Zie je dat je een hork bent?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:54 schreef Gellius het volgende:
Je bent vervuld van hellenangst en pijn, ryan - dat is wel duidelijk. De toeters en bellen zijn niet zo nodig hoor, tenzijj je er zelf erg aan hecht.
Da's gewoon het terugkaatsen van de bal, Ryan. Laten we er toch over ophouden, morgen ben je weer bijgedraaid en moet ik weer allerlei onderdanige complimentjes incasseren. Wat is het toch? Je vindt me intelligent, maar ergens ook weer verderfelijk?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn ziel heb ik elders al blootgelegd, in dat SEXtopic weet je wel. Maar wat bij jou (en je hooggestemde companen) vooral opvalt is de totale afwezigheid aan enige vorm van zelfreflectie hè.
Het toeval wil nu juist dat ik geen clubje heb.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kom òp Ryan, dit is de meest treffende omschrijving die ik ooit gelezen heb van jou en jouw kliekje. Nog even los van de geinstitutionaliseerde #filo-jouw tegenstelling is dit gewoon sneu, man.
Klinkt redelijk. Daarom heb ik het in het topic hondje gepost, en bovenstaande post verwijderd!...quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:52 schreef Callas het volgende:
Luistert... die laaste post van Ryan komt van mij, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel.
Ik geloof niet dat ik je ooit complimentjes heb toegewuifd, ga nog maar eens wat aan close reading doen. Ik doe niet aan complimentjes.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:01 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Da's gewoon het terugkaatsen van de bal, Ryan. Laten we er toch over ophouden, morgen ben je weer bijgedraaid en moet ik weer allerlei onderdanige complimentjes incasseren. Wat is het toch? Je vindt me intelligent, maar ergens ook weer verderfelijk?
Ik zie het. Maar dit is dan ook een topic voor mensen met hellenangst en pijn, en niet voor de zelfingenomenen. Er valt hier niks te vieren, niks te bewijzen: alleen te betreuren. Het bewijstopic is verderop.quote:
Gefeliciteerd. De verleiding om deel uit te maken van een gezellig groepje is natuurlijk heel groot, en het siert je dat je er nooit voor gevallen bent.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het toeval wil nu juist dat ik geen clubje heb.
Ik weet zeker dat R3 daar op zal reageren.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Klinkt redelijk. Daarom heb ik het in het topic hondje gepost, en bovenstaande post verwijderd!...![]()
Je lult je er wel mooi uit Ryan, met je close-reading. Maar het is goed hoor, ik spreek je wel weer als de storm is gaan liggen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je ooit complimentjes heb toegewuifd, ga nog maar eens wat aan close reading doen. Ik doe niet aan complimentjes.
Je bent dus gewoon een lul?quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik zie het. Maar dit is dan ook een topic voor mensen met hellenangst en pijn, en niet voor de zelfingenomenen. Er valt hier niks te vieren, niks te bewijzen: alleen te betreuren. Het bewijstopic is verderop.
Welke storm, ik hou gewoon niet van fascisme, kun je overal lezen hoor...quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:06 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Je lult je er wel mooi uit Ryan, met je close-reading. Maar het is goed hoor, ik spreek je wel weer als de storm is gaan liggen.
Je kunt hier dus deel uitmaken van clubje rechtsextremisten zoals luuucida, sjuuun and the likes en een clubje van #filo's om het gezellig te hebben, denk je???quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:05 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. De verleiding om deel uit te maken van een gezellig groepje is natuurlijk heel groot, en het siert je dat je er nooit voor gevallen bent..
Jonge man je houdt er wel heel excentrieke ideeën op na. Maak eens hard waar dit soort triviale toeschrijvingen op gebaseerd zijn? Ik vermoed dat je eigen waanbeelden een loopje met je nemen, en dat deze een meer heldere kijk op de zaken ernstig vertroebelen. Maar Ryan3 ga vooral door met het plakken van etiketjes - het beklijft toch niet...quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja dwz #filo was natuurlijk ook een fascistische beweging gebaseerd op kadaverdiscipline en het aanwijzen van zondebokken. Luuucida zou zich erin thuis gevoeld hebben. Zal ik nog wat andere deelnemers aan je voorstellen???
Geef liever even kort aan waarom je hier überhaupt post, anders dan te poken in een vuurtje dat verdorie zich nog op laat poken ook... Voel je hellenangst en pijn? Nee? Voelde je het en is het ineens weg? Ook niet volgens mij.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je ooit complimentjes heb toegewuifd, ga nog maar eens wat aan close reading doen. Ik doe niet aan complimentjes.
Ik geloof van niet. Ik geloof dat ik het topic zuiver wil houden. Jij ziet iets anders gebeuren?quote:
Ik ga aan jou verantwoording afleggen... Denk je???quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:09 schreef Gellius het volgende:
[..]
Geef liever even kort aan waarom je hier überhaupt post, anders dan te poken in een vuurtje dat verdorie zich nog op laat poken ook... Voel je hellenangst en pijn? Nee? Voelde je het en is het ineens weg? Ook niet volgens mij.
Wil je mij dat "zuiver houden" even uitleggen dan?quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik geloof van niet. Ik geloof dat ik het topic zuiver wil houden. Jij ziet iets anders gebeuren?
Wat versta jij onder rechtsextremisten en welke criteria hanteer jij op grond waarvan jij daarbij mensen tot rechtsextremisten meent te moeten bestempelen? Het is anders zo'n wezenloos en kwezelachtig geblaat zonder dat het ook maar iets te betekenen heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt hier dus deel uitmaken van clubje rechtsextremisten zoals luuucida, sjuuun and the likes en een clubje van #filo's om het gezellig te hebben, denk je???.
"Zuiver houden"??? Hoor ik nu de nagalm van ene luuucida???quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik geloof van niet. Ik geloof dat ik het topic zuiver wil houden. Jij ziet iets anders gebeuren?
Doe jij mee aan dit debat dan???quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:15 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat versta jij onder rechtsextremisten en welke criteria hanteer jij op grond waarvan jij daarbij mensen tot rechtsextremisten meent te moeten bestempelen? Het is anders zo'n wezenloos en kwezelachtig geblaat zonder dat het ook maar iets te betekenen heeft.![]()
Ik post hier toch, waar loop ik voor weg dan???quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:16 schreef Gellius het volgende:
Jij valt anders wel dit topic binnen met een volstrekt irrelevante post, Ryan. En vervolgens ga je gretig op de reacties posten, Ryan. Nu niet ervoor weglopen, hoor.
Naar mijn idee loop jij ontopic harder weg liefje....quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:16 schreef Gellius het volgende:
Jij valt anders wel dit topic binnen met een volstrekt irrelevante post, Ryan. En vervolgens ga je gretig op de reacties posten, Ryan. Nu niet ervoor weglopen, hoor.
Je hebt je bij deze weer een topic toegeeigend, Ryan. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
"Zuiver houden"??? Hoor ik nu de nagalm van ene luuucida???
Een wedstrijdje tussen Koekepan, Gellius en luucida, over hellenangst en pijn gesproken...quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:19 schreef Callas het volgende:
[..]
Naar mijn idee loop jij ontopic harder weg liefje....
Jezus Ryan, je komt nou net zo labiel en deerniswekkend over als Lucida. Dit had ik niet meer gedacht mee te zullen maken zeg. Ga online vriendinnetjes lopen verzinnen, maar val ons niet lastig.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik post hier toch, waar loop ik voor weg dan???
Nietes!quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wellicht is het een idee om de posts in te korten tot een gemeend "Welles" of "Nietes"...
Dat scheelt mij een hoop tijd met lezen.
Ik ga er op in hoor. Kijk even terug naar je post. Was die ontopic? Nee natuurlijk - dit is een topic voor maar een paar mensen. Een klein groepje beleeft plezier over de jaren heen aan dit topic. Het topic zit ook niemand in de weg. En toch weet je het, ik weet niet hoe, maar je weet het grandioos te verknallen ryan. Daar ben je beter in dan ik. Ik ben geneigd bij deze het topic aan jou over te dragen u. Vanaf nu. En omdat je er zo graag in post, mag je het vanaf nu hebben. Maak het maar weer leuk. Nu. Doe maar. Hou es wat in de lucht zonder het kapot te maken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik post hier toch, waar loop ik voor weg dan???
Je vergeet nog een 'u' kokosnootje.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een wedstrijdje tussen Koekepan, Gellius en luucida, over hellenangst en pijn gesproken....
Niet heus. Ik merk alleen dat je niet zonder Lucida kunt als een referentiekader a.d.h. waarvan jij jezelf vervolgens kunt vetileren c.q profileren. Je hoeft mijn naam natuurlijk ook niet te noemen, en dan is mijn participatie in deze topc ook zo weer voorbij... Snap je?quote:
Een echte held die belt en krijgt twee voor de prijs van 1.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:20 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Jezus Ryan, je komt nou net zo labiel en deerniswekkend over als Lucida. Dit had ik niet meer gedacht mee te zullen maken zeg. Ga online vriendinnetjes lopen verzinnen, maar val ons niet lastig.
Dit is zo triest. Callas! je host nog wel zulke leuke topics.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:28 schreef Callas het volgende:
[..]
Een echte held die belt en krijgt twee voor de prijs van 1.
0641873328.
En doe het nu eens i.p.v. dit soort insinuaties waarbij je beter weet.
Deerniswekkend is het om dit op te tekenen uit de mond van de aartsvader van het op Fok! reëel existerende fascisme natuurlijk. Vergeleken bij jou is luuucida natuurlijk maar een kleintje en dat weet je zelf ook wel. En een jij-bak van formaat uiteraard...quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:20 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Jezus Ryan, je komt nou net zo labiel en deerniswekkend over als Lucida.
Ik hoef geen vriendinnetje te verzinnen, maatje.quote:Dit had ik niet meer gedacht mee te zullen maken zeg. Ga online vriendinnetjes lopen verzinnen, maar val ons niet lastig.
Vooruit, deze opmerking waardeer ik wel weer...quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:28 schreef Gellius het volgende:
O god lucida, hou nou voor één keer je bek, wil je?
Bellen laat ik aan Vlens_de_Vos over. Wat was Ryan pissig toen die hem opbelde zeg.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:28 schreef Callas het volgende:
[..]
Een echte held die belt en krijgt twee voor de prijs van 1.
Dit kun jij nu flauw vinden maar ik ben het beu om nog steeds als Ryan aangezien te worden, of als verzonnen vriendinnetje.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit is zo triest. Callas! je host nog wel zulke leuke topics.
Hoe dan ook, bel maar, van jou zou ik het leuk vinden en van Ryan weet ik dat helemaal zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:33 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Bellen laat ik aan Vlens_de_Vos over. Wat was Ryan pissig toen die hem opbelde zeg.. Dat was de eerste keer dat-ie #filosofie in de ban deed. De jongste gelegenheid was toen ik hem ervan beschuldigde enkel oppervlakkige kennis te bezitten en die een beetje te creatief te interpreteren. Dat kwam allemaal weer goed. Er is geen twijfel over mogelijk dat ook nu de lucht weer geklaard zal worden. Hetgeen zijn huidige gedrag natuurlijk des te belachelijker maakt.
Koekepanneke je vergeet wellicht dat jij bij mij met je semi-intellectuele puistenhumor al lang en breed hebt afgedaan. Ik zal me in jouw geval zeker geen enkel moeite getroosten die etterende puisten van aanmatiging en zelfoverschatting ui te knijpen. Je bent voor mij al lang door de mand gevallen als een nepstar... Hoezeer je zo nu en dan ook je best doet je weer met een of ander slijmcomplimentje je zelf in te likken, bij mij vindt dit geen ingang meer. M.a.w. blijf vooral zo doorgaan het kan je geloofwaardigheid en integriteit alleen nog maar meer vergallen...quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:20 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Jezus Ryan, je komt nou net zo labiel en deerniswekkend over als Lucida. Dit had ik niet meer gedacht mee te zullen maken zeg. Ga online vriendinnetjes lopen verzinnen, maar val ons niet lastig.
In dat geval had hij niet zo hoeven lopen klieren als-ie nu loopt te doen, wel?quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:37 schreef Callas het volgende:
[..]
Hoe dan ook, bel maar, van jou zou ik het leuk vinden en van Ryan weet ik dat helemaal zeker.
De lijnen staan open!!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi, kan ik hier ook terecht voor gewone angst (ik geloof niet in hellen) en een vervelende stijfheid in mijn linkerknie?
Als ik mij probeer in te likken is dat gewoon om je daarna des te harder te kunnen afserveren.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:38 schreef lucida het volgende:
[..]
Koekepanneke je vergeet wellicht dat jij bij mij met je semi-intellectuele puistenhumor al lang en breed hebt afgedaan. Ik zal me in jouw geval zeker geen enkel moeite getroosten die etterende puisten van aanmatiging en zelfoverschatting ui te knijpen. Je bent voor mij al lang door de mand gevallen als een nepstar... Hoezeer je zo nu en dan ook je best doet je weer met een of ander slijmcomplimentje je zelf in te likken, bij mij vindt dit geen ingang meer. M.a.w. blijf vooral zo doorgaan het kan je geloofwaardigheid en integriteit alleen nog maar meer vergallen...![]()
Wat een nare ramptoerist ben je toch hè, luuucida. Heb ik eindelijk weer eens ruzie met KP, probeer jij er de vruchten van te plukken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:38 schreef lucida het volgende:
[..]
Koekepanneke je vergeet wellicht dat jij bij mij met je semi-intellectuele puistenhumor al lang en breed hebt afgedaan. Ik zal me in jouw geval zeker geen enkel moeite getroosten die etterende puisten van aanmatiging en zelfoverschatting ui te knijpen. Je bent voor mij al lang door de mand gevallen als een nepstar... Hoezeer je zo nu en dan ook je best doet je weer met een of ander slijmcomplimentje je zelf in te likken, bij mij vindt dit geen ingang meer. M.a.w. blijf vooral zo doorgaan het kan je geloofwaardigheid en integriteit alleen nog maar meer vergallen...![]()
Wat wil je er tegen doen als mijn messcherpe analyses door de hellepijn van jouw jaloers en gekweld zieltje snijdt? Niets toch? So don't even try it... boyquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:28 schreef Gellius het volgende:
O god lucida, hou nou voor één keer je bek, wil je?
Zeg ga jij eens naar FB...quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:41 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb mijn leven gebeterd.
Ik verga van de brandende antiliefde, ik heb kanker in mijn ziel.
Haat is alles wat mij nog op de been houdt. De demonische verlangens zijn fenomenaal.
Help mij uit dit diepe dal, of laat mij maar weer stikken. Verberg je angst voor betere tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |