... ik hou het voortaan inderdaad weer gewoon bij consoles.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef anoniemm het volgende:
PC gaming is dan ook voor de elite he. De andere nepgamers hebben alleen een console.
De mooiste games komen niet eens meer op de pc uit .quote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef anoniemm het volgende:
PC gaming is dan ook voor de elite he. De andere nepgamers hebben alleen een console.
Op de pc hé!!1quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ja en Tetris en Klaverjassen enzoquote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
De mooiste games komen niet eens meer op de pc uit .
Ik noem een project gotham 4 een GTA 4 (die ergens in november pas verschijnt voor de pc) een Forza Motorsport enz enz
Wat kan jij jezelf tegenlullen zeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik noem een project gotham 4 een GTA 4 (die ergens in november pas verschijnt voor de pc) een Forza Motorsport enz enz
Je hebt volgens mij een fail systeem aangezien Far Cry supervet jeweetzelf is op de PCquote:Op woensdag 3 september 2008 22:03 schreef Yi-Long het volgende:
Goh.... paar jaar geleden Far Cry eens gedownload, was toen erg leuke game. Niet veel gespeeld (tot de boot zeg maar), maar wel goed bevallen.
Dus vandaag zag ik hem liggen in de winkel. Meegenomen. Even installeren. Alles op 'HIGH' natuurlijk, want is een oude game en ik heb een redelijk nieuwe pc.
Ja hoor.... alleen maar blauw en je kunt niet verder kijken dan 3 cm voor je neus. Je ziet geen ene fuck. Nu dus maar weer een patch downloaden van de officiele website en hopen dat het iets oplost straks.
-zucht-
PC gaming: je wordt er zo verdomd moe van
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef Herald het volgende:
Far Cry kost op zijn hoogst 5 euro, tis niet alsof je een spel van 59 euro hebt gekocht
staat in de TS ja, en is verder nog maar 1 keer genoemd...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:53 schreef Kale het volgende:
Voor Farcry had je als ik het me goed herinner een patch voor high res shizzle toch?
TS zegt alleen dat ie alles op High zet, wil niet zeggen dat ie het High Res pack heeftquote:Op woensdag 3 september 2008 23:30 schreef L0we het volgende:
[..]
staat in de TS ja, en is verder nog maar 1 keer genoemd...
In de TS? Doet het ook zeer dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:30 schreef L0we het volgende:
[..]
staat in de TS ja, en is verder nog maar 1 keer genoemd...
Heb je Rukkie weer hoor met z'n spuit 11 opmerkingenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en Tetris en Klaverjassen enzo
Tegenlullen?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat kan jij jezelf tegenlullen zeg.
Ben je me de afgelopen 3 dagen al zo vaak tegen gekomen dat je nu al over 'weer' praatquote:Op woensdag 3 september 2008 23:54 schreef Superfast het volgende:
[..]
Heb je Rukkie weer hoor met z'n spuit 11 opmerkingen
Beidequote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef Klautje het volgende:
Hahahaha koop dan Cryiss!!!!!!!!!!!!!!1 sukk0l
Nee ik ken je nog van ellenlange discussies op een ander accountquote:Op donderdag 4 september 2008 01:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben je me de afgelopen 3 dagen al zo vaak tegen gekomen dat je nu al over 'weer' praat
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:55 schreef Superfast het volgende:
[..]
Tegenlullen?![]()
Leer ff Nederlands joh i.p.v. je te ergeren aan het feit dat je gare pc niet doet wat je wilt
Klok - klepelquote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik heb een Wii, een PS3 en een PC.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef anoniemm het volgende:
OH JA DIE!!quote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef Hymen_Copter het volgende:
Trouwens wie is er ooit verder gekomen dan dat level dat je afdaling inmoet en dat er 1000 ubergrote gemuteerde zooi loopt met nog is 5000 van die halve gemuteerde pisnichten
Mjah... want ik zit te wachten op ingame advertising(!)quote:Op donderdag 4 september 2008 08:57 schreef Dibble het volgende:
TS is uber aap, als ie beetje gamert was wist die dat Farcry sinds 2007 gratis te downloaden is![]()
http://www.gamershell.com/download_20867.shtml
Die koop ik over een paar jaar wel eens als ie in de budgetbakken ligtquote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Koop Spore
Pfff, cheap ass! Spore is de bom!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die koop ik over een paar jaar wel eens als ie in de budgetbakken ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |