Je kwam zeker niet verder dan het tweede levelquote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Far cry. De titel zegt genoeg.
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Huilen omdat je pc het niet aan kan zekerquote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Huilen omdat je een vrouwelijke username hebt zeker?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Als man zijnde met zo'n avatar zou ik ook overal commentaar op hebben om dat te verbloemen....quote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Klep dicht met je kksim, ga gewoon auto rijden met je smegmapikquote:Op donderdag 4 september 2008 02:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
De XBOX360 is kut want die ondersteunt geen goede racestuurtjes. PS3 is kut want die heeft geen goede racesims...
XBOX360 krijgt tenminste race pro in november..
verder zijn er gewoon geen sims op de consoles.
Ja de GT-serie is leuk spelen, en forza ook wel, maar niet sim. Meer semi-sim.
PC
Whahaha, kerel, Het Topic kan je gratis doorlezen.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:47 schreef Wunny het volgende:
Whahaha, kerel, Far Cry kan je gratis downloaden.
Zo, van welke opleiding kom jij? VMBO? Iig, ik heb mn rijbewijs + auto nu bijna 3 jaarquote:Op donderdag 4 september 2008 14:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Klep dicht met je kksim, ga gewoon auto rijden met je smegmapik
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef cucemodre het volgende:
Whahaha, kerel, Het Topic kan je gratis doorlezen.
Hou je smoel nou maar met je racegamesquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zo, van welke opleiding kom jij? VMBO? Iig, ik heb mn rijbewijs + auto nu bijna 3 jaar.
Dat dusquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
Het eerste spel dat ik ga kopen in 8 jaar?
Spore!
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Klep dicht met je kksim, ga gewoon auto rijden met je smegmapik
ben jij de leukste thuisquote:De mooiste games komen niet eens meer op de pc uit .
Ik noem een project gotham 4 een GTA 4 (die ergens in november pas verschijnt voor de pc) een Forza Motorsport enz enz
GT5 is geen sim. GT5 is hooguit een semisim.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:26 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]Smegmapik
Geen goede racesims op de PS3? Wat dacht je van GT5.
Ohnee dan ga je janken dat het een prologue is natuurlijk
edit: Overigens is deze reactie niet aan Rick gericht voor je daarover gaat janken met je auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |