Niet briljant wat we gewend zijn. Maar nog steeds geweldig.quote:
Waar slaat dat op?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef sven234 het volgende:
federer ziet er vrij vol zelfvertrouwen uit.....maarja hij speelt dan ook tegen een qualifier, in de halve maakt ie natuurlijk geen schijn van kans
Zeg dat wel. Ze was echt enorm vandaag.quote:
Bekijk je de partij ook echt of schrijf je gewoon wat dingen op basis van vooroordelen? Federer had 42 winners en 19 UE's over de hele partij. Hij wint in drie sets en was behoorlijk scherp. Ik snap je post niet echt.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:31 schreef sven234 het volgende:
schandalig matig niveau heeft deze wedstrijd.....zegt ook veel over het niveau van federer dat muller nog zo goed mee kan komen
heeft bovendien maar 2 breakpopints tegen gehad die geen van 2 benut zijnquote:Op donderdag 4 september 2008 23:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bekijk je de partij ook echt of schrijf je gewoon wat dingen op basis van vooroordelen? Federer had 42 winners en 19 UE's over de hele partij. Hij wint in drie sets en was behoorlijk scherp. Ik snap je post niet echt.
Maar ja, vind je Djokovic dan zo indrukwekkend? Ik vind Federer, Djokovic en Nadal geen van drieën echt indrukwekkend. Ze ploeteren alledrie wel een beetje.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:52 schreef sven234 het volgende:
naja in australie maakte ie vrijwel geen kans tegen djokovic hebben we gezien, en ik heb het idee dat Federer eerder minder speelt dan toen dan beter....maarja elke wedstrijd staat op zich
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:59 schreef sven234 het volgende:
ja dat klopt allemaal wel....maar je moet het relatief zien!....muller gaf weinig druk (behalve met zijn service) ...maar winners slaan zat er niet in. Met de backhand alleen maar slicen, en niet echt krachtige slagen.....logisch dus dat federer veel winners heeft geslagen en niet zoveel fouten (hij krijgt immers matige ballen aangespeeld) m.a.w. : je bent zo goed als je tegenstander je toestaat te spelen..
Ik vind het toch erg opvallend, het wordt steeds huger.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ze was echt enorm vandaag.
iets later waarschijnlijk, staan nu iig nog niet op de baanquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:35 schreef GieJay het volgende:
Hoe laat wordt roddick - djoko? 2 uur ofzo?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 02:11 schreef Ambrosius het volgende:
Tering!
Wat leest men toch weer slecht, volgens mij ook al 20 keer gezegd in dit topic. Niet voor 2.15u!.
Ja ? GMT zitten wij niet inquote:Op vrijdag 5 september 2008 02:23 schreef versteegrob het volgende:
US Open Men's Singles
00:18 GMT September 5
00:15 A. Roddick N. Djokovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |