Punten deel 1313:quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:27 schreef Waaghals het volgende:
rodney king
Ja!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:29 schreef Mark het volgende:
The Wicked Witch of the West?
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:55 schreef Waaghals het volgende:
Daadstraal?
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:57 schreef lubje25 het volgende:
Little Britain
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef Waaghals het volgende:
onslow keeping up appearences
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:25 schreef Mark het volgende:
Gokken:
Russisch![]()
Hongaars![]()
Roemeens![]()
Bulgaars![]()
En verder ook nog Witrussisch en Oekraïnsquote:Op donderdag 4 september 2008 15:40 schreef Mark het volgende:
Macedonisch?
De Rubus Kubus. Klinkt wel goedquote:Op donderdag 4 september 2008 15:48 schreef lubje25 het volgende:
rubus
Niet helemaal goed (Rubik), maar fonetisch wel zo bedoeld, neem ik aan?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Rubic
Volgens mij niet, hij bedoelde Rubic als in Mladic (Rubietsj)quote:Op donderdag 4 september 2008 15:56 schreef Mark het volgende:
Niet helemaal goed (Rubik), maar fonetisch wel zo bedoeld, neem ik aan?
Belangrijker voor de afgelopen vraag: schrijf je het ook vloeind?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:04 schreef starla het volgende:
Toch wel balen dat ik die laatste vragen gemist heb, als vloeiend Servo-Kroatisch en Hongaars sprekend iemand
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Belangrijker voor de afgelopen vraag: schrijf je het ook vloeind?
Doe ik nog Griekenlandquote:Op donderdag 4 september 2008 16:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Welk land werd jarenlang bestuurd door een junta die bekend stond als 'het kolonelsregime'?
quote:
Uit Wiki:quote:Op donderdag 4 september 2008 18:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb alleen ? (voornaam vergeten) Konopaka onthouden als de eerste die ooit op de spelen goud won voor Polen met discuswerpen
Maar zijn het ook allemaal symfonieën dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef Maizena het volgende:
Ik heb es even diep nagedacht en goed naar de namen gekeken...Ik wist dat een paar van de heren Freemasons zijn. En aangezien er geen vrouwen bij staan....
Vrijmetselarij of Freemasons dus...denk ik...
Opgezocht en goed bevonden.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef Maizena het volgende:
Ik heb es even diep nagedacht en goed naar de namen gekeken...Ik wist dat een paar van de heren Freemasons zijn. En aangezien er geen vrouwen bij staan....
Vrijmetselarij of Freemasons dus...denk ik...
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:47 schreef DuTank het volgende:
Gewoon een kopieerapparaat? Degene die het eerste met eentje kwam is in ieder geval James Watt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |