oh dat wil je welquote:Op donderdag 4 september 2008 09:57 schreef irritantegast het volgende:
Raar dat 80% v/d kansjongeren Moslim zijn? Ik wil ook wel alle niet westerse immigranten verbieden hoor.
Ja...ga jij die maar verbieden hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:57 schreef irritantegast het volgende:
Raar dat 80% v/d kansjongeren Moslim zijn? Ik wil ook wel alle niet westerse immigranten verbieden hoor.
Niet bij mij. In onze buurt waren het vooral blanke tokkies die liepen te kutten. Alcoholistische blanke buurvrouw, schreeuwende SBS tokkies, 1 blanke gast die zijn moeder finaal in elkaar heeft geslagen, van die verwende gastjes die alleen maar liepen te schelden naar de negers en marokkanen etc en dan snel wegfietsten, en alle blowers etc waren eigenlijk ook alleen maar blanken bij ons in de buurt.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Nooit in elkaar geslagen, kanker kaaskop genoemd, beroofd, je zus aangerand? Dat doen ze toch dagenlijks.
Ja want je zou met je eigen soort omgaanquote:Op donderdag 4 september 2008 10:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet bij mij. In onze buurt waren het vooral blanke tokkies die liepen te kutten. Alcoholistische blanke buurvrouw, schreeuwende SBS tokkies, 1 blanke gast die zijn moeder finaal in elkaar heeft geslagen, van die verwende gastjes die alleen maar liepen te schelden naar de negers en marokkanen etc en dan snel wegfietsten, en alle blowers etc waren eigenlijk ook alleen maar blanken bij ons in de buurt.
Ik was zo'n beetje de enige 'normale' blanke in onze buurt die gewoon iedere dag ging straatvoetballen met alle surinamers, marokkanen, turken, chinezen, iranezen, afghanen, irakezen, etc.
Doet 'tie ook:quote:Op donderdag 4 september 2008 10:17 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Ja want je zou met je eigen soort omgaan
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:19 schreef Triggershot het volgende:
laten we ook millieu activisten verbieden
ow ja en kickboxers
niet te vergeten vrouwen die geen seks willen met pfaf als hij daarom vraagt
Jij wil Irakezen en Surinamers evenwaardig aan Blanke Nederlanders maken ?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doet 'tie ook:
Domain: Eukaryota
Kingdom: Animalia
Phylum: Chordata
Class: Mammalia
Order: Primates
Family: Hominidae
Genus: Homo
Species: H. sapiens
Neequote:Op donderdag 4 september 2008 10:19 schreef Triggershot het volgende:
laten we ook millieu activisten verbieden
ow ja en kickboxers
niet te vergeten vrouwen
liever een turk dan een kansloze stakker als jijquote:Op donderdag 4 september 2008 10:17 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Ja want je zou met je eigen soort omgaan
SP'er die je bentquote:Op donderdag 4 september 2008 10:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
liever een turk dan een kansloze stakker als jij
ja, en?quote:
En jij bent beter want?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:26 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Jij steunde multi-culture flauwekul en je support Links Terrorisme en Communisme.
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:23 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Jij wil Irakezen en Surinamers evenwaardig aan Blanke Nederlanders maken ?![]()
![]()
Doe nou eens niet zo flauw en help TS gewoon met verzinnen wat er nog meer verboden kan worden om ons landje weer leefbaar te maken.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Jij bent niet echt, je trollt ons.
Ik heb cijfers gezien dat niet westerse allochtonen ongeveer 6 keer zoveel betrokken zijn in de criminaliteit dan autochtonen. Nu is het nog een hele stap van niet westerse allochtonen naar moslims (er zijn geen statistieken op basis van godsdienst), maar laten we het als rekenvoorbeeld ook gebruiken voor de Islamitische bevolking. Met 5% moslims kom je dus op 30% aandeel in de criminaliteit. Relatief veel, maar overdrijven alsof moslims voor bijna alle criminaliteit verantwoordelijk zijn is kolder en je conclusies zijn dan ook niet gebaseerd op feiten. Laten we de problemen eens gaan benoemen in plaats van foute generalisaties.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:42 schreef irritantegast het volgende:
80% van de overvallen, bedreigingen etc komt van Moslims.
Dat is niet waar, dat wordt ons aangepraat door de linkse media.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:36 schreef Floripas het volgende:
Ik ga trouwens kiespijn verbieden. Wist je dat 80% van je mondpijn komt van kiespijn? EN DAT PIKKEN WIJ ZOMAAR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |