ik ben de videostream ook aan het capturen, voor de zekerheid, maar weet niet zeker of het goed gaat.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je zoiets in je hoofd haalt he... is er echt serieus iets mis met je.
Ik stel voor het ambulancepersoneel met tasers en pepperspray uit te rusten
Oh.. en even de verbindingssnelheid + programma's getest - dat opnemen van die audiostream en videostream van radio2 moet gaan lukken denk ik. Ik neem dat programma wel even op voor MM.

Audiostream lukt hier wel, video lijkt wel crap te gaan. Misschien zodra het op uitzendinggemist staat nog een keer proberen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik ben de videostream ook aan het capturen, voor de zekerheid, maar weet niet zeker of het goed gaat.

bij mij lijkt video wel goed te gaan, maar ik kan niet op het scherm zien wat ie doet. Dus ik laat 'm maar doorlopen en hoop er het beste van.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Audiostream lukt hier wel, video lijkt wel crap te gaan. Misschien zodra het op uitzendinggemist staat nog een keer proberen.

Video gaat hier nu ook goed, heb alleen eerste twee minuutjes gemist omdat ik de opname heb moeten herstarten (vanaf het 'hallo paradiso' heb ik het zegmaar).quote:Op donderdag 4 september 2008 20:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
bij mij lijkt video wel goed te gaan, maar ik kan niet op het scherm zien wat ie doet. Dus ik laat 'm maar doorlopen en hoop er het beste van.

Zeg, als je tijd zat hebt, waarom hebben wij dan nog niet afgesproken om te lunchen ofzo? Het jaar is al 4 dagen oud!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:19 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik tijd heb om op volleybal te gaan. Studie in Nijmegen stelt niet zo heel veel voor namelijk.Alleen heb ik al een keer of 5 gebeld afgelopen weken en ze nemen of niet op of de juiste persoon is er niet.

Prima hoor.. ik heb tijd zatquote:Op donderdag 4 september 2008 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, als je tijd zat hebt, waarom hebben wij dan nog niet afgesproken om te lunchen ofzo? Het jaar is al 4 dagen oud!![]()

Gezien het feit dat ie er plots vandoor gegaan is... lijkt me van nietquote:

quote:Op donderdag 4 september 2008 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, als je tijd zat hebt, waarom hebben wij dan nog niet afgesproken om te lunchen ofzo? Het jaar is al 4 dagen oud!![]()

goedzo, gezelligquote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Is goed hoor.Volgende week ben ik er alleen helemaal niet, maar de weken erna heb ik alle tijd. Gezellig!

ik ben niet achter de computer gaan eten hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ie er plots vandoor gegaan is... lijkt me van niet
Nog geen MM in het publiek kunnen herkennen op de paradiso opname overigens![]()

Ja.. op het 1e nummer na dus heb ik de complete video. Audio stream loopt nog (ze zijn nu aan het 'nabeschouwen'quote:Op donderdag 4 september 2008 22:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik ben niet achter de computer gaan eten hoor.
Is de opname bij jou gelukt? Ik wilde m net uitzetten maar is bij mijn na 22 minuten genokt

quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Audiostream lukt hier wel, video lijkt wel crap te gaan. Misschien zodra het op uitzendinggemist staat nog een keer proberen.
Dank, dank, dank...quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik ben de videostream ook aan het capturen, voor de zekerheid, maar weet niet zeker of het goed gaat.

Tsja... dan kan je het altijd daar ook nog van opnemen als je wilquote:Op donderdag 4 september 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dank, dank, dank...![]()
We kregen alleen vanavond te horen dat het zaterdag op TV wordt uitgezonden...

Euh, als je het niet erg vindt, neem ik het zaterdag in .WAV-formaat op van TV (of de DVD-recorder later)...quote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja... dan kan je het altijd daar ook nog van opnemen als je wil
Nog interesse in de audio stream dan (inclusief de nabeschouwing dus) ?
Totaal duurt ie 3 2:10 ?? uur, 126 MB's.
(vanwege .asf formaat denkt winamp dat de tijd niet helemaal klopt vermoed ik)

Neuh, hoeft niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, als je het niet erg vindt, neem ik het zaterdag in .WAV-formaat op van TV (of de DVD-recorder later)...
Even goed interesse in een zelfgemaakte opname van mij?

Keuze genoeg anders.quote:

NP hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keuze genoeg anders.
Mocht je je bedenken, be my guest...
En nogmaals dank (ook aan PR) voor de gedane moeite...

Nope, geen koptelefoon voor mij, stond zelfs niet in de zaal, maar zat ter hoogte van Barry Hay op het balkon aan de zijkant...quote:Op donderdag 4 september 2008 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
NP hoor
ik vroeg me wel af of er een kans bestaat dat ik jou met een grote koptelefoon op in het publiek heb kunnen aanschouwen

ik zou willen dat ik dat ook hadquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:58 schreef iamredleader het volgende:
Jawel, ik slaap wel eens uit. En als het heel erg laat wordt... soms tot 8
Neuh, ik kan tegenwoordig gewoon niet zo laat uitslapen, het lukt domweg niet. Ben op een gegeven moment wakker, en vind het zonde om dan maar in bed te liggen niksen. Zodoende heb ik dan een vroege start
Welke Lush winkel ben je straks? Utrecht?

Nee niet langskomen hoor! Ben al zenuwachtig genoegquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:29 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, op de Leidsestraat? Dan kom ik misschien wel even langs vandaag!
Daar werkt trouwens een goede vriendin van ons, wie weet is ze er vandaag ook
Ik ga haar naam hier niet openbaar neerzetten, maar ze komt oorspronkelijk uit Engeland, heeft zwart sluik haar en is redelijk tenger gebouwd. Als je haar ziet, hoef je alleen maar te zetten dat je mij en Tinuviel goed kent

Jaa MaJo bij Lushquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:29 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, op de Leidsestraat? Dan kom ik misschien wel even langs vandaag!
Daar werkt trouwens een goede vriendin van ons, wie weet is ze er vandaag ook
Ik ga haar naam hier niet openbaar neerzetten, maar ze komt oorspronkelijk uit Engeland, heeft zwart sluik haar en is redelijk tenger gebouwd. Als je haar ziet, hoef je alleen maar te zetten dat je mij en Tinuviel goed kent

Laat ik nou vandaag ook richting stad moeten...quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet langskomen hoor! Ben al zenuwachtig genoeg![]()
als ik haar zie zal ik hoi zeggen. Tenzij ik in het andere filiaal werkhou het nog maar even geheim tot ik er eventueel echt ga werken. Anders komt de hele sc langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |