abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62953135
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:37 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ben je twee keer aangekomen?

Hoeveel kilo??

En effe serieus, niet zo afwachtend doen!! Gewoon haar op de man afvragen of ze überhaupt wel zin heeft in contact met je. Je gaat daar toch niet al ruim twee maanden lang een beetje zitten afwachten tot ze misschien toevallig wel eens een keertje tijd heeft? Want druk, druk, druk is niet meer dan een excuus. En je bent wel min of meer voor haar weer terug naar Parijs gegaan. Dus kun je beter direct zijn. Wel succes toegewenst uiteraard!
Nee, ik wacht lekker af. Alleen God weet het goede moment. Ik heb nog steeds genoeg reden om te geloven dat het goed komt en dat Hij ons samen zal brengen.
quote:
Verder denk ik dat je haar teveel idealiseert. Maar goed. Dat doen wel meer mannen.
Niet haar, ik besef heel goed dat ze niet perfect is of een godin, maar ik geloof wel dat een relatie met haar gigantisch mooi zou zijn, de match zou perfect zijn. Ik heb ondertussen zoveel vrouwen ontmoet, maar toch geen 1 waarbij het diezelfde klik, vlam en aantrekkingskracht is.

Ben jij nog in Parijs geweest? Mijn kerk nog bezocht?
pi_62970841
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat tweede inderdaad. God laat meestal iemands leven beetje bij beetje afbreken voordat ie intervenieert, en dat over het algemeen via andere mensen die al geloven, niet via spetterende wonderen enzo. Iemand die blij en tevreden met alles is, heeft geen behoefte aan een andere boodschap over het leven. Als ik haar in tijd van eenzaamheid met alle liefde kan behandelen, zal ze daar veel vatbaarder voor zijn in een tijd van lijden dan wanneer alles oke is en ze alles heeft wat haar hartje begeert, toch?
[..]

Oke. Vinden ze het erg om daar terecht te komen?
Dit klinkt wel heel erg hoor moet ik zeggen...

Je zegt dat dit de liefde van je leven zou moeten zijn en je bent blij dat het niet goed gaat met haar, beetje vreemd...maar ok...
Zou het niet zoveel meer kracht hebben als iemand vanuit een sterke positie ergens voor kiest dan vanuit wanhoop maar een strohalm aanpakt?
Zou je niet gewoon het beste moeten willen voor haar, zelfs als dat betekend dat ze nooit de jouwe zal zijn, zou je hart niet moeten bloeden bij het idee dat ze het zo naar heeft?

Komt een beetje lijkenpikkerig over om eerlijk te zijn, hoop maar dat het op het scherm er zo een beetje ongelukkig uitkomt en niet echt zo gemeend is.

Maar goed, hoe is het in parijs, waar hou je je mee bezig allemaal, vertel eens wat!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_62975389
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit klinkt wel heel erg hoor moet ik zeggen...

Je zegt dat dit de liefde van je leven zou moeten zijn en je bent blij dat het niet goed gaat met haar, beetje vreemd...maar ok...
Zou het niet zoveel meer kracht hebben als iemand vanuit een sterke positie ergens voor kiest dan vanuit wanhoop maar een strohalm aanpakt?
Zou je niet gewoon het beste moeten willen voor haar, zelfs als dat betekend dat ze nooit de jouwe zal zijn, zou je hart niet moeten bloeden bij het idee dat ze het zo naar heeft?

Komt een beetje lijkenpikkerig over om eerlijk te zijn, hoop maar dat het op het scherm er zo een beetje ongelukkig uitkomt en niet echt zo gemeend is.

Maar goed, hoe is het in parijs, waar hou je je mee bezig allemaal, vertel eens wat!
Ik denk dat het verkeerd overkomt ja. Het is niet lijkenpikkerig bedoelt, ik ben me er alleen bewust van dat het geen zin heeft om bij haar aan te kloppen zolang ze nog denkt dat ze het allemaal zelf wel redt en zich constant fulltime op haar studie kan richten en alle mogelijkheden van een eventuele relatie afsluit etc. Ondertussen blijkt haar filosofie steeds desastreuzere uitwerkingen te hebben en uiteindelijk zal ze daardoor openstaan voor iets anders. Ik kan en wil niks forceren, ik wacht rustig op het juiste moment.

Het is fantastisch in Parijs, het is alsof ik in een film leef of in een adventuregame op de computer. God brengt me meer en meer in contact met mensen die iets met geloof willen, die verdwaald zijn, mensen voor wie ik iets kan betekenen. Zelfs mn kennis die ik in mn studie psychologie op heb gedaan komt daarbij van pas. Ik doe waar ik van hou, mensen helpen door ze naar God te leiden, en dat begint serieus vruchten af te werpen. Verder ben ik bevriend met een zoon van de voormalig president van Zimbabwe, Nboko, met een rijke dame die persoonlijke contacten heeft met Sarkozy, Chirac en andere hoge piefen, ik spreek veel met daklozen, gewone mensen, kerkleiders, ik bezoek concerten, musea, geniet met volle teugen, en de liefde en vrede van God die zich steeds meer manifesteert gaat alle verstand te boven. Het enige mindere is dat me duidelijk is geworden wat voor werk God wili dat ik ga doen. Ik wilde zelf leraar engels worden maar dat ging niet door, en na enkele gebeden werd duidelijk dat ik de metro moet gaan poetsen, zo'n beetje het laagste van het laagste wat er te vinden is daar. Hoe dat verder uit zal werken en hoelang ik dat moet gaan doen weet ik niet, maar ik zal God gehoorzamen in deze en dan zien we wel. Maar makkelijk is t niet.

Hoe is het met jou allemaal?
pi_62976466
Al die contacten Ali..... met hoge functionarissen, je bent toch niet lid van een geheime genootschap of wel

Hoe staat het met je Frans overigens? Frans vind ik persoonlijk een rot taal en heb dat vak meteen laten vallen na de brugklas. En hoe is het in Parijs met de Fransen, spreken ze ondertussen ook een woordje Engels of zijn ze nog steeds zo arrogant dat ze toeristen weigeren in het Engels te woord te staan?

Niet om jou Parijs af te kraken maar heb me persoonlijk gruwelijk kunnen ergeren aan die Fransen die geen woord Engels konden en een horeca onderneming hadden. Ook vaak het idee dat ze je aan het uitlachen of bezeiken waren met van alles en nog wat zoals in de film European vacation van Chevy Chase.

Bericht komt dan ook wat ongeloofwaardig over Je hebt contact met hoge functionarissen en voert gesprekken met allerlei mensen en ondertussen moet je de metro poetsen van god
Genieten is toegestaan!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 18:08:17 #295
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62976518
Hoe vaak heb je haar nou helemaal ontmoet en met haar gesproken? Dat was tot nu toe toch erg summier?
En toch denk jij dat je haar wel even kan redden'', omdat je hebt bepaald dat ze ongelukkig is, ondanks dat ze aangeeft er geen behoefte aan te hebben? Dat vind ik raar.

En god heeft je verteld dat je de metro moet gaan poetsen?? Man oh man..... sorry hoor
Je doet jezelf ongelooflijk tekort. Je eigen denken en handelen. Je zelfstandigheid. Je wezen.
Dat er op dit moment weinig interessant werk is, okay. Dus pak je aan wat wél voor het oprapen ligt aangezien je toch moet leven daar. Maar om dat op het conto van god te schrijven.

En nee, nog niet in Parijs geweest, gaat binnenkort gebeuren, er was wat tussengekomen op de oorspronkelijke datum. En ja, ik ga ook kerken bezoeken, niet om god of weetikveelwie te vinden, maar voor de mooi. Kunstwerken kijken in kerken is een van mijn favoriete bezigheden.

Ik spreek overigens vloeiend Frans. Zálige taal!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_62976548
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:05 schreef Topspin het volgende:
Al die contacten Ali..... met hoge functionarissen, je bent toch niet lid van een geheime genootschap of wel
Nee, maar bizar is het wel. Fascinerende mensen. Die Nboko ging laatst naar de paardenracen met de prins van Dubai haha. Toen klapperden mijn oren wel even maar voor hem is het heel normaal.
quote:
Hoe staat het met je Frans overigens? Frans vind ik persoonlijk een rot taal en heb dat vak meteen laten vallen na de brugklas. En hoe is het in Parijs met de Fransen, spreken ze ondertussen ook een woordje Engels of zijn ze nog steeds zo arrogant dat ze toeristen weigeren in het Engels te woord te staan?
Frans gaat vooruit maar is idd een rot taal om te leren als Nederlander. In de macdonalds spreken ze engels, maar verder moet je het wel treffen Er zijn wel steeds meer advertenties om engels te leren dus over enkele tientallen jaren is het misschien beter.
pi_62976817
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:05 schreef Topspin het volgende:

Niet om jou Parijs af te kraken maar heb me persoonlijk gruwelijk kunnen ergeren aan die Fransen die geen woord Engels konden en een horeca onderneming hadden. Ook vaak het idee dat ze je aan het uitlachen of bezeiken waren met van alles en nog wat zoals in de film European vacation van Chevy Chase.

Bericht komt dan ook wat ongeloofwaardig over Je hebt contact met hoge functionarissen en voert gesprekken met allerlei mensen en ondertussen moet je de metro poetsen van god
Ja ik zei toch het is net een film waar ik inzit.. dat metro poetsen, ik kon het nauwelijks geloven toen ik dat voor het eerst 'binnen kreeg'. Daarna nog in wat situaties beland en zaken gelezen die me verder overtuigd hebben. Als je er over nadenkt zit er ook zeker wat in. Ik denk dat iedereen wel inziet dat het een ontzettende vernedering is. Het heeft mijn kijk op een hoop zaken in ieder geval al sterk veranderd, en dan moet ik nog beginnen.

Die mensen met hoge contacten en veel centen bieden me dan ook aan om me te helpen. De dame bood me alles aan wat ik maar nodig had, studio, verzekering, geld, ander werk enz. Ze zei dat ze niet alles kan doen, maar wel veel. Maar ik heb het allemaal afgeslagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 05-11-2008 18:36:04 ]
pi_62976851
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja ik zei toch het is net een film waar ik inzit.. dat metro poetsen, ik kon het nauwelijks geloven toen ik dat voor het eerst 'binnen kreeg'. Daarna nog in wat situaties beland en zaken gelezen die me verder overtuigd hebben. Als je er over nadenkt zit er ook zeker wat in. Ik denk dat iedereen wel inziet dat het een ontzettende vernedering is. Het heeft mijn kijk op een hoop zaken in ieder geval al sterk veranderd, en dan moet ik nog beginnen.

Die mensen met hoge contacten en veel centen bieden me dan ook aan om me te helpen. De dame wilde me alles aanbieden wat ik amar nodig had, studio, verzekering, geld, enz. Maar ik heb het afgeslagen.
God wilt dus dat je simpel en eenvoudig net als Jezus door het leven gaat? Zonder rijkdom.

Vraag me dan wel af hoe je die mensen bent tegen gekomen allemaal, je komt ze niet zomaar tegen en hebt in zekere zin connecties nodig om in zo'n milieu te belanden.
pi_62977148
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:25 schreef Topspin het volgende:

[..]

God wilt dus dat je simpel en eenvoudig net als Jezus door het leven gaat? Zonder rijkdom.
Het is een leer en groeiproces. Rijkdom is niets mis mee, de liefde voor rijkdom is een probleem. Maar de komende tijd ben en blijf ik een pauper ja en dat maakt me ook niets uit. God zorgt voor me op alle vlakken, ik kom niks tekort.
quote:
Vraag me dan wel af hoe je die mensen bent tegen gekomen allemaal, je komt ze niet zomaar tegen en hebt in zekere zin connecties nodig om in zo'n milieu te belanden.
In de kerk! Die man is zelf gelovig, en de ander is via een vrouw die massages geeft waardoor ze weer kon lopen in de kerk terecht gekomen. In ruil hiervoor geeft ze die vrouw alles wat ze nodig heeft en ook vrienden vna haar als ze in de problemen komen. Maar ik heb dat dus afgeslagen.

Verder is er een mexicaanse dame op mijn pad gekomen, katholiek van origine, maar had er een zware hekel aan. Ze maakt korte films, heeft in Australie en India gewoond, is getrouwd en gescheiden, en al met al een hoop drama en problemen in haar leven. Tijd bezig geweest met hindoeisme, geloofde in de kracht van Shiva, Brahma enz. Na haar echtscheiding flinke rugklachten gekregen, werd van kwaad tot erger, medicijnen gaan nemen etc. Veel gesprekken met haar gehad over geloof, haar met veel geduld en zorg behandeld, veel geluisterd naar al haar verhalen en haar proberen te laten zien en uit te leggen wat ik geloof en waarom. Ze was erg bang om weer bedrogen te worden door iemand, zoals al zovaak in haar leven gebeurd was. Maar ik heb haar vertrouwen weten te winnen en ze zegt dat het de enige keer is dat ze werkelijk naar iemand luistert en serieus neemt met betrekking tot dit soort zaken. Ze waarschuwde me constant dat ze me niet wil kennen als ik een fanatiekeling ben, dat ze zich niet zal bekeren, dat ze haar geloof niet zou veranderen, dat ze geen zevendedagsadventist zou worden, enz. Ik heb haar mijn bijbel laten lezen, dat was nogal schokkend voor haar omdat zij altijd heel andere zaken te lezen kreeg door de katholieke kerk. Verder laten zien dat Shiva een andere naam voor Satan is volgens occultisten en dat ik geloof dat het rotzooien in die richting van spiritualiteit mede oorzaak is van haar problemen. Ondertussen heeft ze al haar godenbeeldjes, afbeeldingen en gerelateerde sieraden weggegooid, is ze mee naar mijn kerk geweest, we hebben voor de genezing van haar rug gebeden en door geniale massages van iemand in mijn kerk slikt ze nu vooor het eerst in 2 jaar geen medicijnen meer, voelt zich top, ik zie haar opbloeien, dat is fantastisch. Ze wil haar leven beteren en ik begeleid haar naar God toe. En zo leer ik allerlei mensen kennen en deel de zaken die ik aan kennis en ervaring heb opgedaan.
pi_62977216
Massage is geen vorm van occultisme?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')