je doelt op de mac) komen uit de fabriek in duitsland, nou jij weer!!
Nee, hoor. Van oorsprong is er niks amerikaans aan.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:45 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
nou zet je mij ff op mn plaats dikke homo!
het concept is natuurlijk door en door amerikaans
Oh, mag hij wel over m'n vriendin heenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:36 schreef Jojoortje het volgende:Hopen dat het mag van die duitse vriend van haar!
En ik zeg vol trots: De kaping van de vliegtuigen naar de Twin Towers was ook God's opdrachtquote:Op donderdag 4 september 2008 12:36 schreef Arclight-S het volgende:
Wat een walgelijk volk eigenlijk![]()
Palin: Inval Irak was Gods opdracht:-Inval-Irak-was-Gods-opdracht.html
Beetje de verantwoording afschuiven op een fictief persoon
wat hij echt bedoelt is niet waar de hedendaagse grondmaterialen vandaan komen, maar waar het oorspronkelijke idee van de "hamburger" is ontstaan - en dat is wel amerikaquote:Op donderdag 4 september 2008 13:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
"onze hamburgers" (neem aan dat je doelt op de mac) komen uit de fabriek in duitsland, nou jij weer!!
mannelijke trutquote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, mag hij wel over m'n vriendin heen
Ja, geef mij een overzicht van het geschiedenis van de hamburger dan.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:11 schreef zkr623 het volgende:
[..]
wat hij echt bedoelt is niet waar de hedendaagse grondmaterialen vandaan komen, maar waar het oorspronkelijke idee van de "hamburger" is ontstaan - en dat is wel amerika
denk dat je je meer op het gebied van geschiedenis moet inlezen..
De "Hamburger" zoals wij hem vandaag kennen, werd voor het eerste bereid in de Duitse stad Hamburg (inwoners van deze stad worden ook Hamburgers genoemd). In Hamburg werd het vlees voor het eerst gebakken, en daarna geserveerd op een rond broodje. Duitse emigranten hebben dit concept meegenomen naar de Verenigde Staten, waar de moderne hamburger is ontstaan.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:18 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja, geef mij een overzicht van het geschiedenis van de hamburger dan.
Dat het meestal van die types zijn die er nog nooit geweest zijn, een keertje Bush op de televisie hebben gezien en als een stel schapen meelopen in de bash-Amerika-hype.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |