abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61383207
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:50 schreef neo567 het volgende:

[..]

Luister:

In het begin iets over satan:

Nummer staat op, zonder koptelefoon dus geluid komt door belabberde luidsprekers van mijn laptop.

The doors maar eens gaan opzoeken online of via youtube, best goede muziek
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 4 september 2008 @ 19:55:09 #102
34793 neo567
You know who
pi_61383245
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:54 schreef Topspin het volgende:

[..]

Nummer staat op, zonder koptelefoon dus geluid komt door belabberde luidsprekers van mijn laptop.

The doors maar eens gaan opzoeken online of via youtube, best goede muziek
Ja goede teksten, maar je kan er depri van raken als je te lang er naar luisterd vind ik
pi_61383321
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:55 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ja goede teksten, maar je kan er depri van raken als je te lang er naar luisterd vind ik
Ik luister nooit te lang naar dezelfde muziek Zelfs van positieve vrolijke feel good muziek kan ik depressief worden bij te lang luisteren

Vaak hoogstens 3 nummers van dezelfde artiest en vervolgens weer wat anders om verveling tegen te gaan van wat ik door mijn oren hoor.

Moet overigens mijn ipod eens helemaal vol gaan gooien, ipod staat nu muziek op waar ik op uitgeluisterd ben en er past nog 50 GB op. Alleen eens winamp juist aan het lopen krijgen want dat programma heeft kuren en speelt geen muziek meer af dus ook omzetten van winamp naar ipod dat niet mogelijk is. Itunes is een bagger programma omdat het 20,000 mp3'tjes niet doet importeren in de bibliotheek.

Overigens is mijn realiteit weer anders, sigaretten en shag weer in voorraad en ben alweer vergeten dat ik net geen zin had om naar de winkel te gaan omdat ik ondertussen terug ben van de winkel 30 minuten geleden. Het verleden lijkt soms helemaal niet mee te tellen behalve als het gaat om slechte herinneringen die wel eens kunnen blijven hangen in het heden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 20:03:31 ]
pi_61383739
Geloof in God verward de geest

Zomaar een gedachte die in me opkwam. Je bent bezig met goed en slecht en hel plus hemel en ondertussen valt er geen touw meer aan vast te knopen wat je nu precies denkt. Daarbij nog een onzichtbare God waar je in gelooft en uiteindelijk wordt alles troebel en is de realiteit niet meer met het blote oog te zien door het omhulsel dat geloof heet. Dat geloof een heldere staat van zijn dus ook doet tegen houden in zekere zin.

Nogmaals dat bezig zijn met oordelen tussen goed en slecht wat de geest troebel maakt, er is geen goed en slecht in mijn ogen. Er zijn slechts consequenties van gedrag en justitie bepaald wat wel en niet mag.

Het begint overigens al donker te worden en het is pas kwart over acht, de schemering die zijn intrede doet. Tijd voor de demonen om uit hun schuilkelder te komen die het daglicht tegen doet houden Mocht ik in demonen geloven dan denk ik dat ze pas in het duister naar voren komen, dat ze niet tegen licht kunnen. Maar ik geloof er niet zo sterk in, in fantasie dus wel maar realistisch gezien is het de duisternis zelf die angst kan aanjagen omdat het zo'n verschil is met daglicht. Het verschil tussen donker en licht wat zorgt voor gaten in de geest als het ware. Eerst de geest die verlicht is door het licht en daarna duisternis die erop valt. Dat de projectie van donker op licht zorgt voor een bepaald gevoel.

[ Bericht 13% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 20:20:22 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 21:25:39 #105
34793 neo567
You know who
pi_61385804
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:14 schreef Topspin het volgende:
Geloof in God verward de geest

Zomaar een gedachte die in me opkwam. Je bent bezig met goed en slecht en hel plus hemel en ondertussen valt er geen touw meer aan vast te knopen wat je nu precies denkt. Daarbij nog een onzichtbare God waar je in gelooft en uiteindelijk wordt alles troebel en is de realiteit niet meer met het blote oog te zien door het omhulsel dat geloof heet. Dat geloof een heldere staat van zijn dus ook doet tegen houden in zekere zin.

Nogmaals dat bezig zijn met oordelen tussen goed en slecht wat de geest troebel maakt, er is geen goed en slecht in mijn ogen. Er zijn slechts consequenties van gedrag en justitie bepaald wat wel en niet mag.

Het begint overigens al donker te worden en het is pas kwart over acht, de schemering die zijn intrede doet. Tijd voor de demonen om uit hun schuilkelder te komen die het daglicht tegen doet houden Mocht ik in demonen geloven dan denk ik dat ze pas in het duister naar voren komen, dat ze niet tegen licht kunnen. Maar ik geloof er niet zo sterk in, in fantasie dus wel maar realistisch gezien is het de duisternis zelf die angst kan aanjagen omdat het zo'n verschil is met daglicht. Het verschil tussen donker en licht wat zorgt voor gaten in de geest als het ware. Eerst de geest die verlicht is door het licht en daarna duisternis die erop valt. Dat de projectie van donker op licht zorgt voor een bepaald gevoel.
Licht heeft de eigenschap om zich altijd midden in het donker te nestelen heb ik wel eens gehoord!
The day destroys the night, night divides the day
En donker: ik heb wel is gehoord van het vagevuur waar donkere zeg maar inkt zwarte vlekken op je ziel worden schoon gebrand, nu dacht ik terwijl ik om me heen keek een tijdje geleden: Die zon..... stel dat er reincarnatie bestaat, dan is die zon een vagevuur voor als je na het geleefde leven, van die vlekken op je ziel hebt, om die schoon te branden, en dat is gelijk een extra onzichtbare functie!
De aarde fungeert als een soort wasmachine: veel water en draait een hoop toeren (1500 kmp/u).
Al het schone verlaat alleen de aarde en het vuil blijft lopen/draaien, het wasmiddel is het gedachte goed, de vlekkenverwijderaar is de zon .
ALs je dan schoon gebrand bent van je zondes, dan wordt je weer ge-incarneert naar een tweede of derde wereld land, al naar gelang de zwaarte van je vlekken en maakt eigenlijk een soort cariere; als je goed geleefd hebt in een tweede of derde wereld land dan incarneer je in een eerste wereld land, waar je alle verleidingen moet weerstaan, of iig niet te veel van snoepen, want dan krijg je ezels oren, zoals alice in wonderland .
Zo iets dus
pi_61386378

Geef mij maar een vierde wereldland waar je best wat verleidingen mag weerstaan want verleidingen weerstaan is niet eens zo slecht om het leven prettig en aangenaam te houden. Verleidingen weerstaan zonder aantasting van gezondheid of welzijn dus ook.

Ik hoop echter op een leven na de dood waar ik alleen uit energie besta zoals ik eerder liet zien op die afbeelding, een hoopje of laagje energie waar ik relaxed ben en mooie werelden verken zonder stoffelijk te zijn. Een droomwereld die echt lijkt maar ik besta niet echt.

Hoef na dit bestaan geen lichaam te hebben want in dromen komen ook vaker vrouwen naar voren hier waar het echt lijkt alsof ik ze kan aanraken en nog meer. Alsof in dromen ook vaak het stoffelijke echt aanwezig is, zo kan ik in dromen ook pijn of jeuk voelen af en toe. Soms word ik wel eens door een speer getroffen in een droom en dan lijkt die pijn dus echt door merg en been te gaan. Af en toe een vrouw waar ik aan de borsten voel en ook dan lijken die borsten kneedbaar te zijn alsof het een echt lichaam is Dan nog vaker wodka jus en bier gedronken tijdens het slapen waarbij de smaak echt aanwezig leek en het gevoel van vochtige substantie vloeiend door mijn keel opmerkzaam leek te zijn alsof het niet van echt te onderscheiden was. Soms lijken dromen hier echt realistisch te zijn dus

Dus geef mij dan maar een droomwereld vol prachtige landschappen en mooie vrouwen en vliegende dromen. Laat de ellende van hersens maar weg, alleen het dromerige kosmische bewustzijn in een staat van welzijn

Het stoffelijke bevalt dus ook maar hierna eens een compleet andere vorm als het ff kan

[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 22:02:23 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 22:01:27 #107
34793 neo567
You know who
pi_61386818
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:47 schreef Topspin het volgende:
Geef mij maar een vierde wereldland waar je best wat verleidingen mag weerstaan want verleidingen weerstaan is niet eens zo slecht om het leven prettig en aangenaam te houden. Verleidingen weerstaan zonder aantasting van gezondheid of welzijn dus ook.

Ik hoop echter op een leven na de dood waar ik alleen uit energie besta zoals ik eerder liet zien op die afbeelding, een hoopje of laagje energie waar ik relaxed ben en mooie werelden verken zonder stoffelijk te zijn. Een droomwereld die echt lijkt maar ik besta niet echt.

Hoef na dit bestaan geen lichaam te hebben want in dromen komen ook vaker vrouwen naar voren hier waar het echt lijkt alsof ik ze kan aanraken en nog meer. Alsof in dromen ook vaak het stoffelijke echt aanwezig is, zo kan ik in dromen ook pijn of jeuk voelen af en toe. Soms word ik wel eens door een speer getroffen in een droom en dan lijkt die pijn dus echt door merg en been te gaan. Af en toe een vrouw waar ik aan de borsten voel en ook dan lijken die borsten kneedbaar te zijn alsof het een echt lichaam is Dan nog vaker wodka jus en bier gedronken tijdens het slapen waarbij de smaak echt aanwezig leek en het gevoel van vochtige substantie vloeiend door mijn keel opmerkzaam leek te zijn alsof het niet van echt te onderscheiden was. Soms lijken dromen hier echt realistisch te zijn dus

Dus geef mij dan maar een droomwereld vol prachtige landschappen en mooie vrouwen en vliegende dromen. Laat de ellende van hersens maar weg, alleen het dromerige kosmische bewustzijn in een staat van welzijn

Het stoffelijke bevalt dus ook maar hierna eens een compleet andere vorm als het ff kan
Zoiets heb ik ook, liever niet maar het moet enzo.
Wie bepaalt het nou uiteindelijk, waar stopt het een keer, ik vind het allemaal erg mooi gemaakt en bedacht, maar ik haat de rijtjes voor de kassa en files en hokjes en ga zo maar door, laat mij maar een apollo zijn uit de griekse mythologie, lekker Lier spelen, enzo.
Alleen dan liever geen DIANA als zus
pi_61386976
Gewrichtspijn, hoofdpijn, spierpijn, storing in de hersens, eelt aan de voeten, jeuk aan de huid door zeep, transpiratie bij het sporten, slaapvoeten na het slapen en jeukende ogen in de lente. Verkoudheid, verstopte neus en wisselende stemmingen door hormonen en wisseling van seizoenen. Een kloppend hart dat wordt waargenomen wat zorgt voor een vreemde gewaarwording. Steken in de zij. Iedere 20 minuten moeten pissen bij het drinken van bier, een kater na bier. Slapeloze nachten die zorgen voor chaos. Pijn aan de kont bij lang zitten, pijn aan de benen en voeten bij lang staan. In geval van op kantoor werken RSI en pijn aan de rug door foute houding en in geval van contactlenzen droge ogen en in geval van bril hetzelfde geval. Dan heb je nog diarree en sowieso meer klachten bij het ouder worden. Lichaam dat aan slijtage onderhevig is dus ook. Waarom is het allemaal stoffelijk gemaakt in eerste instantie Waarom niet alles als illusie waarbij men toch alles goed kan waarnemen maar op een hele andere manier. Dan denk ik aan een soort denkbeeldige LSD achtige wereld waar mensen op een prettige manier aan het trippen zijn en waar je ook hele uitgestrekte natuurgebieden hebt met meer soorten bomen en planten en waar je al trippend op het strand kunt liggen zonder dat je huid ouder wordt of dat je zand in je ogen krijgt of je voeten verbrandt aan het hete zand. Geen kwallen in de zee die kunnen steken en geen zoutwater in je bek waar je van moet kotsen. Een grote perfecte illusie waar je geen Ikea meubels hoeft te kopen maar waar je huis mocht je uberhaupt een huis nodig hebben, voorzien is van alle gemakken op een compleet andere manier dan de huidige manier waar ieder interieur op elkaar lijkt.

Het lichaam is alleen maar lastig zo nu en dan Ben dan gelukkig geen vrouw want dan zou ik ook nog wat te emmeren hebben over het maandelijkse probleem

[ Bericht 14% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 22:14:06 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 22:14:02 #109
34793 neo567
You know who
pi_61387271
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef Topspin het volgende:
Gewrichtspijn, hoofdpijn, spierpijn, storing in de hersens, eelt aan de voeten, jeuk aan de huid door zeep, transpiratie bij het sporten, slaapvoeten na het slapen en jeukende ogen in de lente. Verkoudheid, verstopte neus en wisselende stemmingen door hormonen en wisseling van seizoenen. Een kloppend hart dat wordt waargenomen wat zorgt voor een vreemde gewaarwording. Steken in de zij. Iedere 20 minuten moeten pissen bij het drinken van bier, een kater na bier. Slapeloze nachten die zorgen voor chaos. Pijn aan de kont bij lang zitten, pijn aan de benen en voeten bij lang staan. In geval van op kantoor werken RSI en pijn aan de rug door foute houding en in geval van contactlenzen droge ogen en in geval van bril hetzelfde geval.

Het lichaam is alleen maar lastig zo nu en dan Ben dan gelukkig geen vrouw want dan zou ik ook nog wat te emmeren hebben over het maandelijkse probleem
Hahaha, waar is God, ik vind het goede argumenenten om is aan de kaak te stellen.
pi_61387393
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:14 schreef neo567 het volgende:

[..]

Hahaha, waar is God, ik vind het goede argumenenten om is aan de kaak te stellen.
Die zogenaamde denkbeeldige wereld waar ieder wezen denkbeeldig aanwezig is maar ook in contact komt met andere denkbeeldige werelden van denkbeeldige wezens lijkt me ook veel makkelijker in elkaar te zetten dan al dat stoffelijke dat opgebouwd is uit zoveel atomen en neutronen en moleculen plus nog meer van dat gedoe.

Maak er een droomreis van en je hebt geen complexheden die defect kunnen raken.

Alles en iedereen stoned en afwezig maar alsnog meemakend wat er gebeurt

Wie weet zijn wij wel een hoopje kosmische energie dat aan het dromen is dat we stoffelijk zijn hier op aarde. Dat we allemaal een nachtmerrie hebben op dit moment en dat ons echte wezen ergens in de kosmos aanwezig is maar dat we aards zijn door die foute droom Puur fantasie dus, niet serieus te nemen in geval dat mensen het serieus zouden KUNNEN nemen

Heb net een frietje zuurvlees met bami-blok besteld bij de afhaal friture, hopelijk zijn de frites niet te heet en hopelijk ook niet te koud. Wederom dat het nooit echt goed is want bij te heet verbrand ik mijn bek en bij te koud smaakt het niet. Bij te heet zou je kunnen zeggen laat het afkoelen maar dat doe ik niet omdat ik zin heb in een frietje
pi_61387657
Maar over God aan de kaak stellen, het is toch onze straf dat het zo is dat het zo is dat het niet perfect en ideaal is? Dus wat valt er aan de kaak te stellen als we het verdiend hebben?

Komt dan over alsof het een complete hel is in mijn ogen en dat is het dus niet. Ik heb eten en drinken en ik voel me vaak goed genoeg om me lekker te voelen. Alsnog die twijfel waarom er een aantal zaken aanwezig zijn die niet je van het zijn.

Frietje is er, bel gaat dus ik ben ff weg
  donderdag 4 september 2008 @ 22:43:42 #112
34793 neo567
You know who
pi_61388185
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:26 schreef Topspin het volgende:
Maar over God aan de kaak stellen, het is toch onze straf dat het zo is dat het zo is dat het niet perfect en ideaal is? Dus wat valt er aan de kaak te stellen als we het verdiend hebben?

Komt dan over alsof het een complete hel is in mijn ogen en dat is het dus niet. Ik heb eten en drinken en ik voel me vaak goed genoeg om me lekker te voelen. Alsnog die twijfel waarom er een aantal zaken aanwezig zijn die niet je van het zijn.

Frietje is er, bel gaat dus ik ben ff weg
Smakelijk!

Het is voor mij vaak een straf, maar het is ook weer zo dat 1 dag zon een week regen kan doen vergeten, alleen als het regent, wordt je meer op jezelf geworpen lijkt wel, ik ook ff wat eten, accu is leeg
pi_61388336
Wie weet zie je het wel als een te erge straf waardoor het ook een straf gaat zijn. Heb dan geen constante stemmen in mijn hoofd maar je praat ook vaker over die muren van de realiteit maar die muren maak je misschien zelf aan door te focussen op de muren van de realiteit. Dat je je blind staart op het negatieve dus niet het positieve ziet. Maar dan zie je het postieve wel een beetje in door een dag zon die de regen doet vergeten. Smakelijk ook Heb het eten op en het was dus niet warm genoeg Het bami-blok was erg melig en zo kun je maar beter je eigen hap koken.

Als ik dan bezig ben met mankementen dan is dat ook als geintje bedoeld of is dat bij jou ook voor de gein dat je het als een straf ziet?

Niet zo serieus nemen en vervolgens is het meteen rooskleuriger.

Daarbij heb ik ook vaker het gevoel van echte vrijheid in het leven, en dan focus ik me dus in principe nergens op behalve die vrijheid die ik heb om te doen en laten wat ik wil. Zolang ik geen moorden pleeg of de wet overtreedt is bijna alles toegestaan met af en toe meldingsplichten maar dat is te verwaarlozen met de vrijheid die wel aanwezig is.

[ Bericht 21% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 22:55:35 ]
pi_61388605
Tis weer pikke-donker buiten, de straatverlichting zorgt ervoor dat er nog wat licht schijnt. Zou de straatverlichting uitgaan dan is niets meer te zien van de omgeving. Dan komen ze eraan, de wezens zonder naam en bestaan. Ze zoeken een weg in je geest en teren daar alsof het is een feest
  donderdag 4 september 2008 @ 23:00:28 #115
34793 neo567
You know who
pi_61388623
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:49 schreef Topspin het volgende:
Wie weet zie je het wel als een te erge straf waardoor het ook een straf gaat zijn. Heb dan geen constante stemmen in mijn hoofd maar je praat ook vaker over die muren van de realiteit maar die muren maak je misschien zelf aan door te focussen op de muren van de realiteit. Dat je je blind staart op het negatieve dus niet het positieve ziet. Maar dan zie je het postieve wel een beetje in door een dag zon die de regen doet vergeten. Smakelijk ook Heb het eten op en het was dus niet warm genoeg Het bami-blok was erg melig en zo kun je maar beter je eigen hap koken.

Als ik dan bezig ben met mankementen dan is dat ook als geintje bedoeld of is dat bij jou ook voor de gein dat je het als een straf ziet?

Niet zo serieus nemen en vervolgens is het meteen rooskleuriger.

Daarbij heb ik ook vaker het gevoel van echte vrijheid in het leven, en dan focus ik me dus in principe nergens op behalve die vrijheid die ik heb om te doen en laten wat ik wil. Zolang ik geen moorden pleeg of de wet overtreedt is bijna alles toegestaan met af en toe meldingsplichten maar dat is te verwaarlozen met de vrijheid die wel aanwezig is.
Nee ik zie het niet als straf al die mankementen, het zijn dingen die je voelt, zoals jeuk enz.
Ik bekijk de wereld heel anders als ik verliefd ben bv, dan ben ik licht voetiger en stukken opgewekter.

Het is zelfs bewezen dat als je van je werk komt en je hebt bv promotie gemaakt of je bent verliefd zoals ik, dat je afweer systeem sterker is, je stapt die bus in en naast je is iemand die verkouden is; dan is de kans dat je wordt ge-infecteerd kleiner als dan wanneer je realtie net uit is of wanneer je ontslagen bent.
pi_61388695
Geestelijke kracht inderdaad die ervoor zorgt dat je lichamelijk ook meer sterker bent. De geest die het lichaam voedt en andersom een zwak lichaam die kan zorgen voor een zwakke geest.

Op de olympische spelen had je die een 10 KM zwemmer die leukemie had, is erboven op gekomen op een of andere manier en heeft goud gewonnen. Waarschijnlijk een sterke wil en boven zijn ziekte uitgestegen. Anders een lichamelijk wonder zonder verdere bijbedoeling.
pi_61388800
Heb nu het gevoel om in het diepe te zakken zittend in het donker hier, overdag nooit last van maar is het donker dan lijken de grondvesten te verdwijnen omdat er niet meer zoveel houvast is aan de realiteit doordat er geen beeld meer voor ogen is behalve de duisternis met af en toe een tint licht van de lantaarnpaal.

Lig ik dan in bed dan is het al helemaal een ander leven door de grote donkere vlek voor ogen zonder aanhechtingspunt. Dan kan het alle kanten opgaan als ik niets zie

Ook makkelijker visualiseren in het donker omdat er geen plaatje is van de realiteit, alsof zelf aanvullen op een zwarte ondergrond makkelijker is dus ook.
  donderdag 4 september 2008 @ 23:15:33 #118
34793 neo567
You know who
pi_61389012
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:07 schreef Topspin het volgende:
Heb nu het gevoel om in het diepe te zakken zittend in het donker hier, overdag nooit last van maar is het donker dan lijken de grondvesten te verdwijnen omdat er niet meer zoveel houvast is aan de realiteit doordat er geen beeld meer voor ogen is behalve de duisternis met af en toe een tint licht van de lantaarnpaal.

Lig ik dan in bed dan is het al helemaal een ander leven door de grote donkere vlek voor ogen zonder aanhechtingspunt. Dan kan het alle kanten opgaan als ik niets zie

Ook makkelijker visualiseren in het donker omdat er geen plaatje is van de realiteit, alsof zelf aanvullen op een zwarte ondergrond makkelijker is dus ook.
Alsof er via je ogen gedachte stroomt naar buiten toe, het gevoel hebben dat er iemand naar je kijkt als je in de rij staat te wachten van de kassa, en dan draai je je om, en ja hoor....
Dat aanhechtings punt is dus voelbaar, een soort stroompje, stuurstroompje zeg maar.

Of een straal stroom beter gezegd.
pi_61389085
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:15 schreef neo567 het volgende:

[..]

Alsof er via je ogen gedachte stroomt naar buiten toe, het gevoel hebben dat er iemand naar je kijkt als je in de rij staat te wachten van de kassa, en dan draai jej jeom, en ja hoor....
Dat aanhechtings punt is dus voelbaar, een soort stroompje, stuurstroompje zeg maar.
En dan in het pikke-donker helemaal niets om op te richten waardoor gedachtes kunnen afdwalen, vandaar dat ik me soms voel wegzakken in het donker waarschijnlijk omdat niets mijn aandacht opeist. En dan vanzelf in het wegzinken gedachtes of beelden die naar voren kunnen komen die niets te maken hebben met de realiteit maar in verbeeldingskracht aanwezig zijn.

Kan zijn dat daarom ook dromen zo vreemd en onvoorspelbaar kunnen zijn, dat het plaats vindt in het donker dus vanzelf meer speling omdat er geen huizen zijn van beton die sterk aanwezig zijn en aandacht opeisen net zoals het daglicht en de zon die constant om aandacht vraagt.

Komt ook over alsof de duisternis zelf helemaal geen aandacht vraagt en vanzelf gaat de aandacht hier naar mezelf toe in mijn hoofd

Nog ff en dan maar offline, nog een aflevering X-files kijken en dan met ipod richting nest. Morgen wekker zetten en dan weer verder in de dit des levens.

In het donker heb ik dus echt vaak het idee in een spannende horror-film leefbaar te zijn, alleen al hoe voorwerpen naar voren komen in het donker als ze niet duidelijk te zien zijn. Alsof het allemaal schimmen zijn en leefbaar zijn op een bepaalde manier. Alsof een deur zelfs leven in zich heeft en zomaar zou kunnen open gaan net zoals een boekenkast of de lampjes van het modem in een donkere ruimte.

Alsof het hele leven meer spanning in zich heeft dus ook, alsof het tot leven komt zelfs al kan het onmogelijk leven bevatten.

Weet je wat dan ook zo vreemd is Zou ik mezelf helemaal laten gaan in de gedachte dat het niet levende leefbaar kan worden dan zou ik zelfs geesten kunnen gaan zien zittend op de tuinbank voor me in het donker. Alleen al de opgewekte gedachtes en fantasie die in werking stellen dat ik meer ga zien dan waar te nemen valt. Dan gaat het vanzelf allemaal. Ik begin dan te denken dat een deur vanzelf kan open gaan omdat het iets anders uitstraalt, vervolgens ga ik verder met lampjes in het donker die de kamer doen laten verlichten op een bepaalde manier en mijn verbeeldingsvermogen gaat verder naar geesten omdat ik tot het onderwerp geesten komt. Nog een stap verder en ik zie een demoon.

Maar dan ben ik bewust dat het de fantasie is die ik aan het opwekken ben dus het is niet ernstig

[ Bericht 11% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 23:32:27 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 23:27:35 #120
34793 neo567
You know who
pi_61389313
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef Topspin het volgende:

[..]

En dan in het pikke-donker helemaal niets om op te richten waardoor gedachtes kunnen afdwalen, vandaar dat ik me soms voel wegzakken in het donker waarschijnlijk omdat niets mijn aandacht opeist. En dan vanzelf in het wegzinken gedachtes of beelden die naar voren kunnen komen die niets te maken hebben met de realiteit maar in verbeeldingskracht aanwezig zijn.

Kan zijn dat daarom ook dromen zo vreemd en onvoorspelbaar kunnen zijn, dat het plaats vindt in het donker dus vanzelf meer speling omdat er geen huizen zijn van beton die sterk aanwezig zijn en aandacht opeisen net zoals het daglicht en de zon die constant om aandacht vraagt.

Komt ook over alsof de duisternis zelf helemaal geen aandacht vraagt en vanzelf gaat de aandacht hier naar mezelf toe in mijn hoofd

Nog ff en dan maar offline, nog een aflevering X-files kijken en dan met ipod richting nest. Morgen wekker zetten en dan weer verder in de dit des levens.
Ja ik denk wel eens dat het allemaal teleportatie is in m'n droom; zo ben ik hier en hop, zo ben ik daar.

Eigenlijk wiskundig gezien (occult?) moet het ook wel want als alles oneindig deelbaar is dan kan je vinger nooit een toets raken ( je moet eerst bv de helft overbruggen en dan weer de helft, enzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')