ik ben de videostream ook aan het capturen, voor de zekerheid, maar weet niet zeker of het goed gaat.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je zoiets in je hoofd haalt he... is er echt serieus iets mis met je.
Ik stel voor het ambulancepersoneel met tasers en pepperspray uit te rusten
Oh.. en even de verbindingssnelheid + programma's getest - dat opnemen van die audiostream en videostream van radio2 moet gaan lukken denk ik. Ik neem dat programma wel even op voor MM.
Audiostream lukt hier wel, video lijkt wel crap te gaan. Misschien zodra het op uitzendinggemist staat nog een keer proberen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik ben de videostream ook aan het capturen, voor de zekerheid, maar weet niet zeker of het goed gaat.
bij mij lijkt video wel goed te gaan, maar ik kan niet op het scherm zien wat ie doet. Dus ik laat 'm maar doorlopen en hoop er het beste van.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Audiostream lukt hier wel, video lijkt wel crap te gaan. Misschien zodra het op uitzendinggemist staat nog een keer proberen.
Video gaat hier nu ook goed, heb alleen eerste twee minuutjes gemist omdat ik de opname heb moeten herstarten (vanaf het 'hallo paradiso' heb ik het zegmaar).quote:Op donderdag 4 september 2008 20:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
bij mij lijkt video wel goed te gaan, maar ik kan niet op het scherm zien wat ie doet. Dus ik laat 'm maar doorlopen en hoop er het beste van.
Zeg, als je tijd zat hebt, waarom hebben wij dan nog niet afgesproken om te lunchen ofzo? Het jaar is al 4 dagen oud!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:19 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik tijd heb om op volleybal te gaan. Studie in Nijmegen stelt niet zo heel veel voor namelijk.Alleen heb ik al een keer of 5 gebeld afgelopen weken en ze nemen of niet op of de juiste persoon is er niet.
Prima hoor.. ik heb tijd zatquote:Op donderdag 4 september 2008 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, als je tijd zat hebt, waarom hebben wij dan nog niet afgesproken om te lunchen ofzo? Het jaar is al 4 dagen oud!![]()
Gezien het feit dat ie er plots vandoor gegaan is... lijkt me van nietquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, als je tijd zat hebt, waarom hebben wij dan nog niet afgesproken om te lunchen ofzo? Het jaar is al 4 dagen oud!![]()
goedzo, gezelligquote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Is goed hoor.Volgende week ben ik er alleen helemaal niet, maar de weken erna heb ik alle tijd. Gezellig!
ik ben niet achter de computer gaan eten hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ie er plots vandoor gegaan is... lijkt me van niet
Nog geen MM in het publiek kunnen herkennen op de paradiso opname overigens![]()
Ja.. op het 1e nummer na dus heb ik de complete video. Audio stream loopt nog (ze zijn nu aan het 'nabeschouwen'quote:Op donderdag 4 september 2008 22:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik ben niet achter de computer gaan eten hoor.
Is de opname bij jou gelukt? Ik wilde m net uitzetten maar is bij mijn na 22 minuten genokt
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Audiostream lukt hier wel, video lijkt wel crap te gaan. Misschien zodra het op uitzendinggemist staat nog een keer proberen.
Dank, dank, dank...quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik ben de videostream ook aan het capturen, voor de zekerheid, maar weet niet zeker of het goed gaat.
Tsja... dan kan je het altijd daar ook nog van opnemen als je wilquote:Op donderdag 4 september 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dank, dank, dank...![]()
We kregen alleen vanavond te horen dat het zaterdag op TV wordt uitgezonden...
Euh, als je het niet erg vindt, neem ik het zaterdag in .WAV-formaat op van TV (of de DVD-recorder later)...quote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja... dan kan je het altijd daar ook nog van opnemen als je wil
Nog interesse in de audio stream dan (inclusief de nabeschouwing dus) ?
Totaal duurt ie 3 2:10 ?? uur, 126 MB's.
(vanwege .asf formaat denkt winamp dat de tijd niet helemaal klopt vermoed ik)
Neuh, hoeft niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, als je het niet erg vindt, neem ik het zaterdag in .WAV-formaat op van TV (of de DVD-recorder later)...
Even goed interesse in een zelfgemaakte opname van mij?
Keuze genoeg anders.quote:
NP hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keuze genoeg anders.
Mocht je je bedenken, be my guest...
En nogmaals dank (ook aan PR) voor de gedane moeite...
Nope, geen koptelefoon voor mij, stond zelfs niet in de zaal, maar zat ter hoogte van Barry Hay op het balkon aan de zijkant...quote:Op donderdag 4 september 2008 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
NP hoor
ik vroeg me wel af of er een kans bestaat dat ik jou met een grote koptelefoon op in het publiek heb kunnen aanschouwen
ik zou willen dat ik dat ook hadquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:58 schreef iamredleader het volgende:
Jawel, ik slaap wel eens uit. En als het heel erg laat wordt... soms tot 8
Neuh, ik kan tegenwoordig gewoon niet zo laat uitslapen, het lukt domweg niet. Ben op een gegeven moment wakker, en vind het zonde om dan maar in bed te liggen niksen. Zodoende heb ik dan een vroege start
Welke Lush winkel ben je straks? Utrecht?
Nee niet langskomen hoor! Ben al zenuwachtig genoegquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:29 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, op de Leidsestraat? Dan kom ik misschien wel even langs vandaag!
Daar werkt trouwens een goede vriendin van ons, wie weet is ze er vandaag ook
Ik ga haar naam hier niet openbaar neerzetten, maar ze komt oorspronkelijk uit Engeland, heeft zwart sluik haar en is redelijk tenger gebouwd. Als je haar ziet, hoef je alleen maar te zetten dat je mij en Tinuviel goed kent
Jaa MaJo bij Lushquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:29 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, op de Leidsestraat? Dan kom ik misschien wel even langs vandaag!
Daar werkt trouwens een goede vriendin van ons, wie weet is ze er vandaag ook
Ik ga haar naam hier niet openbaar neerzetten, maar ze komt oorspronkelijk uit Engeland, heeft zwart sluik haar en is redelijk tenger gebouwd. Als je haar ziet, hoef je alleen maar te zetten dat je mij en Tinuviel goed kent
Laat ik nou vandaag ook richting stad moeten...quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet langskomen hoor! Ben al zenuwachtig genoeg![]()
als ik haar zie zal ik hoi zeggen. Tenzij ik in het andere filiaal werkhou het nog maar even geheim tot ik er eventueel echt ga werken. Anders komt de hele sc langs
Moaningquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:21 schreef MadMaster het volgende:
O ja, goedenmorgen...
Ik was niet van plan om vandaag als Zwarte Piet door de Leidsestraat te gaan wandelen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:24 schreef iamredleader het volgende:
Ja, mogguh MM, ik had eerder MaJo aan de telefoon, die begon al te stressen dat mensen haar zouden komen opzoekendoe dus maar liever niet met je zwartepiet-make-up, dan flipt ze helemaal
Er voorbij lopen is al genoeg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:23 schreef Nembrionic het volgende:
Het voordeel van in een Lushwinkel werken is dat je het zelf niet meer hoeft te kopen. Je hoeft er alleen maar een paar uurtjes doorheen te lopen
Spannend
Alles went...quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me echt af of je niet enorme hoofdpijn krijgt in zo'n winkel. Ik ben daar onlangs binnen geweest en het is echt een sterke geur. Dat je lekker ruikend thuiskomt snap ik wel ja
Ja, maar was dat niet omdat ik toen met een kruk liep net na mijn knie-operatie?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat ze je snel genoeg herkentik jou toen ook op koninginnedag
Op basis van de zwartepieten foto, alsmede wat ik ongeveer van je had verwachtquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Ja, maar was dat niet omdat ik toen met een kruk liep net na mijn knie-operatie?
Of had ik mijn MM-aureooltje toen boven mijn hoofd hangen of zo? Of had je toen een goede intuïtie?
Volgens mij kende je me niet van een 'normale' foto...
Jeez, ik ben dus te voorspelbaar/te opzichtig...quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op basis van de zwartepieten foto, alsmede wat ik ongeveer van je had verwacht![]()
En ik wist dat je eraan kwam, dus ik had me voorbereid.
Nee, je hebt geen MM-aureooltje voor zover ik kan zien![]()
En dat van de krukken klopt, maar dat was niet waaraan ik je toen herkende.
De wasdroger is klaar, ik ga de was ophangen om uit te luchten, en ga dan boodschappen doen. Tot straks
Ik ben heel benieuwd wat die activiteiten dan zijn. Heb wat inspiratie nodig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, vandaag afdelingsuitje. Bedrijfsbezoekje en dan activiteiten die iedereen tussen de 22 en 60 leuk vindt.
Ik loop met een boog om de Lush-winkels heen of knijp mijn neus dicht. Eén zo'n blokje zeep zal wel lekker zijn, maar al dat spul bij elkaar vermoordt mijn neus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:27 schreef MadMaster het volgende:
Er voorbij lopen is al genoeg.
Ik weet niet wat ze in die brokken zeep stoppen, maar het is behoorlijk, euh..., overheersend...
Ik zou je ook herkennen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Jeez, ik ben dus te voorspelbaar/te opzichtig...
Dat laatste vind ik meestal ook wel leuk als afwisselingquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was gisteravond hartstikke moe en nu nog steeds/alweer. Gisteren ongeveer van 8:15 tot 23:45 op een terrein geweest waar een festival was, als vrijwilliger. Een groot deel van de tijd was er eigenlijk niet veel te doen maar ik vond het ook weer zonde om naar huis te gaan, en nu heb ik een beetje een idee of ik evenementen wil gaan managen later.
Een van de meer aparte/leuke klusjes van gisteren was een party-tent in elkaar zetten voor de GGD. Nadelen: twee van de vier hoekstukken misten en het middenstuk bleef ook niet op de goede plek. Met een rol tape en gebruik van een paar overgebleven stokken als stutten toch dat ding weten te MacGyveren
Zonder ductape zou een hele generatie verstoken zijn van een geweldig seriequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:01 schreef Etcetera het volgende:
\o/ Ducktape FTW \o/
Met een jaarlijks feest hebben we een keer de partytent opgezet op een praktische manier (dakje maken, halve poten er onder, zeil er over, rest van de poten er onder) maar dat was veel minder leuk dan het hele geraamte opzetten en dan gaan zitten klooien. We hebben het ook al een paar keer laten doen door mensen die er voor het eerst waren, geeft ook leuke resultatenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik meestal ook wel leuk als afwisseling
Op Lowlands kwamen er trouwens een paar 14-16 jarigen staan en die hadden een hele grote tent meegenomen en na een uur rotzooien hadden ze die tent nog niet in elkaar
Allerlei hoekstukken, gekke hoeken en weet ik veel wat.
Toen hadden ze het opgegeven
Een paar van ons gingen toen even helpen en in 10 minuten stond dat ding
quote:
Hoe op over grote feesttentenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een jaarlijks feest hebben we een keer de partytent opgezet op een praktische manier (dakje maken, halve poten er onder, zeil er over, rest van de poten er onder) maar dat was veel minder leuk dan het hele geraamte opzetten en dan gaan zitten klooien. We hebben het ook al een paar keer laten doen door mensen die er voor het eerst waren, geeft ook leuke resultaten
Echt heel groot was deze niet, maar ik zal er over ophoudenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe op over grote feesttenten
Ik heb er nog een zere rug van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |