Ja, of op linkse fokker, hoewel de topuser irritantegast dat al probeerde en hij faalde "helaas" ook al zo grandioos....we zullen hem missen.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mission failed.
Laten we overgaan op marokkanen bashen
Okquote:Op donderdag 4 september 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mission failed.
Laten we overgaan op marokkanen bashen
ga je lekker aan de zijlijn staan met bakkie chips?quote:
Ik drink geen cola, kijk geen TV en rijdt geen amerikaanse auto.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:51 schreef marvdeparv het volgende:
amerikanen haters zijn homo's! je kijkt waarschijnlijk elke dag hun programma's en films, drinkt hun cola en eet hun hamburgers etc etc
net of wij hier zo verheven zijn
Wij wel, want wij zijn FOK-users!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:51 schreef marvdeparv het volgende:
maar de kans is vrij groot dat je dit in een amerikaanse browser hebt gepostquote:Op donderdag 4 september 2008 12:53 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik drink geen cola, kijk geen TV en rijdt geen amerikaanse auto.
En macdonalds is vies.
Ik wist wel dat ik iets over het hoofd zag.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maar de kans is vrij groot dat je dit in een amerikaanse browser hebt gepost
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:51 schreef marvdeparv het volgende:
amerikanen haters zijn homo's! je kijkt waarschijnlijk elke dag hun programma's en films, drinkt hun cola en eet hun hamburgers etc etc
Dat sowieso. De democraten zijn nog rechtser dan de VVD.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:51 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij is deze vrouw rechtser dan Van Balen en Wilders bij elkaar.
Het onderwerp van Zwartboek was niet oorlog. Het onderwerp was Carice van Houtenquote:
maak je liever druk over de geloofsfanaten hier in de regeringquote:Op donderdag 4 september 2008 13:52 schreef Natalie het volgende:
Amerikanen vind ik niet zo erg. Het zijn die geloofsfanaten waar ik misselijk van wordt. Oh, dat zijn vaak Amerikanen?
Ja, die lui van de SGP en onze hele bible-belt zijn stiekem allemaal amerikanenquote:Op donderdag 4 september 2008 13:52 schreef Natalie het volgende:
Amerikanen vind ik niet zo erg. Het zijn die geloofsfanaten waar ik misselijk van wordt. Oh, dat zijn vaak Amerikanen?
Ik sta niet in je weg om daar een topic over te openen, Waaghalsquote:Op donderdag 4 september 2008 13:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maak je liever druk over de geloofsfanaten hier in de regering
Met of zonder verblijfsvergunning?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, die lui van de SGP en onze hele bible-belt zijn stiekem allemaal amerikanen
Verleidelijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:03 schreef Waaghals het volgende:
als jij eentje opent over geloofsfanaten
Who cares, ze moeten doooooood!!!1111oneonelevenquote:
Ja ze is wel heetquote:Op donderdag 4 september 2008 13:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het onderwerp van Zwartboek was niet oorlog. Het onderwerp was Carice van Houten![]()
![]()
heb haar live gezien in "De Gravin van Parma", ze is ZO lekkerquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
heb haar live gezien in "De Gravin van Parma", ze is ZO lekkerZe is ook de enige met wie ik van m'n vriendin vreemd mag gaan. We hebben ook afgesproken dat als ik d'r nog een keer zie ik op d'r afloop, d'r vertel dat ik van m'n vriendin met d'r naar bed mag, en m'n vriendin dat dan heel vrolijk gaat beamen
nou zet je mij ff op mn plaats dikke homo!quote:Op donderdag 4 september 2008 13:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
"onze hamburgers" (neem aan dat je doelt op de mac) komen uit de fabriek in duitsland, nou jij weer!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |