... ik hou het voortaan inderdaad weer gewoon bij consoles.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef anoniemm het volgende:
PC gaming is dan ook voor de elite he. De andere nepgamers hebben alleen een console.
De mooiste games komen niet eens meer op de pc uit .quote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef anoniemm het volgende:
PC gaming is dan ook voor de elite he. De andere nepgamers hebben alleen een console.
Op de pc hé!!1quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ja en Tetris en Klaverjassen enzoquote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
De mooiste games komen niet eens meer op de pc uit .
Ik noem een project gotham 4 een GTA 4 (die ergens in november pas verschijnt voor de pc) een Forza Motorsport enz enz
Wat kan jij jezelf tegenlullen zeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik noem een project gotham 4 een GTA 4 (die ergens in november pas verschijnt voor de pc) een Forza Motorsport enz enz
Je hebt volgens mij een fail systeem aangezien Far Cry supervet jeweetzelf is op de PCquote:Op woensdag 3 september 2008 22:03 schreef Yi-Long het volgende:
Goh.... paar jaar geleden Far Cry eens gedownload, was toen erg leuke game. Niet veel gespeeld (tot de boot zeg maar), maar wel goed bevallen.
Dus vandaag zag ik hem liggen in de winkel. Meegenomen. Even installeren. Alles op 'HIGH' natuurlijk, want is een oude game en ik heb een redelijk nieuwe pc.
Ja hoor.... alleen maar blauw en je kunt niet verder kijken dan 3 cm voor je neus. Je ziet geen ene fuck. Nu dus maar weer een patch downloaden van de officiele website en hopen dat het iets oplost straks.
-zucht-
PC gaming: je wordt er zo verdomd moe van
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef Herald het volgende:
Far Cry kost op zijn hoogst 5 euro, tis niet alsof je een spel van 59 euro hebt gekocht
staat in de TS ja, en is verder nog maar 1 keer genoemd...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:53 schreef Kale het volgende:
Voor Farcry had je als ik het me goed herinner een patch voor high res shizzle toch?
TS zegt alleen dat ie alles op High zet, wil niet zeggen dat ie het High Res pack heeftquote:Op woensdag 3 september 2008 23:30 schreef L0we het volgende:
[..]
staat in de TS ja, en is verder nog maar 1 keer genoemd...
In de TS? Doet het ook zeer dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:30 schreef L0we het volgende:
[..]
staat in de TS ja, en is verder nog maar 1 keer genoemd...
Heb je Rukkie weer hoor met z'n spuit 11 opmerkingenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en Tetris en Klaverjassen enzo
Tegenlullen?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat kan jij jezelf tegenlullen zeg.
Ben je me de afgelopen 3 dagen al zo vaak tegen gekomen dat je nu al over 'weer' praatquote:Op woensdag 3 september 2008 23:54 schreef Superfast het volgende:
[..]
Heb je Rukkie weer hoor met z'n spuit 11 opmerkingen
Beidequote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef Klautje het volgende:
Hahahaha koop dan Cryiss!!!!!!!!!!!!!!1 sukk0l
Nee ik ken je nog van ellenlange discussies op een ander accountquote:Op donderdag 4 september 2008 01:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben je me de afgelopen 3 dagen al zo vaak tegen gekomen dat je nu al over 'weer' praat
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:55 schreef Superfast het volgende:
[..]
Tegenlullen?![]()
Leer ff Nederlands joh i.p.v. je te ergeren aan het feit dat je gare pc niet doet wat je wilt
Klok - klepelquote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik heb een Wii, een PS3 en een PC.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef anoniemm het volgende:
OH JA DIE!!quote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef Hymen_Copter het volgende:
Trouwens wie is er ooit verder gekomen dan dat level dat je afdaling inmoet en dat er 1000 ubergrote gemuteerde zooi loopt met nog is 5000 van die halve gemuteerde pisnichten
Mjah... want ik zit te wachten op ingame advertising(!)quote:Op donderdag 4 september 2008 08:57 schreef Dibble het volgende:
TS is uber aap, als ie beetje gamert was wist die dat Farcry sinds 2007 gratis te downloaden is![]()
http://www.gamershell.com/download_20867.shtml
Die koop ik over een paar jaar wel eens als ie in de budgetbakken ligtquote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Koop Spore
Pfff, cheap ass! Spore is de bom!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die koop ik over een paar jaar wel eens als ie in de budgetbakken ligt
Het is een soort tamagotchi voor op de pc.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef Dibble het volgende:
waarin wordt spore zo gehyped? is dat geen dino spel ofsow?
Ik heb het even gedaan, gaat wel traagquote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef Dibble het volgende:
Het zou eerst Sim Everything gaan heten.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef Dibble het volgende:
Gewoon downloaden, over een jaar kan je hem alsnog kopen als je per se de game wilt ondersteunen (quote:Op donderdag 4 september 2008 09:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die koop ik over een paar jaar wel eens als ie in de budgetbakken ligt
Ow ja... downloaden... ik zal zometeen eens even kijken op 'napster' of 'kazaa'quote:Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef Klautje het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, over een jaar kan je hem alsnog kopen als je per se de game wilt ondersteunen (!)
Spore downloaden en dan geen wezens van andere gebruikers binnen kunnen krijgen... Jij koopt ook vaak auto's zonder wielen?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef Klautje het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, over een jaar kan je hem alsnog kopen als je per se de game wilt ondersteunen (!)
Nee, maar ik accepteer wel gratis auto's met lelijke bandenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spore downloaden en dan geen wezens van andere gebruikers binnen kunnen krijgen... Jij koopt ook vaak auto's zonder wielen?
Je kunt nu helemaal legaal Red Alert downloaden man! Waar wacht je op!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ow ja... downloaden... ik zal zometeen eens even kijken op 'napster' of 'kazaa'
Ik weet eigenlijk geen reet over SporeIk zal vanavond eens wat recensies enzo lezen.
Misschien dat ik maar gewoon weer Sim City 4 ofzo ga installeren.
Je kwam zeker niet verder dan het tweede levelquote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Far cry. De titel zegt genoeg.
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Huilen omdat je pc het niet aan kan zekerquote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Huilen omdat je een vrouwelijke username hebt zeker?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Als man zijnde met zo'n avatar zou ik ook overal commentaar op hebben om dat te verbloemen....quote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Klep dicht met je kksim, ga gewoon auto rijden met je smegmapikquote:Op donderdag 4 september 2008 02:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
De XBOX360 is kut want die ondersteunt geen goede racestuurtjes. PS3 is kut want die heeft geen goede racesims...
XBOX360 krijgt tenminste race pro in november..
verder zijn er gewoon geen sims op de consoles.
Ja de GT-serie is leuk spelen, en forza ook wel, maar niet sim. Meer semi-sim.
PC
Whahaha, kerel, Het Topic kan je gratis doorlezen.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:47 schreef Wunny het volgende:
Whahaha, kerel, Far Cry kan je gratis downloaden.
Zo, van welke opleiding kom jij? VMBO? Iig, ik heb mn rijbewijs + auto nu bijna 3 jaarquote:Op donderdag 4 september 2008 14:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Klep dicht met je kksim, ga gewoon auto rijden met je smegmapik
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef cucemodre het volgende:
Whahaha, kerel, Het Topic kan je gratis doorlezen.
Hou je smoel nou maar met je racegamesquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zo, van welke opleiding kom jij? VMBO? Iig, ik heb mn rijbewijs + auto nu bijna 3 jaar.
Dat dusquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
Het eerste spel dat ik ga kopen in 8 jaar?
Spore!
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Klep dicht met je kksim, ga gewoon auto rijden met je smegmapik
ben jij de leukste thuisquote:De mooiste games komen niet eens meer op de pc uit .
GT5 is geen sim. GT5 is hooguit een semisim.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:26 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]Smegmapik
Geen goede racesims op de PS3? Wat dacht je van GT5.
Ohnee dan ga je janken dat het een prologue is natuurlijk
edit: Overigens is deze reactie niet aan Rick gericht voor je daarover gaat janken met je auto.
Sterk argumentquote:
Bedoel je met mooiste de graphics? Op de pc ziet het er altijd mooier uit.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat het wel is (graphics ben ik met je eens zijn gewoon beter op de pc).quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef valek het volgende:
[..]
Bedoel je met mooiste de graphics? Op de pc ziet het er altijd mooier uit.
De consoles van tegenwoordig hebben ook steeds meer updates en patches nodig. Ze beginnen steeds meer op een "gewone pc" te lijken, met dezelfde problemen.
Ik blijf erbij dat het gamen op een pc het leukste is. Het voelt imo echter aan. Misschien komt het ook omdat ik een ouwe lul van bijna 30 ben.
De halve wereld dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:01 schreef Superfast het volgende:
Noobs die hun pc gebruiken om te gamen
Nog steeds? 2007 is al af hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:28 schreef Ulreazj het volgende:
Koop TFT 2 legaal.Nog steeds het spel van 2007.
Je PC is gewoon kutter dan je dacht. Far Cry loopt na de laatste paar patches gewoon prima, ook op nieuwere hardware, logisch toch dat je dan een patch nodig hebt. Daarbij is het een spel uit 2004, daar kun je niet vanuit gaan dat het nu nog perfect wordt ondersteunt. En ga eens Crysis spelen, veel vetter.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... ik hou het voortaan inderdaad weer gewoon bij consoles.
En dan vragen nog steeds mensen zich af waarom gamers gaan downloaden of helemaal afstappen van PC gaming(!)
Wat zeur je nou jongen, als je je die 5 euro (quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef Yi-Long het volgende:
Speelt op zich nu prima (quad-core, 4gb intern, 8800GT), maar de game, en dan vooral de AI valt me erg tegen. Ze 'spotten' ze op een gigantisch onrealistische manier, dus ik kan sluipen door het gras, maar vanuit het niets draaien ze zich om en komen op me af etc. Beetje onrealistisch.
Kutspel, heb hem op de 360. Het downloaden maar nauwelijks waardquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:57 schreef Superfast het volgende:
Kom Burnout Paradise eigenlijk nog eens uit voor de pc?
[ afbeelding ]
Je moet ook flatout ultimate carnage hebben, is tien keer zo goed.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:58 schreef Klautje het volgende:
[..]
Kutspel, heb hem op de 360. Het downloaden maar nauwelijks waard
Die ziet er wel mooi uit iddquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:58 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Je moet ook flatout ultimate carnage hebben, is tien keer zo goed.
3euro. En ik kende de game al en destijds beviel hij me prima, dus nu zag ik hem cheap liggen en besloot hem mee te nemen om er weer eens van te genieten. Destijds vielen die tekortkomingen me wellicht minder of, of stoorden me niet echt. Either way.... ik geef het dit weekend nog 1 kans om me te boeien, en anders is het gewoon zonde van die 3 euro geweest...quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:57 schreef Klautje het volgende:
[..]
Wat zeur je nou jongen, als je je die 5 euro (!!) wilt besparen lees je toch eerst ff reviews.
En anders download je hem gewoon van de officiële site![]()
![]()
Echt heh.
Op een console spelen voelt voor mij altijd wat "nep" aan. Een spel op een pc voelt natuurlijker (vind het moeilijk te verwoorden).quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:15 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat het wel is (graphics ben ik met je eens zijn gewoon beter op de pc).
Veel games komen wel op de console uit maar niet op de pc .
Zo vind ik Mariokart op de Wii gewoon meesterlijk net als de eerder genoemde racetitels .
Noem eens een meesterlijke racegame voor de pc die in het afgelopen jaar is uitgegeven Grid was wel vet moet ik toegeven maar verder?![]()
Daarnaast moet je je pc constant upgraden , driver conflicten , vage crashes waardoor je je savegame weer kwijt bent , weinig aanbod in echte toptitels (of pas een jaar nadat ze op de console zijn uitgegeven zoals een GTA 4)
Overigens vind ik RTS games wel vetter op de pc net als sommige shooters, voor arcade geweld vind ik de console gewoon beter geschikt
Ik ben bijna 32. Speel al vanaf mijn jeugd videogames, dus vanaf de MSX en C64, naar Amiga en Megadrive, en PC uiteraard etc etc.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:53 schreef valek het volgende:
[..]
Op een console spelen voelt voor mij altijd wat "nep" aan. Een spel op een pc voelt natuurlijker (vind het moeilijk te verwoorden).
Verder heb ik weinig last van foutmeldingen en dergelijk op mijn pc. Dat kan natuurlijk wel schelen omdat ik een baan heb in de ICT-sector.
Maar ik denk dat de generatie van 22 jaar en jonger eerder op een console dan op een pc speelt. De gemiddelde leeftijd op een lanparty is volgens mij ook rond de 30. Misschien is het wel leeftijdsgebonden, spelen op een console of op een pc. Dat spelen op een pc meer iets is voor mensen boven de 25 jaar.
Als er op een normale manier een discussie gevoerd wordt zie ik het probleem niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:33 schreef Joeriii het volgende:
PC vs. Console topic # 7845236
Ik snap je punt niet helemaal, je hoeft sowieso niet bij elk spel je drivers opnieuw te instaleren of dergelijken. Als je één keer je drivers upgrade kun je er weer een hele poos tegenaan. Daarbij heb je totaal geen monster pc nodig om games fatsoenlijk te spelen, een simpele 8600GT is al makkelijk genoeg om games leuk op te spelen. Als je elke game continu op z'n mooist wilt spelen dan moet je inderdaad welleens upgraden. Máár dat komt omdat games op de pc continu mooier worden, op een console niet, of althans een heel klein beetje. Uiteindelijk is er weer een nieuwe console uit met weer mooiere games en dergelijken, dat kost je ook geld.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben bijna 32. Speel al vanaf mijn jeugd videogames, dus vanaf de MSX en C64, naar Amiga en Megadrive, en PC uiteraard etc etc.
Maar bepaalde games zijn gewoon fijner om lekker vanaf de bank of vanuit je bed te spelen, en anderen zijn fijner op een PC (adventures, strategy, Sim City 4, etc).
De laatste jaren speel ik gewoon weinig op de pc, voornamelijk omdat ik geen zin heb om steeds mijn PC te moeten upgraden, en geen zin heb om steeds op zoek te gaan naar patches en drivers etc.
Ik denk wel dat PC gaming in de toekomst wel weer populairder gaat worden, zodra de PC echt een mediacenter in de huiskamer is bij de meeste mensen, en men niet steeds een mega-PC nodig heeft om de nieuwste games fatsoenlijk te kunnen spelen. Joypad support etc is dan ook wel belangrijk, omdat je niet op de bank gaat zitten met een muis en keyboard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |