abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61367324
Aha, Nadal nog bezig.
kon de uitslag al niet vinden
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_61367345
1-1 in de 4e set
pi_61367363
Belachelijk zwakke game van Fish levert de break op voor Rafa: *2-1.
sig verwijderd door FA
pi_61367365
Fish laat zich weer breaken
pi_61367372
Beetje wild af en toe.
pi_61367450
Precies op het moment dat Nadal zijn service wilt slaan, wordt er iets hard vanaf de tribune geroepen. Nadal mist zijn service hierdoor. Man wordt verwijderd uit het publiek.
pi_61367532
GSM Nadal, 6-2 in de vierde, iets na 2-en in de nacht .
sig verwijderd door FA
pi_61368314
quote:
Mardy Fish mocht donderdag in de kwartfinales van de US Open even hopen op een stunt tegen de nummer één van de wereld Rafael Nadal. De Amerikaan pakte de eerste set en kon in de derde set lang mee, maar moest de partij toch aan de Spanjaard laten: 3-6, 6-1, 6-4, 6-2. Nadal treft in de halve finales de Brit Andy Murray.

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_61371120
Murray
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_61371480
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:43 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Andy
Murray gaat hem zeker niet winnen...
pi_61372282
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nou..het niveau de eerste 2 sets was wel minder volgens mij..kan ook aan mij liggen als JMDP fan
Ik kwam er ergens in de tweede set in en had toen het gevoel dat DP elk moment op kon geven.. hij serveerde als een krant en liep nauwelijks
pi_61372363
Dan te beseffen dat Murray in de 3e ronde 2 punten van verlies was en 2-0 in sets achterstond..Wat een vechter is hij zeg, ook vandaag in die 4e set
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_61382004
Wie gaat er vannacht Djokovic - Roddick kijken? .
  donderdag 4 september 2008 @ 19:12:17 #114
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_61382158
Die Del Potro fanbase van gisteravond.... waar is die nu precies fan van? Of was de haat tegen Murray zo groot dat je maar voor Del Potro bent?

Ik vind Del Potro een arrogante en onsportieve speler, met een verdomde saai spelletje. Beetje wachten op een bal die hoog in de forehand stuit en wegrammen. Als ik dat wil zien kijk ik wel naar Massu, Gonzalez en dat soort mannen. Die doen dat 100x mooier.

Als Murray een beetje constant had gespeeld was het niveauverschil veel beter tot uitdrukking gekomen in de score.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_61382678
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:06 schreef kevin_ het volgende:
hoe laat?

edit: help 0h15, wat is dit, dan lig ik al in bed

[ Bericht 6% gewijzigd door TubewayDigital op 04-09-2008 19:41:31 ]
pi_61382890
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:12 schreef XL het volgende:
Die Del Potro fanbase van gisteravond.... waar is die nu precies fan van? Of was de haat tegen Murray zo groot dat je maar voor Del Potro bent?

Ik vind Del Potro een arrogante en onsportieve speler, met een verdomde saai spelletje. Beetje wachten op een bal die hoog in de forehand stuit en wegrammen. Als ik dat wil zien kijk ik wel naar Massu, Gonzalez en dat soort mannen. Die doen dat 100x mooier.

Als Murray een beetje constant had gespeeld was het niveauverschil veel beter tot uitdrukking gekomen in de score.
pi_61383144
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:30 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

hoe laat?

edit: help 0h15, wat is dit, dan lig ik al in bed
2.15 idd, op z'n vroegst.
sig verwijderd door FA
pi_61383278
weet iemand of de mixeddubbelfinale een supertiebreak heeft in de 3e set? ik neem aan van wel toch? dan hoeven we niet zo lang meer op federer te wachten:)
  donderdag 4 september 2008 @ 20:05:48 #119
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61383501
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:56 schreef sven234 het volgende:
weet iemand of de mixeddubbelfinale een supertiebreak heeft in de 3e set? ik neem aan van wel toch? dan hoeven we niet zo lang meer op federer te wachten:)
Ik weet het niet maar ik hoop het wel. Op Eurosport stond de hele tijd dat Muller-Federer om 20.00 uur begon. Het is nu 20.00 uur en ze zijn net begonnen met de tweede set van de mix.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 4 september 2008 @ 20:06:40 #120
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61383524
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:06 schreef kevin_ het volgende:
Ik ga het proberen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_61383588
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:51 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

2.15 idd, op z'n vroegst.
Dat gaat doorhalen worden.
That's all folks!
pi_61383606
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:56 schreef sven234 het volgende:
De vrouwendubbel SF had een gewone derde set (met een tb bij 6-6), dus ik neem aan de mixed ook.

Federer zal nog wel even duren dus.
sig verwijderd door FA
pi_61383764
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:12 schreef XL het volgende:

Del Potro is gisteren, op een deel van de derde en een deel van de vijfde set na, geen moment aan zijn niveau gekomen. Daarmee bedoel ik het niveau wat ik hem de laatste tijd enkele keren (Bolelli, Gasquet, Kohlschreiber en Roddick) heb zien halen. In die gevallen heeft hij een harde en solide eerste service met zeer hoge eerste service percentages. Speelt zeer aanvallend en kan zowel met backhand als met de forehand moeiteloos vanuit het achterveld en natuurlijk ook half court de winner slaan. Zijn forehand is een duidelijk wapen, maar zoals gezegd is er met zijn backhand ook niets mis. Hij maakte in die wedstrijden amper onnodige fouten en elke harde service waar weinig mee kon doen werd perfect terug het achterveld in gespeeld met een diepe bal, ook Roddick sloeg amper directe servicewinners. Ook beweegt hij erg goed voor iemand van zijn lengte, gisteren bleek daar alleen weinig van door die knie waar hij overduidelijk echt veel last van had. Enige ECHTE manco in zijn spel, wat juist gisteren relatief meeviel, is zijn dramatische volleren.

En ik heb sinds Wimbledon van 12 wedstrijden minimaal 2 sets gezien van hem. Dit niveau haalde hij zeker niet altijd, maar dat die potentie er is lijkt me duidelijk. Dat is gewoon een fantastisch spelletje om naar te kijken. Ook is hij overigens gewoon erg stabiel relatief gezien voor zo'n jong mannetje..anders verlies je onderweg minimaal 1 keer onnodig.

Weet niet wat jouw probleem met hem is buiten die vermeende onsportiviteit, maar ik snap er weinig van. Misschien toch eerst maar eens wat meer zien van hem.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61384557
De dubbel is klaar, voor 21.00 Federer-Muller lijkt me.
sig verwijderd door FA
pi_61384716
Ik zie Del Potro net huilen in een interview? Waar ging dat om dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')